My Movie!!!
Moderator:Beheerders
Jow,
de meeste hiero hebben al mijn filmpje gezien, maar heb nu een betere met muziek en intro en al die zooi.
Dus check maar:
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... romise.wmv
Mazzl.
de meeste hiero hebben al mijn filmpje gezien, maar heb nu een betere met muziek en intro en al die zooi.
Dus check maar:
http://www.eengoedidee.nl/videoz/mounta ... romise.wmv
Mazzl.
Re:My Movie!!!
Haha, heeft iedereen hem al gezien ofzow ???. Heb ik eindelijk na lang gekloot muziek en een aardig mooie intro gekregen hoeft niemand hem meer te zien
, haha.
Mazzl.

Mazzl.
tsja.. gewoon nieuw filmpje maken
met/zonder muziek lig ik niet echt van wakker..

Xtuv schreef:
tsja.. gewoon nieuw filmpje makenmet/zonder muziek lig ik niet echt van wakker..
Haha, heb geen beeldmateriaal meer

-
supervette actie en cool gemonteerd voor de tweede keer! tuup j rockt
;D

-
jahjah ziet hem er echt erg goed uit. moeten weer eeens iets gaan doen voor nieuw beeldmateriaal

-
moet eerst me cam gefixt worden
maarre ssssst!
[size=0.5]we moeten ontopic blijven ;D[/size]
maarre ssssst!
[size=0.5]we moeten ontopic blijven ;D[/size]
-
nice work tuup&co !
vooral die wallride vin ik wel leuk, en welk park is da eigelek? want ik heb da al in een paar filmkes gezien maar ken ik nie, is da ergens in holland ofzo?
btw als ik nen tip mag geven, probeer de volgende keer uwe intro een beetje op het ritme van de muziek te doen, bvb die fotokes van uwe bike laten afwisselen (ev met close-ups) op het ritme van een beat, dat geeft een veel vettere indruk en is toch nie zoveel meer werk...
houtem recht !
:-*bob
vooral die wallride vin ik wel leuk, en welk park is da eigelek? want ik heb da al in een paar filmkes gezien maar ken ik nie, is da ergens in holland ofzo?
btw als ik nen tip mag geven, probeer de volgende keer uwe intro een beetje op het ritme van de muziek te doen, bvb die fotokes van uwe bike laten afwisselen (ev met close-ups) op het ritme van een beat, dat geeft een veel vettere indruk en is toch nie zoveel meer werk...
houtem recht !
-
heey jan dat is den hal waar u toen met ons was geweest da in heerlen

[quote="miker_g\"]
[/quote]
haha volgens mij is dit Jan niet
.

[/quote]
haha volgens mij is dit Jan niet

-
k weet dat ooke niet hahahaha

box one bastard schreef:
nice work tuup&co !
houtem recht !
Thanx, park is The promise in Heerlen dat weer in Zuid-Limburg ligt.
vette muziek, vette intro, vet filmje, heeele vette moves, lelijke gasten.
grapje

-
ahaaahaa nee ik heet nie jan, ik ben BOB en toch ook weer niet helemaal...
jan, bob, wilhelmina, simba, baptist, jeanmarie, nolleke, whatever ...zever blijft eruit komen ;D
en we zulle dan toch maar es naar heerlen moeten afzakken want da ziet er daar properkes uit !!!
jan, bob, wilhelmina, simba, baptist, jeanmarie, nolleke, whatever ...zever blijft eruit komen ;D
en we zulle dan toch maar es naar heerlen moeten afzakken want da ziet er daar properkes uit !!!
Dan moet je toch op een bmx komen. Mountainbikers mogen binnekort niet meer binnen.
Maar wat denken jullie, ben bezig met een bmx bij elkaar te kopen en hoop deze tegen het winterseizoen af te hebben voor in de hal. Maar zou dat wat worden, ik op een bmx
, heb zelf een beetje me twijfels is een stuk kleiner, wendbaarder wat natuurlijk beter in de hal is maar toch, hele andere houding weer.
Zal natuurlijk altijd ff wennen zijn, maar wil me zo"n bmx erbij kopen voor de techniek en gewoon voor de fun in de hal, als het regent en dan toch nog vet kunnen rijden.

Zal natuurlijk altijd ff wennen zijn, maar wil me zo"n bmx erbij kopen voor de techniek en gewoon voor de fun in de hal, als het regent en dan toch nog vet kunnen rijden.
je bent nu al zo goed in de hal, volgens mij moet je gewoon wennen en erna zal het toch wel goed gaan denk ik zo..
Nou, nou nu al goed, dat valt allemaal nog wel mee. Maar toch thanx. En idd het wennen word denk ik het grootste probleem
.

Op een bmx zit je niet zo ver naar achter als op een mtb... dus ik denk dat ook een groot deel tussen de oren zal zitten.. zeker ook omdat je geen voorvering meer hebt dan. Maar het zal op het begin ook groot deel wennen zijn ja..
-
bud
planetxstreeter schreef:
bud
Nou, heb uit vertrouwde bron gehoord dat jij dus echt niet kan biken. Ochja posers zul je altijd blijven houden, dure bike maar rijden............

Als je nog een keer in sweikhuizen bent, laat dan wat weten, kan ik je komen uit lachen ;D.
POSER!
-
- Contacteer:
he tuup j Ik zie jou binnen kort ook wel een keer op je flybike poser bak
POSER! hahhah
POSER! hahhah
:-[, is een mtb site
.

- KillerPiet
Sja, bijzonder slecht filmwerk. Wel tof nummer en leuke wallride. K zou een andere cameraman nemen want filmen is niet echt zijn ding.
hehe, dat weet de camaraman zelf ook. Maar was me aller eerste filmpje wat ik zelf in elkaar gefrutseld heb.