Re:handschoenen maat?
Moderator:Beheerders
ik wil ff handschoenen bestellen bij b2b,
dirtpaw gloves: http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=4281
Maar hoe bepaal ik welke maat ik moet nemen..? M/L/XL/XXL...
XXL zal "k niet nodig hebben, maar M is misschien wat klein, dus vraag ik me eigenlijk af hoe L/XL valt..
dirtpaw gloves: http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=4281
Maar hoe bepaal ik welke maat ik moet nemen..? M/L/XL/XXL...
XXL zal "k niet nodig hebben, maar M is misschien wat klein, dus vraag ik me eigenlijk af hoe L/XL valt..
-
en hoe groot zijn jouw ahden, hahaha ???
Als je je maat niet weet bestel je gewoon niet online....
Ik blijf een nederlander :P bij de lbs hier zijn ze 10 euro duurderlegion schreef: Als je je maat niet weet bestel je gewoon niet online....

mijn handen zijn niet groot en niet klein ::)
ben toch niet de enige die handschoenen online besteld...
-
maar zij die het wel gedaan hebben kwmane bedrogen uit omdat z ofwel te klein of te groot waren en ze vervolgens hier op dp aanboden, wees wijs en betaal 10eur meer...
jah.....
ik heb er ook over nagedacht.....
oplossingen: 1 je loopt naar je lbs, zegt dat je ze eens wilt passen, en dan zeg je dat je het nog even bekijkt en weet je de maat....
2 je zoekt uit of voetbalhandschoenen (kieper gloves
) hun maten overeenstemmen en je loopt naar een sportartikelwinkel en past ze daar, dan weet je bevoorbeeld of je maat 8 ofzo nodig hebt, en dat zie je dan weer bij b2b met wat dat overeenstemt....
3 wees ietsje minder gierig, ga dit wiekend niet op restaurant maar eet een brood, zo spaar je wat geld uit en kan je gewoon 10 euro meer geven? of je eet een week niet ofzo....
4 men neme een draaiorgel en een hoed, zet zich langs een drukke straat in hasselt en draait een beetje aan het wieletje...... net voordat tbx en links over je hoed gevlogen komen, zal je om en bij de 8 euro verdient hebben....
Verder kan ik je ook niet helpen mijn jongen.....
DE balle....
ik heb er ook over nagedacht.....
oplossingen: 1 je loopt naar je lbs, zegt dat je ze eens wilt passen, en dan zeg je dat je het nog even bekijkt en weet je de maat....
2 je zoekt uit of voetbalhandschoenen (kieper gloves

3 wees ietsje minder gierig, ga dit wiekend niet op restaurant maar eet een brood, zo spaar je wat geld uit en kan je gewoon 10 euro meer geven? of je eet een week niet ofzo....
4 men neme een draaiorgel en een hoed, zet zich langs een drukke straat in hasselt en draait een beetje aan het wieletje...... net voordat tbx en links over je hoed gevlogen komen, zal je om en bij de 8 euro verdient hebben....
Verder kan ik je ook niet helpen mijn jongen.....
DE balle....
Mag ik je draaiorgel ff lenen smax? :P
tsja 10 euro vind ik wel veel centjes :-[
32,50 voor een paar handschoentjes ook... da"s meer dan 70 gulden... nie normaal toch :P maarja gaan passen en niet kopen is ook weer zo lame
dus toch maar in de winkel kopen ofzo.. waar ze waarschijnlijk niet eens alle maten en kleurtjes hebben..
tsja 10 euro vind ik wel veel centjes :-[
32,50 voor een paar handschoentjes ook... da"s meer dan 70 gulden... nie normaal toch :P maarja gaan passen en niet kopen is ook weer zo lame

keuze bij de lbs was een beetje beperkt
alleen XXL, of M en kleiner...
XXL viel net iets te groot, dus ga "k nu maar XL bestellen bij b2b.

XXL viel net iets te groot, dus ga "k nu maar XL bestellen bij b2b.
hehe, dan heb je mijn orgel niemeer nodig?
ik heb ook nog een aapje die bamboo heet, voor het geval dat nog iemand in dit probleem hervalt...
ik heb ook nog een aapje die bamboo heet, voor het geval dat nog iemand in dit probleem hervalt...
ik moet ook nog een nieuw zadel dus... kan ik daar dat aapje voor gebruiken? :P