Re:Josh Bender 18e in The 25 Toughest Guys in America
Moderator:Beheerders
Misschien al gezien op andere forums?
http://www.mensjournal.com/feature/0403/toughguys.html
....en dit zorgt weer voor enorm veel pro <-> contra gedoe.
Er staan nog een paar bekende namen bij, met een mooi "American Hero" verhaaltje
http://www.mensjournal.com/feature/0403/toughguys.html
....en dit zorgt weer voor enorm veel pro <-> contra gedoe.
Er staan nog een paar bekende namen bij, met een mooi "American Hero" verhaaltje
-
en op nummer 25: Hillary Clinton
23 50 Cent After reportedly being shot nine times, drove himself to the hospital. Turned lead into lucrative street cred.
Hahaha die gast blijft me verbazen, vordeel van t hebben van net zo veel hersencellen als zangtalent... hij had waarschijnlijk gewoon niet door dat ie neer geschoten was! ;D
Hahaha die gast blijft me verbazen, vordeel van t hebben van net zo veel hersencellen als zangtalent... hij had waarschijnlijk gewoon niet door dat ie neer geschoten was! ;D
G G G G G G-unit! ;D
Bender maar op plaats 18?
Fo" shizzle my nizzle...
Bender maar op plaats 18?
Fo" shizzle my nizzle...
Ook al word er veel gekankerd op Josh Bender hij heeft toch wel de grootse ballen ter wereld als je t mij vraagt. Offie nu goed kan rijden of niet, als je 18 meter dropt (4x) en je overleefd het, heb je mijn respect wel verdient...
TUUR-LIJK Re-spect richting J. Bender... Duuuuuuuuude!
Maar wat dachie van Messr. C. Gracia... World Cup rider die een backflip tijdens de Rampage maakt.
Terwijl BIG Boyz als Peaty & DeBeverboi na de 1e Heat afhaken omdat ze toch géén "Bolas Grandes" hadden. Blijkbaar geeft Red Bull je géén vleugels!
Maar wat dachie van Messr. C. Gracia... World Cup rider die een backflip tijdens de Rampage maakt.
Terwijl BIG Boyz als Peaty & DeBeverboi na de 1e Heat afhaken omdat ze toch géén "Bolas Grandes" hadden. Blijkbaar geeft Red Bull je géén vleugels!
Maar de 18de plaats ???
Bender heeft idd lef, en hij kan wel rijden, want 18 meter droppen en 15 meter droppen en landen doe je niet als je niet kan rijden zoals ik
Bender heeft idd lef, en hij kan wel rijden, want 18 meter droppen en 15 meter droppen en landen doe je niet als je niet kan rijden zoals ik
Bike geek schreef:
Maar de 18de plaats ???
een comma in dat laatste stukje van je zin is hier zeer essentieel.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
zo dus:
Bender heeft idd lef, en hij kan wel rijden, want 18 meter droppen en 15 meter droppen en landen doe je niet, als je niet kan rijden zoals ik.
Bender heeft idd lef, en hij kan wel rijden, want 18 meter droppen en 15 meter droppen en landen doe je niet, als je niet kan rijden zoals ik.
jaja natuurlijk, komma zeker en vast
Allee manne, ikke ??? kunne rijden ?? hahahahaha, ik ben gewoon 1 van die posers da aan de kant altij staat
Allee manne, ikke ??? kunne rijden ?? hahahahaha, ik ben gewoon 1 van die posers da aan de kant altij staat
WHAT"S NEXT Searching for his dream cliff: the elusive huckable 100-footer.
Wil ik hem nog wel eens zien doen, 100 foot

- Ghostdog - X
- Contacteer:
mn andere grote held staan op #10. mr Jeremy Jones himself.
Die gast heeft het boarden serieus onder de knie. Echt sick de acties die hij uithaalt.
The avalanche overtakes Jones (who, by the way, triggered the thing when he dropped in) and you wonder if perhaps you"re watching his last ride. The slide gains momentum. Seconds go by slowly. Finally it slows and -- bam! -- somehow Jones rides out of it, as if he"s just passed through a London fog.
Die gast heeft het boarden serieus onder de knie. Echt sick de acties die hij uithaalt.
-
En jahoor op #1 american football blijft toch een interessante sport mensen.
(voor de nietkenners) rugby in van die grote pakken. :-X
(voor de nietkenners) rugby in van die grote pakken. :-X
Bender roeleert echt helemaal de pan uit!! Tis op zich wel een beetje eentonig allemaal en je zie nie ech veel techniek enzzo
maar hij gaat wel helemaal uit de pan..
t zou wel eens een dreksau member kunnen wezen.@> :P
Frapp

t zou wel eens een dreksau member kunnen wezen.@> :P
Frapp
Morphineman schreef:
En jahoor op #1 american football blijft toch een interessante sport mensen.
vind je dit serieus boeiend om naar te kijken...? die gasten liggen om de 2 meter op hun bakkes om vervolgens een half uur te gaan bespreken welke kant ze op gaan rossen. Is rugby n stuk boeiender om naar te kijken, beide verbleken uiteraard bij n sport als curling maar toch :-X
Ik vind de cheerleaders meestal wel interessant genoeg om een wedstrijdje mee te pikken ;D
Dude© schreef:
Ik vind de cheerleaders meestal wel interessant genoeg om een wedstrijdje mee te pikken ;D
Ik geloof dat je daar persoonlijke redenen voor hebt

LOL Ze heeft me nog thuisgebracht vannacht ;D
Dude© schreef:
LOL Ze heeft me nog thuisgebracht vannacht ;D
hihi thuis gebracht......

besopen koe ben je!