Re:DJ 3 om zeep
Moderator:Beheerders
Lap! Heb ik net m"n DJ 3 verkocht, zie ik dat er scheurtjes zitten in de bovenste vorkboog. Tien maand oud (hoogstens) is dat ding, en hopla >:( >:( >:(
Heeft iemand ervaring met de garantie van Marzocchi? Maak ik een kans?
Heeft iemand ervaring met de garantie van Marzocchi? Maak ik een kans?
-
zoals ik al zei, erg fucked up
maja je krijgt denk ik niet een nieuwe van marzocchi, hoogstens korting als je een nieuwe vork gaat kopen.
If you have misused or abused your forks, or if you have landed improperly in the past, Marzocchi will upgrade:
- Z3, Z3.5 or Z5 forks (30mm MY 2001-2002) to new model year 2003 DJI or DJIII forks
- Z1 30mm (MY 2001-2002) to new model year 2003 Z1 FR 32mm
at a discounted price, regardless of whether your forks show any signs of fatigue, damage, impacts, cracking, creaking, leaking, etc.
Contact Marzocchi or see your nearest authorized Marzocchi retailer for additional information.

maja je krijgt denk ik niet een nieuwe van marzocchi, hoogstens korting als je een nieuwe vork gaat kopen.
If you have misused or abused your forks, or if you have landed improperly in the past, Marzocchi will upgrade:
- Z3, Z3.5 or Z5 forks (30mm MY 2001-2002) to new model year 2003 DJI or DJIII forks
- Z1 30mm (MY 2001-2002) to new model year 2003 Z1 FR 32mm
at a discounted price, regardless of whether your forks show any signs of fatigue, damage, impacts, cracking, creaking, leaking, etc.
Contact Marzocchi or see your nearest authorized Marzocchi retailer for additional information.
Juist, maar de mijne was al een 2003, dus of ze hem gaan upgraden naar een 04... I doubt it. Maar we zullen wel wat mails sturen. >:(
klote van die vork die van mij doet t nog good
Orkje schreef:
Juist, maar de mijne was al een 2003, dus of ze hem gaan upgraden naar een 04... I doubt it. Maar we zullen wel wat mails sturen. >:(
zom aar nog enkele opties
fietsenmaker waar ie gekocht is bellen?
Importeur van Nederland/Belgie bellen?
Patman bellen?
bedoel je in de arch of in de kroon? ik heb vaak gehoord dat DJ 3 vorken van 2003 scheurden aan de gaatjes waar de vijsjes van de fender in moesten, mijn DJ3 is alleszins nog heel
Orkje schreef:
Daar is het inderdaad, GT Dude. Check je vork af en toe maar eens...
goed idee, gaak nu doen

Mijn broer heeft ook een DJ3 van 2003!
Hij heeft boutjes in de gaatjes gestoken, waar de fender komt => wie weet maakt de opgevulde plaats (met boutjes) het geheel wel sterker, waardoor je op termijn de scheurtjes kunt beperken?!?
Greetz
DMR"ke
Hij heeft boutjes in de gaatjes gestoken, waar de fender komt => wie weet maakt de opgevulde plaats (met boutjes) het geheel wel sterker, waardoor je op termijn de scheurtjes kunt beperken?!?
Greetz
DMR"ke
die boutjes dienen enkel om fender vast te maken en gaan echt wel niks doen aan de sterkte van uw kroon, ik had ook die vijsjes ma ze zijn bij het rijden losgekomen en kben ze kwijt, klote, want die koperkleurige capjes waren wel mooi
-
ik ken nog iemand die het voorheeft, en de inmorteur van zocchi zegt dat hij hem gratis en voor niets een nieuwe kroon deropzet... maar of hij dat voor iedereeen doet weet ik niet.