Net mijn Hayes Mag DH geupgrade. Achter zat een 160 mm schijf en daarvoor in de plaats is een 203 mm schijf gekomen. Nu heb ik allen het volgende probleem.
Het rempunt zit nu dichter op het stuur in de hendel en daarnaast lopen de blokken ook livhtjes aan.
Wat kan ik hier aan doen? Kan het lucht zijn dat er doordat ik de fiets even onderste boven heb gezet in is gekomen? Klauw is goed uitgelijnd dus daar ligt het niet aan?
Andere oplossingen?
Nieuwe remschijf loopt aan....
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door seriousIIa op za nov 29, 2008 9:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
kan zijn doordat je blokken bij de vorige schijf niet helemaal recht zaten dat ze een beetje anders versleten zijn? dan kan het nu zijn dat die een beetje aanloopt.
Gewoon je remblok ff opnieuw opdoen (los maken en ff remmen) en dan rustig na gaan waar die beetje de schijf raakt. dan kan je altijd nog klein beetje "buigen" zodat het ok komt te staan. Of nieuwe blokjes.
succes
Gewoon je remblok ff opnieuw opdoen (los maken en ff remmen) en dan rustig na gaan waar die beetje de schijf raakt. dan kan je altijd nog klein beetje "buigen" zodat het ok komt te staan. Of nieuwe blokjes.
succes