24seven
Moderator:Beheerders
Sta in de twijfel om een fiets te kopen samengesteld door 24seven zelf, je kan ze zien op www.24sevenbikes.com in de gallery, diegene in de rechterkolom (de zwarte), volgens hun mensen komt ie op ongeveer een goede 1500euro, is dit een goede koop, of zijn er voor die prijs nog degelijker fietsen te krijgen?
Thnx
Thnx
Re:24seven
waar wil je de zaak gaan bestellen?
edit: online bij hun dus?... what about garantie en gedoe? moet je t dan weer terug gaan sturen? tijdrovende bezigheid?
zane
edit: online bij hun dus?... what about garantie en gedoe? moet je t dan weer terug gaan sturen? tijdrovende bezigheid?
zane
volgens mij kun je zelf een veel ruigere fiets zelf samenstellen voor dat geld..
-
B-J-E schreef:
volgens mij kun je zelf een veel ruigere fiets zelf samenstellen voor dat geld..
ik heb het hier mee eens, voor 1500 euro ken je wel een deftigere slut opbouwen als die
-
wel leuk on topic ruud ::)
Mooie fietsen, en als "t goed is kunnen ze het bij www.dirt-online.nl leveren, dan zit je met garantie e.d. al een stuk fijner. De opbouw die zij voorstellen ziet er iig heel vet uit, maar wel even goed kijken wat er allemaal op zit. (Standaard met starre vork enz)
@Zane: die is wel ok, maar toen ik deze zag was ik verkocht:
@Zane: die is wel ok, maar toen ik deze zag was ik verkocht:

misschien is die "Banshee Scratch" een idee? zit ook wel een vaste vork in maar volgens mij kost dat ding 1250
Ik vind deze echt supervet! Dat goud joh, echt mooi

hele mooie pedalen die ken ik ergens van ;D
ik zoek ook nog goudkleurige naven maar kan ze alleen van CK vinden.
Hope heeft ze ook toch? En Zoek je alleen naven of heb je ook wat aan die 24/7 wielset?
aaB schreef:
hele mooie pedalen die ken ik ergens van ;D
Jij hebt die pedalen? Wat voor merk/type etc?

ik dacht dat het primo supertenderizers waren, maar nu begin ik toch te twijfelen.
ik denk och dat het gewoon 24/7 pedalen zijn.
ik denk och dat het gewoon 24/7 pedalen zijn.
lijkt wel erg op een bmx zeg om de een of andere reden weet ook niet waarom
maar wel vette bak
maar wel vette bak
Heb je hem al kunnen bestellen?
Probeer al een jaar of zo die gouden pedalen van 24/7 te krijgen, maar je kan niet on-line vanuit het buitenland bestellen, en als ik vraag hoe het dan wel moet, dan antwoord er nooit iemand!
En redelijk wat online shops die je vroeger bijna dood gooiden met 24/7 verkopen er nu niets meer van!
Probeer al een jaar of zo die gouden pedalen van 24/7 te krijgen, maar je kan niet on-line vanuit het buitenland bestellen, en als ik vraag hoe het dan wel moet, dan antwoord er nooit iemand!
En redelijk wat online shops die je vroeger bijna dood gooiden met 24/7 verkopen er nu niets meer van!
Neen , kheb em nog nie kunnen bestellen omdat er hier thuis wat tegngewerkt wordt over het feit dat ik serieuze knieproblemen heb, en ze er totaal nie blij mee zijn dat ik dan zo"n "dure" fiets koop en ik er dan mss na 2 weken niet meer op mag rijden van de dokters, gewoonweg omdat die fl*****s van dokters na 10maand nog altijd niet weten wat er mis is met mijn knie >:(
-
hmmm erg fucked up, ik vin t hele mooie fietsen, maja je kan maar beter braaf luisteren en ff rust nemen voordat je dalijk nooit meer mag fietsen met je knie ::)
zo moeilijk zijn ze bij 24seven niet hoor! heb al diverse malen iets besteld en betaald met creditcard of paypal. heb zelfs eens een keertje dingen gratis nagestuurd omdat ze beschadigd waren
En hoe doe je dit dan?
Telefoon/fax-isch of via mail / website?
Want pokkegodsamme, mijn Commencal wacht op gouden pedalen!
Telefoon/fax-isch of via mail / website?
Want pokkegodsamme, mijn Commencal wacht op gouden pedalen!
sta zowiezo op hun mailing list. krijg je af en toe aanbiedingen gemaild.
ik heb ze toen teruggemailt over een aanbieding. ik wilde wat xtra"s en iets niet wat bij die aanbieding zat. ze hadden toen een goed prijsje geregeld.
ik heb ze toen teruggemailt over een aanbieding. ik wilde wat xtra"s en iets niet wat bij die aanbieding zat. ze hadden toen een goed prijsje geregeld.
sta ook op die mailinglist, en ook reply gedaan op die mailing + naar het mailadres dat op de website staat, maar geen reactie.
Hoe heb je de betaling dan gedaan? Onder rembours?
Hoe heb je de betaling dan gedaan? Onder rembours?
in iedergeval met creditcard, maar het kan ook zijn dat het via mijn paypal account is gegaan