Herverven

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Simon Vererfven
Herverven

Bericht door Simon Vererfven » wo apr 22, 2009 7:03 pm

Hoort niet echt thuis hier op het mtb topic maar jullie weten er ook wel iets van koersfietsen.. het betreft hier een oude koga myata roadrunner
Zondag op men smikel gegaan op de kasseien van Roubaix door vorkbreuk...=> vork vervangen en dacht ik ineens om men ganse fiets ns kaal te maken en hem te herpainten...en toen begonnen de problemen...
1) De huidige stickers op de fiets moeten eraf (hoe doe ik dit het best) om hem te herverven maar waar kan ik die laten hermaken of halen? de bike is wel al vrij oud... +/-15 jaar... :roll:
2) welke verf gebruik ik het best? weetwel glansverf maar nog specifiker...
3) De huidige vork die er nu in zit krijg ik er niet uit... stuur en al da gedoe daarrond is er al af maar net mijn vork krijg ik er niet uit...
4) hoe krijg ik mijn trapas eruit? weetwel met een cranktrekker maar hoe gebruikie dat ding

zozieje dat ik nog wel wat hulp kan gebruiken... hoop dat er iemand kan helpen..

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » za apr 25, 2009 3:37 pm

Als ik je kennis van fietsen op een afstand een beetje mag/kan inschatten denk ik dat je beter even naar de lokale fietsenmaker kan gaan, anders heb je kans dat je meer beschadigd dan je lief is

dussssssss©
DE site
MTB in Noordwest NL?->MTB Noordwest 9

Simon Vererfven

Bericht door Simon Vererfven » wo apr 29, 2009 7:36 pm

Nee ksout liever zelf doen... ma alleen die stickers weetek bog niej hoe dak da moet doen... :?

Plaats reactie