Hey jungs kijk wat bij mij in de buurt komt!
Moderator:Beheerders
www.skatehal.heerlen.nl
is ongeveer met de auto zo"n 20 minuten rijden. Gaat waarschijnlijk 12 juli open, en wij zouden met onze dirt/dual bikes daar ook mogen komen ;D
Ik ben er al binnen geweest toen ze nog aan het werken waren. Ik dacht dat het 2 skaters uit Heerlen en 2 bmxers uit Duitsland waren die dit allemaal hebben geregeld. Als je wallrides wil oefenen moet je hier wezen! Ziet er echt goed en professioneel uit. Respect voor hun wat ze daar met zijn 4en (kan ook meer zijn ) zo"n beetje gebouwd hebben.
is ongeveer met de auto zo"n 20 minuten rijden. Gaat waarschijnlijk 12 juli open, en wij zouden met onze dirt/dual bikes daar ook mogen komen ;D
Ik ben er al binnen geweest toen ze nog aan het werken waren. Ik dacht dat het 2 skaters uit Heerlen en 2 bmxers uit Duitsland waren die dit allemaal hebben geregeld. Als je wallrides wil oefenen moet je hier wezen! Ziet er echt goed en professioneel uit. Respect voor hun wat ze daar met zijn 4en (kan ook meer zijn ) zo"n beetje gebouwd hebben.
Re:Hey jungs kijk wat bij mij in de buurt komt!
Chiek ze eindelijk een indoor hal... errug leuk ... over een poosje een meeting houden.
Niet zo erg ver weg van mijn...

Niet zo erg ver weg van mijn...
inzane, zet er anders effe bij wát je gemod hebt...is wel zo makkelijk
zalig
kga zeker eens afkomen...
kga zeker eens afkomen...
-
vette pics man! daar zijn we wel vaker te vinden he peters... trouwens weet je wel helemaal zeker dat ook 26" wielen daar in mogen/
-
zkers mogen daar 26 ""wielen erin het was toegestaan voorbikes en we hebben het gevraagd

-
jahhet zijn 4 man maar er komen een helehoop skters meehelpen die wat snel willen rijden dus als je ook intrese hebt ge eens op een avond kijken.
maar ik kan u verzekers da het massas vet gaat worden ;D

-
jah kunne we gewoon daar n avond gaan meehelpen ofwat?
Weet niet moeten we eens kijken.

inzane, zet er anders effe bij wát je gemod hebt...is wel zo makkelijk
nix, enkel twee posts binnen korte tijd samengevoegd.
zane