magura remmen ontluchten

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
dirty harry
magura remmen ontluchten

Bericht door dirty harry » za jun 09, 2007 8:37 am

heey laats tijdens een ritje in schoorl was ik gechrashd niks kapot op heet eerste gezicht. maar toen ik mijn voorem inkneep deed ie niks en er kwam olie uit. :? :? toen thuis gekomen mijn pa me fiets gemaakt ontlucht en alles en nieuwe olie er in gestopt maar hij zit maar half vol :?
hoe krijg ik m vol :?

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » za jun 09, 2007 10:34 am

Magura velgremmen of Magura schijfremmen?

dirty harry

Bericht door dirty harry » za jun 09, 2007 4:32 pm

velgremmen

HOPPAH

Bericht door HOPPAH » za jun 09, 2007 5:28 pm

wat kan is dat je vader hem gevuld heeft en erna de stelschroef om je blokken dichter op je velg te zetten (als je blokken op raken doe je dit) uitgedraaid heeft ipv voordat hij de rem ging bijvullen. dan is ie idd maar half vol :)

duss. stelschroef helemaal uit draaien (in of op je remhendel afhankelijk van het model) en erna nogmaals het hele zooitje overdoen.
\

wat ik verder nog kan bedenken is dat je leiding lek is dan knijp je de olie er zo weer uit.....
\
suc6! wout
hoezo?

Erikje

Bericht door Erikje » za jun 09, 2007 5:44 pm

Ik zou een kijkje nemen op de Magura site.... even zoeken bij technische service voor manuals of op het forum daar. En als je daar toch bent even de manual downloaden en gewoon lezen....

Erikje

Plaats reactie