Me, Myself and I (Just some pics)
Moderator:Beheerders
Heren, mijn excuse, maar morgen haal ik niet...
Zal voor een andere keer zijn.
Zal voor een andere keer zijn.
Re:Me, Myself and I (Just some pics)
Maakt niks uit, komt pannekoek wel nog ???
Hey Tuup J,
omdat ik een tijdje thuis zit, kan ik wel een keertje mee om te kijken en wat pics te bouwen. Dan heb ik ook wat cools te doen.
Door een verkeerde landing met parachutespringen zit ik thuis met een gebroken wervel
gelukkig komt alles weer goed
Laat wat weten...
omdat ik een tijdje thuis zit, kan ik wel een keertje mee om te kijken en wat pics te bouwen. Dan heb ik ook wat cools te doen.
Door een verkeerde landing met parachutespringen zit ik thuis met een gebroken wervel

Laat wat weten...
-
Ik kan U de diensten van Tbx ten zeerste aanbevelen.
Raspek 4 da skill"s btw
Raspek 4 da skill"s btw
einstein schreef:
Hey Tuup J,
Door een verkeerde landing met parachutespringen zit ik thuis met een gebroken wervelgelukkig komt alles weer goed
![]()
Laat wat weten...
Ja ik had van Lenny zoiets gehoord, is wel kut ja. Wat heb je precies? Anders kom ik wel een keer langs. Beterschap he :-*
tof man en dat in het donker supper
Tuupie, "t ziet d"r naar uit dat je een keer een echte fotograaf nodig hebt
Ik was nog es van plan om naar Heerlen te komen samen met een studiegenoot van me, wat filmen, beetje rondrollen, dat idee

Ik was nog es van plan om naar Heerlen te komen samen met een studiegenoot van me, wat filmen, beetje rondrollen, dat idee

Thanx zondagavond ben ik der weer. kom dan.