Betreffende verzending
Moderator:Beheerders
Hallo,
Op het forum kon ik niet echt een geschikte plek vinden om dit te posten, dus ik doe het maar hier.
Ik kan een fiets van mij verkopen aan iemand in Duitsland. Nu zit ik echter met het probleem betreffende de verzending. Heeft iemand hier ervaring met het verkopen van een fiets die vervolgens naar het buitenland verstuurd moet worden?
De fiets zou ingepakt op +/- de volgende afmetingen uitkomen.
L = 180
B = 25
H = 150
Iemand enig idee hoe/wat ik deze fiets het beste zou kunnen versturen (welke pakketdienst)
Op het forum kon ik niet echt een geschikte plek vinden om dit te posten, dus ik doe het maar hier.
Ik kan een fiets van mij verkopen aan iemand in Duitsland. Nu zit ik echter met het probleem betreffende de verzending. Heeft iemand hier ervaring met het verkopen van een fiets die vervolgens naar het buitenland verstuurd moet worden?
L = 180
B = 25
H = 150
Iemand enig idee hoe/wat ik deze fiets het beste zou kunnen versturen (welke pakketdienst)
Follow me @ http://www.pinkbike.com/u/ice600/
Re: Betreffende verzending
1,8 x 1.5m? Laat me raden, een hoge bi?ice600 schreef:Hallo,
L = 180
B = 25
H = 150
/Marten
-
- Contacteer:
marten schreef: 1,8 x 1.5m? Laat me raden, een hoge bi?
Whahaha

THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
ik stel hier een serieuze vraag, en verwacht hier een normaal antwoord op.1,8 x 1.5m? Laat me raden, een hoge bi?
Als je geen antwoord op mijn vraag weet reageer dan gewoon niet.....
- dickjansen63
Aangezien je het pakket erg groot hebt gehouden zal het aankomen op expeditie-verzending (lees DUUR). Als je even wat meer moeite neemt om het pakket te verkleinen dan zal het waarschijnlijk wèl met de reguliere consumenten pakketpost mee kunnen. (lees wielen eruit, stuur eraf, voorvork eruit, crankstel eraf, enz…)
Het lijkt misschien een beetje omslagtig, maar het pakket wegbrengen naar een Duitse grensplaats (in jouw geval in Weener, net over de grens bij Nieuweschans) kan je erg veel geld schelen aangezien het dan geen internationale verzending meer is (zie hier). Zorg dan dat het aan de maximale afmetingen voldoet voor een XL-pakket (zie hier). Op deze manier heb ik een paar jaar terug een complete fiets naar Berlijn verstuurd!
Het lijkt misschien een beetje omslagtig, maar het pakket wegbrengen naar een Duitse grensplaats (in jouw geval in Weener, net over de grens bij Nieuweschans) kan je erg veel geld schelen aangezien het dan geen internationale verzending meer is (zie hier). Zorg dan dat het aan de maximale afmetingen voldoet voor een XL-pakket (zie hier). Op deze manier heb ik een paar jaar terug een complete fiets naar Berlijn verstuurd!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
KIJK! dit is een antwoord waar ik wat aan heb. Super bedankt sneeuwpop, met de door jou gegeven info zal ik zeker wat gaan doen!sneeuwpop schreef:Aangezien je het pakket erg groot hebt gehouden zal het aankomen op expeditie-verzending (lees DUUR). Als je even wat meer moeite neemt om het pakket te verkleinen dan zal het waarschijnlijk wèl met de reguliere consumenten pakketpost mee kunnen. (lees wielen eruit, stuur eraf, voorvork eruit, crankstel eraf, enz…)
1,8m x 1,5m is wel extreem grootice600 schreef:ik stel hier een serieuze vraag, en verwacht hier een normaal antwoord op.1,8 x 1.5m? Laat me raden, een hoge bi?
Mijn vorige fiets kwam met voorwiel eruit en stuur aan de vork ge ty wrapt.
Dan kom je onder de 1.5m x 1m
daarom ga je ook geen doos vinden in die maat. Hij past niet eens op een europallet, (laat staan over de sorteerband) dus zit je zo op 500 euro vracht ipv 30)Smittie schreef:1,8m x 1,5m is wel extreem grootice600 schreef:ik stel hier een serieuze vraag, en verwacht hier een normaal antwoord op.1,8 x 1.5m? Laat me raden, een hoge bi?

/Marten