Hallo gasten ! Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen over de garantie afwikkeling bij eventuele breuk (onmogelijk !) van een CLIFCAT TANKASS FRAME.
Allereerst: - Hij hoort wel duidelijk bij het rijtje sterkste kaders thuis !
Uiteraard hebben wij ook de pics op Pinkbike gezien van dat gebroken frame. Hij was gebroken bij de chainstay (achterbrug). En uiteraard hebben wij (2xD Bikez) dan ook meteen geinformeerd bij onze fabrikant hoe dit in hemelsnaam gebeurt kon zijn. Zijn antwoord was vrij simpel: " If you drop the Empire State Building anything will break ! "................En zo is het natuurlijk ! Alles kan stuk ! Ook die dikke Evil Imperial, en ook een Toy, en een Nicolai en een Da Bomb...alles kan stuk !
Over de frame-wijzigingen: Het frame is inderdaad gewijzigd. Zoals ook 24 dit jaar een aantal wijzigingen heeft doorgevoerd en trouwens elk Bike-merk elk jaar wel met wat wijzigingen op de proppen komen................Stilstand is achteruitgang zullen we maar zeggen toch ? De wijzigingen die aan de Tankass zijn aangebracht hebben het frame echter wel zo"n 5 X STERKER GEMAAKT !!!
De chainstays zijn nog korter en nu rond geworden i.p.v. vierkant. De materiaaldikte is ook weer verhoogt. Het geheel is hier veel stijver door geworden. Het gebroken frame waar door iedereen over gesproken wordt is nog een oud model........................Maar nogmaals............Elk frame kan kapot (gewoon ff aan Ruben geven)...........met de nodige inspanningen. Verder zijn de bovenste en onderste framebuizen en de balhoofbuis ook gewijzigd ten behoeve van de stijfheid.
......Maar goed al deze info is wel leuk en aardig, maar wat doen wij 2xD Bikez nou als jij het toch voor mekaar krijgt om "em te slopen
Ten eerste: Kom op zeg...Jullie kennen ons toch ? Chiel en ik (Harold) lopen nu toch al een aardig poosje in de scene mee en jullie denken toch echt niet dat we jullie gewoon met de brokken laten zitten ? Zoals het er nu uitziet kunnen we een life-warranty garanderen op het huidige Tankass model. We zijn druk in overleg met onze fabrikant en ik verwacht hier deze week uitsluitsel over.
Maar wat ik nu alvast aan iedereen wil melden....Als iemand een Tankass frame bij ons afneemt en daar dus ook een behoorlijk bedrag voor neertelt........Dan kan die persoon absoluut rekenen op een dik, exclusief frame en daarbij onze volledige service
Mocht zo"n frame breken/scheuren binnen een half jaar, 1 jaar, 2 jaar, 2 1/2 jaar....DON"T WORRY....WIJ LOSSEN HET OP ! WE VERSCHAFFEN JE ZOWIEZO EEN NIEUW FRAME !!!
Kom je over 5 jaar met een gescheurde Tankass aanzetten.....Tja...dan kijken we hoe we het oplossen..........Maar opgelost wordt het zeker.
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.
Mazzllll. Tankbomber / Harold / 50% Neger etc.
Reaktie+uitleg garantie van 2xD Bikez (Harold en Chiel) op T
Moderator:Beheerders
Re:Reaktie+uitleg garantie van 2xD Bikez (Harold en Chiel) o
Tankbomber schreef:
... Ik zal proberen wat duidelijkheid te scheppen over de garantie afwikkeling bij eventuele breuk (onmogelijk !) van een CLIFCAT TANKASS FRAME....
...
...Zijn antwoord was vrij simpel: " If you drop the Empire State Building anything will break ! "................En zo is het natuurlijk ! Alles kan stuk ! Ook die dikke Evil Imperial, en ook een Toy, en een Nicolai en een Da Bomb...alles kan stuk !....
hmmm, bespeur ik hier enige sluipreclame ;D
en ik heb nog niets gehoord over een gast die van het empire is
afgesprongen
zoiets zou toch wel in het nieuws moeten komen,
nu is er nog geen duidelijkheid over hoe die gebroken is
en ik heb nog niets gehoord over een gast die van het empire is
afgesprongen

nu is er nog geen duidelijkheid over hoe die gebroken is

Ik vind het zeker geen reclame ;D.......Als er allerlei verhalen de ronden doen over breuken en geen of niet voldoende garantie...of wat dan ook.........En het gaat in dit geval over een produkt dat ik kan leveren........Tja.....Dan vind ik toch wel dat ik minimaal het recht heb om het 1 en ander uit te leggen en recht te zetten.
Lijkt me niet meer dan redelijk.
Het frame is trouwens echt gebroken tijdens een giga-drop........ :-[(Empire state building is uiteraard een beeldspraak.................Of mag dat ook niet meer ;D ;D
Mazzl.. Tankbomber
Lijkt me niet meer dan redelijk.
Het frame is trouwens echt gebroken tijdens een giga-drop........ :-[(Empire state building is uiteraard een beeldspraak.................Of mag dat ook niet meer ;D ;D
Mazzl.. Tankbomber
What da fuck!? Beter laat je 50% gewoon spam maken or he"ll bus a cap in yo ass biaaaaach!!
-
- Forumbeheerder
Uit deze dingen leid je toch af dat jullie minstens een belanghebbende partij zijn.Tankbomber schreef: ......Maar goed al deze info is wel leuk en aardig, maar wat doen wij 2xD Bikez nou als jij het toch voor mekaar krijgt om "em te slopen
...
Zoals het er nu uitziet kunnen we een life-warranty garanderen op het huidige Tankass model. We zijn druk in overleg met onze fabrikant en ik verwacht hier deze week uitsluitsel over.
...
Maar wat ik nu alvast aan iedereen wil melden....Als iemand een Tankass frame bij ons afneemt en daar dus ook een behoorlijk bedrag voor neertelt........
....WIJ LOSSEN HET OP ! WE VERSCHAFFEN JE ZOWIEZO EEN NIEUW FRAME !!!
Mazzllll. Tankbomber / Harold / 50% Neger etc.
In het topic is t in mijn ogen nog binnen de grenzen van het informatieve. Door er een nieuw topic omtrent te starten, is t geen antwoord meer op een vraag maar een nieuw statement. En dus over t lijntje van wa reclame is voor mijn part.
Jullie bedoelingen zijn mooi en nobel, maar we willen hier op t forum gewoon vermijden dat we een braderij krijgen waar de ene verdeler op roept tegen de andere dealer.