Hoe krijg ik de speling uit het balhoofd met een DM stem?

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Trekrules
Hoe krijg ik de speling uit het balhoofd met een DM stem?

Bericht door Trekrules » vr sep 04, 2009 6:37 pm

Ben sinds 2 weken in bezit van direct mount stem,de lbs had daarvoor men balhoofd speling vrij gemaakt voor men Oostenrijk vakantie.Sinds kort effe de remmen te hebben vervangen(Juicy 5 > The Ones) maar ik krijg het balhoofd niet speling vrij.

Weet iemand hoe je het balhoofd speling vrij kan maken met een direct Mount stem?,ik was nogal gewend met een normale stem en ben vrij nieuw met een Direct Mount te gebruiken.

bedankt alvast
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Djamgils
Contacteer:

Bericht door Djamgils » vr sep 04, 2009 6:43 pm

werkt hetzelfde als met een normale stem. Gewoon klembout van de vorkbuis losdraaien en dan top cap aandraaien.

Trekrules

Bericht door Trekrules » vr sep 04, 2009 7:58 pm

zonet effe gedaan maar er is nog een klein beetje speling en de top cap waar je hem mee vast draait kan niet vaster,het zelfde geldt ook voor de klem bout
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Djamgils
Contacteer:

Bericht door Djamgils » za sep 05, 2009 7:46 am

je moet trouwens ook de klembouten van de bovenste crown op de stanchions losdraaien. En misschien moet je een normale stuurbuis spacer onder je topcap doen.

Trekrules

Bericht door Trekrules » za sep 05, 2009 1:19 pm

zal het vandaag effe uit proberen :)

Plaats reactie