Waar Rocco laten servicen/repareren?

Technische problemen en oplossingen welke betrekking hebben op alle typen mountainbikes.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
sherlock
Contacteer:
Waar Rocco laten servicen/repareren?

Bericht door sherlock » do mar 04, 2010 9:26 am

Mijn Marzocchi Rocco WC lekt. Beetje balen, maar niets aan te doen. Waar kan ik 'm laten servicen/repareren? Liefst in Nederland

Of is er misschien een forumlid die dit vaker doet?

Denk er even over na. Dan ga ik even in de foetushouding in een hoekje liggen huilen.

:cry: :cry: :cry:

Sneeck

Bericht door Sneeck » do mar 04, 2010 5:37 pm

Ik heb mijn roco tst air al 2 x naar Cosmic Sports verstuurt om te laten servicen. Had er niet echt op gelet hoe snel ik hem weer terug had. Ze zitten ook in nederland maar als je hier je shock heen stuurt sturen zei hem weer door naar duitsland. Ze zijn wel officieel 'zocchi dealer/ service punt.

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » do mar 04, 2010 6:56 pm

Ik heb vandaag even contact gehad met Hans Struijk Fietsen en die hebben weer Cosmic gebeld. Ze kunnen het gewoon in NL doen, maar die vent blijkt ziek. Na het weekend nog maar een keer proberen.

fassie
Contacteer:

Bericht door fassie » do mar 04, 2010 6:58 pm

www.tftunedshox.com daar kunnen ze het zeker en goed.
En voor iets meer zelfs custom tuning, Gewone service kost 89 pond en custom kost 99 pond. Of voor 145 pond gelijk met push tune kit.

Heb er al verschillende dingen laten servicen/tunen en absoluut top service en top kennis van zaken. Zeker een aanrader
transition blindside raw action

Plaats reactie