(frame = Giant Team DH 2004)
hey,
nu ik de standaard chainguide wil vervangen stuit ik op een probleem: als ik het juist zie ziet die ingeklemd tussen bb en het frame. Maar toch is er nog 1 nokje rechts onderaan waar die chainguide ook aan vast is gemaakt (vijsje).
Weet iemand wat voor type chainguide er hier op moet komen? Dacht eerst ISCG bij het zien van dat nokje maar er staat er maar 1 en geen 3...
bedankt!
chainguide
Moderator:Beheerders
Re: chainguide
Standaard zit er een Prime Aero CG03 44-46T op, maar die zal nieuw niet makkelijk te vinden zijn.pride schreef:(frame = Giant Team DH 2004)
hey,
nu ik de standaard chainguide wil vervangen stuit ik op een probleem: als ik het juist zie ziet die ingeklemd tussen bb en het frame. Maar toch is er nog 1 nokje rechts onderaan waar die chainguide ook aan vast is gemaakt (vijsje).
Weet iemand wat voor type chainguide er hier op moet komen? Dacht eerst ISCG bij het zien van dat nokje maar er staat er maar 1 en geen 3...
bedankt!
Maar deze past ook:

Adjustable from 36 to 48 teeth Stainless steel hardware Cartridge sealed bearings Quiet operation Compatible with International Standard.
Features:
• Adjustable from 36 teeth to 48 teeth
• Attaches to frame with flanged BB cup (nokje/vijsje)
• Four rollers
• Cartridge sealed bearings
• Stainless steel hardware
ps. Te koop bij CRC (chainreactioncycles)
--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----