spinergy...waar in Nederland???
Moderator:Beheerders
ik ben wel (zeer ;D) geïnteresseerd in de Spinergy Fall Line DH wieltjes.............maar zit er nog een importeur in Nederland van Spinergy..???????

Re:spinergy...waar in Nederland???
..weet niemand iets..????
-
ik weet één ding die zijn mooi jong!!!!

Wat ik ervan weet, ik dat ze in ieder geval in Nederland zeeeer moeilijk tot helemaal niet te verkrijgen zijn. Mijn search in de meta-zoekmachines heeft geen shop gevonden in Nederland.
Als je ze ergens tegenkomt, wees dan zo lief, en post alsjeblieft hier waar je die krengen vandaan hebt getoverd
Als je ze ergens tegenkomt, wees dan zo lief, en post alsjeblieft hier waar je die krengen vandaan hebt getoverd

- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Probeer Bike Tuning den bosch is. Die bieden altijd voor spotprijzen die spinergy wielen aan. Dus misschien dat die er aan kunnen komen.
www.biketuning.nl
Rinse
www.biketuning.nl
Rinse

thanx.....ik ga effe kijken...
er is geen importeur!
en ik ken iemand die het zou overnemen maar die heeft het bod afgeslagen omdat het rommel was.
nadat hij gezegt had dat hij misschien importeur wou worden kreeg hij meteen al een berg garantie gevallen opgestuurd en bovendien was de inkoopprijs zo hoog dat de verkoopprijs te hoog werd en er niet meer te concureren viel met mavic.
dus ...
en ik ken iemand die het zou overnemen maar die heeft het bod afgeslagen omdat het rommel was.
nadat hij gezegt had dat hij misschien importeur wou worden kreeg hij meteen al een berg garantie gevallen opgestuurd en bovendien was de inkoopprijs zo hoog dat de verkoopprijs te hoog werd en er niet meer te concureren viel met mavic.
dus ...
-
dit is werkelijk een oude koe uit de sloot halen. Spinergy is te koop bij wielrenwinkels, want het zijn wielren wielen.
wiel lijkt door de hoge velg wel wat op de wielen die be one/bike right nu verkoopt... maar dan met minder wit (mr. white frame)...
jongens.....dit/deze (who cares) topic is van wayyyy back...
ik heb ze al gevonden die wieltjes.....kosten het symbolische bedrag van 1000 euro de set.....
ik heb ze al gevonden die wieltjes.....kosten het symbolische bedrag van 1000 euro de set.....
als je ze zouu kopen, wil dan ff laten weten hoe ze rijden. ze zijn echt mega-geil, maar ze zien er mee niet overdreven stevig uit.
(bovendien als je dan een velg kapot rijd, betaal je je waarschjnlijk blauw)
da flow schreef:
als je ze zouu kopen, wil dan ff laten weten hoe ze rijden. ze zijn echt mega-geil, maar ze zien er mee niet overdreven stevig uit.
mwah....ga ze niet kopen...beetje aan de prijs......maar sterk...dat zijn ze geloof ik wel.....Simmons deed een vette drop met een lekke band en ze bleven rond.....
kan me ergens vaag een verhaal herrinneren dat een of andere profrijder een keer een DH-wedstrijd heeft uitgereden met deze wielen terwijl die twee lekken banden had..
Volgens mij iemand met een Kona?!
Scheen dat die wielen nog helemaal heel en recht waren toen die beneden kwam..
Dus dat zou toch wat moeten zeggen over de kwaliteit!
Volgens mij iemand met een Kona?!
Scheen dat die wielen nog helemaal heel en recht waren toen die beneden kwam..
Dus dat zou toch wat moeten zeggen over de kwaliteit!