Hij zou niet duur zijn en maar 800g wegen. Maar is hij ook kwalitatief in orde?
Moderator:Beheerders
lioninnetje schreef:
ik ben stoer maar hij past toch ::)
flippie schreef:
[lioninnetje schreef:
waarom post je op alles dude
flippie schreef:
[lioninnetje schreef:
waarom post je op alles dude
Zane! schreef:
mmh, een helm aanpassen? lijkt me een handeling waar de zaak duurder van wordt...
kaakgedoe? koop een mx met een metalenbeugel! (ik spreek uit ervaring dat die dingen werken) zwaar? tja, je kaak of je nekspieren trainen
en miega, lul eens niet zo saai
zane
lioninnetje schreef:
omdat je het lief vraagt geef ik je toch antwoord,
in elke stomme post (van mij tenminste) zit een kern van waarheid. omdat ik veel hou van doordenken op een filosofische manier uit ik dit ook in dat soort posts. ff checken of jullie wel hebben opgelet bij de les. hier is de wijze les dat de kaak net zo ruim zit als bij alle normale helmen. het is helemaal niet voor smalle hoofden ofzo, het is gewoon gemaakt omdat een kaak toch erg moeilijk is te beschermen door dat schuim wat in zo"n helm zit je kaken er toch wel uitslaat. waarschijnlijk is het gewoon om de helm wat lichter te maken. 800 gr ff spreekt men aan. ik hoop dat je wat geleerd hebt en vervolgens goed gaat letten op mijn stomme posts die toch niet zo stom zijn.
groeten micha
Ruud schreef:
Ik schaam me ervoor dat jij ook een Gimp hebt.
lioninnetje schreef:
[Ruud schreef:
Ik schaam me ervoor dat jij ook een Gimp hebt.
ik ook, daarom gaat hij misschien ook binnenkort de deur uit.
lioninnetje schreef:
omdat je het lief vraagt geef ik je toch antwoord,
in elke stomme post (van mij tenminste) zit een kern van waarheid. omdat ik veel hou van doordenken op een filosofische manier uit ik dit ook in dat soort posts. ff checken of jullie wel hebben opgelet bij de les. hier is de wijze les dat de kaak net zo ruim zit als bij alle normale helmen. het is helemaal niet voor smalle hoofden ofzo, het is gewoon gemaakt omdat een kaak toch erg moeilijk is te beschermen door dat schuim wat in zo"n helm zit je kaken er toch wel uitslaat. waarschijnlijk is het gewoon om de helm wat lichter te maken. 800 gr ff spreekt men aan. ik hoop dat je wat geleerd hebt en vervolgens goed gaat letten op mijn stomme posts die toch niet zo stom zijn.
groeten micha