DMR wheelset!!!
Moderator:Beheerders
Ik hoor en lees wel eens dat mensen een DMR wheelset hebben.
Maar waar bestaat deze uit ??? Hij zal wel uit de DMR naven bestaan maar welke velgen en spaken zitten erbij.
Als deze wheelset uberhaupt bestaat.
Maar waar bestaat deze uit ??? Hij zal wel uit de DMR naven bestaan maar welke velgen en spaken zitten erbij.
Als deze wheelset uberhaupt bestaat.
Re:DMR wheelset!!!
ga gewoon terug met die atomics ......
en ik weet niet veel van die dmr wheelset....zo slim ben ik niet....
en ik weet niet veel van die dmr wheelset....zo slim ben ik niet....
DMR heeft
naven, DMR revolver
velgen 24"
banden, DMR mofo
voeg die samen met wat spaken en je hebt een DMR wiel
nuff said
naven, DMR revolver
velgen 24"
banden, DMR mofo
voeg die samen met wat spaken en je hebt een DMR wiel
nuff said
ik heb wel nog nooit dmr velgenn, voor zover ik weet gebruiken ze de een of andere alex rim?
DMR heeft sinds kort een 24" velg in zijn gamma... stond in de vorige dirt ergens ask vuile harry die heeft die al in zijn hoofd gehad om te kopen.
greetz
bettes
greetz
bettes
stino schreef:
ik heb wel nog nooit dmr velgenn, voor zover ik weet gebruiken ze de een of andere alex rim?
dat zijn dm xx velgen

-
ik rij met dmr wielen, en het zijn wel degelijk dmr velgen nu, wel made bij alex... heel mooie wielen, voor disc of velgrem, goed gespaakt, naven zien er heel degelijk uit,( industrielagers), vervelende vijsjes waarmee je je wiel kunt vastdraaien, maar er past ook een snalsluiting in, je kan ook nog kiezen tussen, disc of non disc en ss naaf of cassette naaf....
1 nadeel, ze zijn redelijk duur, 400eur..
cheers
1 nadeel, ze zijn redelijk duur, 400eur..
cheers
het blijven toch gewoon alexrims dus? Zelfde als de 24seven velgen: ook alexrims met een stickertje van 24seven op. Maar da maakt niet uit: Alex ruleert zwaar !
€ 400,- dat is wel prijzig
Mijn atomic aircorp velg is op de lasnaad aan het barsten, en dat al naar 3 maanden. Ik heb deze velg bij onze goede man pat gekocht ,ik heb ook al zo"n 3 weken geleden een mailtje gestuurd maar daar reageerd ie niet op en als ik hem bel krijg ik nooit iemand eraan
Want ik hoop dat dit toch een garantie geval is.

Mijn atomic aircorp velg is op de lasnaad aan het barsten, en dat al naar 3 maanden. Ik heb deze velg bij onze goede man pat gekocht ,ik heb ook al zo"n 3 weken geleden een mailtje gestuurd maar daar reageerd ie niet op en als ik hem bel krijg ik nooit iemand eraan

Want ik hoop dat dit toch een garantie geval is.
-
patman is voor 3 weken op vakantie (geweest), zijn ze echt het akn zijn dat er wat plaats tussen je velgnaad komt omdat ze pinned zijn, en dus niet gelast, das het grote nadeel aan atomic, maar bij mijn dmr wielen zijn ook pinned...
Ja maar als ze gepinned zijn mag dat toch ook niet gebeuren ???
stino schreef:
het blijven toch gewoon alexrims dus? Zelfde als de 24seven velgen: ook alexrims met een stickertje van 24seven op. Maar da maakt niet uit: Alex ruleert zwaar !
Idd, allemaal sticker-merkjes.
Alex ruleert zwaar?.. ik heb er mijn bedenkingen bij, het zijn sterke velgen maar ook erg zwaar .. dus niet de beste gewicht-kracht verhouding, maar als gewicht je nix uitmaakt zijn t fijne velgen jah.
Kan iemand anders misschien méér vertellen over Alex rims, hoe ze zijn in vergelijking met andere merken?
Bro.
Je moet eens anders op de site van 24seven (staat bij links) gaan kijken. Die hebben ook een wheelset met alex rims daar staat er wel wat over.
ja ik heb die dus ook die van een of andere p3 eigenaar vroeger kunne kope, zen echt bangelijk zwaar klappe gehad nix aan ge moet ze zelf ni aanspanne, blijve zo goe als volledig slagloos maar ze zijn zwaar ma was is dan zwaar kunde u dan afvrage als ge der jare mee voort kunt, maar toch effe vermelde iemand wiele kope, degeen dak heb dus 3 kamers enzo volledig wiel(sapim, voor dtswiss, achter diatech) of alleen velg maakt ni uit laat iet wete (kader is kapot en ga andere kader kope en liefst alleen 24" kader, iemand 2de hands 24 B
seeya bitches
seeya bitches
blind... schreef:
ja ik heb die dus ook die van een of andere p3 eigenaar vroeger kunne kope, zen echt bangelijk zwaar klappe gehad nix aan ge moet ze zelf ni aanspanne, blijve zo goe als volledig slagloos maar ze zijn zwaar ma was is dan zwaar kunde u dan afvrage als ge der jare mee voort kunt, maar toch effe vermelde iemand wiele kope, degeen dak heb dus 3 kamers enzo volledig wiel(sapim, voor dtswiss, achter diatech) of alleen velg maakt ni uit laat iet wete (kader is kapot en ga andere kader kope en liefst alleen 24" kader, iemand 2de hands 24 B
seeya bitches
2de hands letoy:
http://www.dirty-pages.net/yabbse/index ... eadid=9757