Teaser.....

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Gast
Re:Teaser.....

Bericht door Gast » di dec 16, 2003 12:39 pm

ik weet op nog wel een leuk plekje waar je kunt filmen of niet surfstad en aanhangers ;D

surfstad

Bericht door surfstad » di dec 16, 2003 1:04 pm

the general schreef:
ik weet op nog wel een leuk plekje waar je kunt filmen of niet surfstad en aanhangers ;D

In dat kleine busje van je???
Hoezo.. je bent toch weer vrijgezellig??

lion

Bericht door lion » di dec 16, 2003 2:48 pm

maar dat busje kan je toch niet meer berijden? ::)

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » di dec 16, 2003 7:51 pm

Tuup J schreef:
Ik wil nou niet populair doen ofzo. Maar zeg dat je mij kent as je met ze belt, ik ken die gasten daar allemaal en help ook daar mee met onderhoud van de hal enz. Weet niet of het helpt, maar wie weet.

Staat er wel wat tegenover he ;)

Ha ik wil niet nog populairder gaan doen, maar ik ken max denk ik al een stuk langer dan jij. hij vertelde wel dat jij mee had geholpen met het bouwen van het sk8park. En daardoor ben jij een van de weinige mtbers die daar binnen mag fietsen. Snappie?

Tuup J

Bericht door Tuup J » di dec 16, 2003 7:59 pm

Sorry hoor ;) Wist niet dat jij max kende. Maar dat klopt niet dat ik dan een van de weinige mtb"ers ben die binnen mag komen. Als het druk is misschien wel ja. Maar ik was zondag der en toen waren we daar met 6 mtb"ers, ik en de rest uit duitsland.

D33N

Bericht door D33N » di dec 16, 2003 8:12 pm

dit is toch geen teaser man! dit is zo ongeveer alleen maar edit, geen footage!

ik denk iets te enthousiast geweest met snel willen posten, maar ik wacht liever op de hele versie.

Terrible_One

Bericht door Terrible_One » di dec 16, 2003 8:29 pm

Tuup J schreef:
Sorry hoor ;) Wist niet dat jij max kende. Maar dat klopt niet dat ik dan een van de weinige mtb"ers ben die binnen mag komen. Als het druk is misschien wel ja. Maar ik was zondag der en toen waren we daar met 6 mtb"ers, ik en de rest uit duitsland.

Oei, dan heb ik max zeker verkeerd begrepen, naja het maakt ook niet uit. Ik ga toch liever op mijn bmx.

Tuup J

Bericht door Tuup J » di dec 16, 2003 8:34 pm

Terrible_One schreef:
[
Tuup J schreef:

Oei, dan heb ik max zeker verkeerd begrepen, naja het maakt ook niet uit. Ik ga toch liever op mijn bmx.

Ik binnenkort ook ;) Maar mondje dicht mogen ders niet teveel weten.

Plaats reactie