Muddyfox
Moderator:Beheerders
Lieve mede DPers ::)
Ons aller sloper wil zich voor het volgend seizoen een heuse downhill fiets gaan aanschaffen zodat hij volgend jaar ook een kansje maakt om ons bij te houden.
Omdat deze aardige jongen een arme student is is zijn budget helaas nogal beperkt.
Op Ebay kwam hij deze tegen en vroeg mij wat ik er van vond. Omdat echt helemaal niks van fietsen weet vraag ik t maar aan jullie.
t Gaat dus om dit frame en ja die Jr T gaat er zsm uit.
Uiteraard moet de fiets wel sloperproof zijn in de meest letterlijke betekenis van het woord.
Iemand ervaring mee of een mening over?
Dank
Ons aller sloper wil zich voor het volgend seizoen een heuse downhill fiets gaan aanschaffen zodat hij volgend jaar ook een kansje maakt om ons bij te houden.
Omdat deze aardige jongen een arme student is is zijn budget helaas nogal beperkt.
Op Ebay kwam hij deze tegen en vroeg mij wat ik er van vond. Omdat echt helemaal niks van fietsen weet vraag ik t maar aan jullie.
t Gaat dus om dit frame en ja die Jr T gaat er zsm uit.
Uiteraard moet de fiets wel sloperproof zijn in de meest letterlijke betekenis van het woord.
Iemand ervaring mee of een mening over?
Dank
Re:Muddyfox
"t ziet er mij zo "n taiwanees frame uit waar decails van muddy fox op zijn geplakt
en waarom zou je die jr t er zo snel mogelijk uit halen?monster erin?
JrT is een meuk vork. En ja misschien komt er wel een monster in. Hoezo?mtbfreak schreef: en waarom zou je die jr t er zo snel mogelijk uit halen?monster erin?
Vork bijhouden en frame zo ver mogenlijk WEGwerpen.....bah!
dude ik heb nog een hele mooie shiver voor het downhill project van sloper.
sharkey
sharkey
dude ik heb nog een hele mooie shiver voor het downhill project van sloper.

-
EL PERRO schreef:
Vork bijhouden en frame zo ver mogenlijk WEGwerpen.....bah!
is die vreem zo meuk dan ???
-
- Forumbeheerder
muddy fox is een tijdlang populair geweest in de UK
hoor eens rond op de formums daar
junior T is helemaal geen meuk vork
hoor eens rond op de formums daar
BF = Chief Wiggum schreef:
In welk opzicht is de jrT geen meukvork voor DH?
Ik heb eerst met een superT gereden en nu met een shiver en ik moet zeggen dat t verschil toch wel uitermate groot is. Zeker gezien de ook nog eens beperkte instelmogelijkheden van een jrT