Re:geile hartail framepjes
Moderator:Beheerders
Maui, hierdoor kom je dus automatisch op de "bitchslaplist" te staan he.
Ik hoop voor je dat de modepolitie dit niet ziet, anders moet je meteen tegen de muur ....
Ik hoop voor je dat de modepolitie dit niet ziet, anders moet je meteen tegen de muur ....
Allemaal aan de mild-roast in regio r"dam? :-*
Fanatieke lasser inderdaad... Maar mooi of lelijk is zo op een pdfje toch altijd anders dan "de echte".
Fanatieke lasser inderdaad... Maar mooi of lelijk is zo op een pdfje toch altijd anders dan "de echte".
-
Shift, de UMF staat gewoon met pic en al op de site hoor. Dat ding is meer curved dan zo"n Corratec banaan. Dat kan toch niet.
Lever je frame anders even af op mijn boerrrrderij, las ik er een paar mooie gussets op. Verfje hier en daar, weten we meteen hoe mooi het uitpakt. Bovendien weet je hoe geweldig ik kan verven, een kleuter kan vingervervend beter binnen de lijntjes blijven.
Nee, vanaf vandaag zal ik gaan optreden tegen de verloedering van normen en waarden binnen de mountainbike beweging in de breedste zin des woords. Het is tijd voor actie, jullie zullen verlost worden van de wanstaltige smaak van je "collega"s".
Speciaal voor Jarno. "Wie ben ik....."
Lever je frame anders even af op mijn boerrrrderij, las ik er een paar mooie gussets op. Verfje hier en daar, weten we meteen hoe mooi het uitpakt. Bovendien weet je hoe geweldig ik kan verven, een kleuter kan vingervervend beter binnen de lijntjes blijven.
Nee, vanaf vandaag zal ik gaan optreden tegen de verloedering van normen en waarden binnen de mountainbike beweging in de breedste zin des woords. Het is tijd voor actie, jullie zullen verlost worden van de wanstaltige smaak van je "collega"s".
Speciaal voor Jarno. "Wie ben ik....."
Als ik hem mooi vond zou ik hem wel kopen
. Je kan ook iets kopen dat zo lelijk is dat het weer "apart" is. Als hij echt zo lelijk is heb je niet snel dat iedereen dezelfde fiets heeft...
Originality is a must.
En dan gaat iedereen opzij als je eraan komt. En in de trein kun je altijd zitten... Iedereen heeft dan medelijden met je vanwege je vele gussets!
Kun jij schoonlassen? Alleen tractoren toch als de boel door teveel vermogen weer afbreekt enzo... :-*

Originality is a must.
En dan gaat iedereen opzij als je eraan komt. En in de trein kun je altijd zitten... Iedereen heeft dan medelijden met je vanwege je vele gussets!
Kun jij schoonlassen? Alleen tractoren toch als de boel door teveel vermogen weer afbreekt enzo... :-*
amai, zoveel reactie !
umf bikes zijn precies niet zo populair...

umf bikes zijn precies niet zo populair...
-
wtf wie had het over flat landen ??? ???. ik weet nie wat jullie er mee uit vreten maar ikke nie toe flat gewoon framepjes, en een morphine vind ik nie mooi.
bertus
bertus
-
Wat zeg je nou, Banshee niet mooi? Waar haal je die klets toch vandaan. Het lijkt weleens of beneden de rivieren alle normen vervagen. Het blijft natuurlijk persoonlijk, maar wat had jij ook alweer........ Ohja.
-
mijn mening nie zeuren. veel te veel platen en gussets, moet ook wel mooi blijven. evil is da poep wat dat betreft maar suggesties mogen blijven komen liefst zo onbekend mogelijk en hier in nl te krijgen.
Bertus
Bertus
-
Laat anders een mooie Torture Tool bouwen, staal is toch wel tof. Aluminium is passe, maar de massa weet het nog niet. Of een Banshee Scratch.... maar ja, dat is ook net een Golfje.
hee BA heb jij eigenlijk nog die starre planet X vork ergens in die hooischuur liggen?
waar verkopen ze in NL eigenlijk evil imperial frampjes? wil er wel eens een bewonderen..

