rockshox / agu?
Moderator:Beheerders
Hey!
Kan iemand mij vertellen of dat je je RS onderdelen nog steeds via elke willekeurige agu dealer retour kan laten zenden voor reparatie?
Een lbs in de buurt zegt van niet maar heb eerder het idee dat hij er geen moeite voor wil doen( kan ik ook wel begrijpen).
Mvg frank
Kan iemand mij vertellen of dat je je RS onderdelen nog steeds via elke willekeurige agu dealer retour kan laten zenden voor reparatie?
Een lbs in de buurt zegt van niet maar heb eerder het idee dat hij er geen moeite voor wil doen( kan ik ook wel begrijpen).
Mvg frank
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Nou. na enkele LBS bij mij in de buurt langs te zijn geweest die mij telkens hetzelfde antwoord wisten te geven( nee helaas mijnheer dat doen wij niet) ben ik maar op zoek gegaan naar het kloppend hart van de Europese SRAM industrie. Ik contact gelegd met het episch centrum van SRAM om vervolgens van een alleraardigste dame te horen te krijgen "nee helaas mijnheer je moet je product via een dealer verzenden ". Kan dus concluderen dat jullie (die wel meewerkende dealers in de buurt hebben) meer succes hebben gehad met het retourneren van een garantiegeval dan ik.
jammer maar helaas dus,
jammer maar helaas dus,
- de lachende derde
- Contacteer:
En dan zeiken dat iedereen zijn spullen uit het buitenland haalt.. SRAM gaat wat dat betreft ook niet vrijuit, leuk dat je je garantiesysteem zo vormgeeft maar zorg dan wel dat dat de dealers mee (moeten) werken.hamiet schreef:Nou. na enkele LBS bij mij in de buurt langs te zijn geweest die mij telkens hetzelfde antwoord wisten te geven( nee helaas mijnheer dat doen wij niet) ben ik maar op zoek gegaan naar het kloppend hart van de Europese SRAM industrie. Ik contact gelegd met het episch centrum van SRAM om vervolgens van een alleraardigste dame te horen te krijgen "nee helaas mijnheer je moet je product via een dealer verzenden ". Kan dus concluderen dat jullie (die wel meewerkende dealers in de buurt hebben) meer succes hebben gehad met het retourneren van een garantiegeval dan ik.
jammer maar helaas dus,
Kan je het trouwens niet via die dealer van illunogwat doen?