Iemand ervaring met de Ghost FR Nortshore ?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
urban waste
Iemand ervaring met de Ghost FR Nortshore ?

Bericht door urban waste » wo feb 25, 2004 11:40 am

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de Ghost Northshore (of misschien test"s gelezen in een MTB blad). Ik kan er namelijk niet veel over vinden op het internet (op een paar kleine test"s in Duitse bladen na, die op de Ghost website staan) en ben wel benieuwd naar reacties van gebruikers.
IK ben aan het rondkijken (meer op langere termijn) voor een freeride fiets en vind de Ghost wel erg interessant (vooral vanwege z"n prijs). Ik wil de fiets iig gebruiken om mee te gaan springen en drops te te doen. Daarnaast wil ik in de toekomst er ook bikepark"s mee bezoeken (Duitsland). Beetje tussen freeride-extreme freeride in dus......

Lynx

Re:Iemand ervaring met de Ghost FR Nortshore ?

Bericht door Lynx » wo feb 25, 2004 3:21 pm

urban waste schreef: Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de Ghost Northshore (of misschien test"s gelezen in een MTB blad). Ik kan er namelijk niet veel over vinden op het internet (op een paar kleine test"s in Duitse bladen na, die op de Ghost website staan) en ben wel benieuwd naar reacties van gebruikers.
IK ben aan het rondkijken (meer op langere termijn) voor een freeride fiets en vind de Ghost wel erg interessant (vooral vanwege z"n prijs). Ik wil de fiets iig gebruiken om mee te gaan springen en drops te te doen. Daarnaast wil ik in de toekomst er ook bikepark"s mee bezoeken (Duitsland). Beetje tussen freeride-extreme freeride in dus......
Hier staan een paar reviews op :
http://www.schlickjumper.de/parts/forum1_942.htm

Ik heb er nog nooit op gereden, maar bij barracuda stond er een tijdje geleden eentje en ik moet zeggen dat het er allemaal erg degelijk uitzag qua lasnaden en algemene afwerking.
1450euro voor het pakket is zeker niet teveel, zeker niet als je even een rekensom maakt :

Manitou Swinger 4 = +/-400e
Sherman Breakout = +/- 850e
FSA DH stuurpen = +/- 95e
Fsa Stuur = +/- 60e
voornaaf en zadelpen = +/- 100e

.......dan is bij wijze van spreken je frame al gratis.

Bij Barracuda is de NorthShore versie met de DNM shock met piggyback maar 1199e.

http://www.barracuda.be/mcbin/prepa/sto ... 5642_23961

succes ermee.

dobbel our zero

Bericht door dobbel our zero » wo feb 25, 2004 9:58 pm

urban waste

Bericht door urban waste » wo feb 25, 2004 10:33 pm

Thanx! da"s iig al wat!

Plaats reactie