-
Ja, ligt achter de John Deere. Zit soms ook weleens gemonteerd, in allerlei frames.
-
Bij Bikeright, ma das de importeur van die dingen, even als van e thirtheen. dus da moet altijd via een bikeshop. Maar ik heb er nog nooit 1 gezien in nederland. Dus da maakt zo"n frame wel speciaal. De prijs overgens ook
:"(. Maar er moeten toch nog wel meer gave frampjes zijn. Buitenom banshee en nicolai. Agent bijvoorbeeld, maar die ga je ook binnen nu en een jaar of zo veel meer zien en ik weet zeker dat dat met een imperial niet gebeurd. Want daar zijn ze gewoon te exclusief voor en te duur.
Groeten Bertus

Groeten Bertus
-
Klopt helemaal, denk ook niet dat er veel Evil"s in Europa te vinden zijn. Agent zal inderdaad wel redelijk veel te zien zijn binnen afzienbare tijd, maar ja wat dan?
Wat denk je van een Nicolai frame en dan in een idiote eigen kleurdesign spuiten? Volgens mij kan vrijwel alles bij die Deutscher. Ook tof, een Curtis 26 Super-X kopen. Leuke prijs en handmade in the UK, volledig custom zonder meerprijs.
Wat denk je van een Nicolai frame en dan in een idiote eigen kleurdesign spuiten? Volgens mij kan vrijwel alles bij die Deutscher. Ook tof, een Curtis 26 Super-X kopen. Leuke prijs en handmade in the UK, volledig custom zonder meerprijs.
mocht je van die starre vork af willen... Dan kun je foxbiker mailen jeffreyvanwoerkom@hotmail.com hij is de nieuwe gelukkige eigenaar van de planet X geworden.
SHIFT 00 schreef:
mocht je van die starre vork af willen... Dan kun je foxbiker mailen jeffreyvanwoerkom@hotmail.com hij is de nieuwe gelukkige eigenaar van de planet X geworden.
Fox-biker mailen? ik heb helemaal geen planet X ene das ook m`n e-mail nie
Greetz jarno
-
- Contacteer:
Zo eentje (Duncon Cock: 14 of 16", kleur naar keuze: zelfs eigen design special paint is mogelijk),

gemonteerd met "n 10 of zelfs 12mm bolt-on achternaaf

is beresterk en helemaal niet duur

Testverslag MTB UK
Geometrie
Te koop in de Benelux, evtl. zelfs bij je eigen LBS ...

gemonteerd met "n 10 of zelfs 12mm bolt-on achternaaf

is beresterk en helemaal niet duur

Testverslag MTB UK
Geometrie
Te koop in de Benelux, evtl. zelfs bij je eigen LBS ...
Twenty Four dude 0ss schreef: Bij Bikeright, ma das de importeur van die dingen, even als van e thirtheen. dus da moet altijd via een bikeshop. Maar ik heb er nog nooit 1 gezien in nederland. Dus da maakt zo"n frame wel speciaal. De prijs overgens ook:"(. Maar er moeten toch nog wel meer gave frampjes zijn. Buitenom banshee en nicolai. Agent bijvoorbeeld, maar die ga je ook binnen nu en een jaar of zo veel meer zien en ik weet zeker dat dat met een imperial niet gebeurd. Want daar zijn ze gewoon te exclusief voor en te duur.
Groeten Bertus
Ik wil jullie niet teleurstellen, maar Bikeright importeert de Evil frames niet !!! :-[ :-[
Alleen de E thirteen spullen. Toen wij net begonnen met het importeren van de Clifcat Tankass stonden we op het punt om eigenlijk de Evil Imperial hierheen te gaan halen. Helaas konden we het zakelijk niet eens worden met die mannen daarzo. Een frame zou dan verkoop op zo"n 1100,-

Ook ik vind dit een supervet frame..........En ook ik vind inderdaad die Banshee"s niet mooi........Inderdaad teveel gussets >:(en plaatjes >:(etc. Precies zoals 24 dude ook al zei.
Ik heb nog wel enige connecties met de mannen daar in de U.S. dus mocht je er echt 1 willen hebben dan kan 2xdbikeZ ém dus wel leveren. Mail even als je hier meer info over wilt.
Had jij/jullie een iets originelere nickname moeten verzinnen ;DFOX-BIKER schreef: [Fox-biker mailen? ik heb helemaal geen planet X ene das ook m`n e-mail nieSHIFT 00 schreef: mocht je van die starre vork af willen... Dan kun je foxbiker mailen jeffreyvanwoerkom@hotmail.com hij is de nieuwe gelukkige eigenaar van de planet X geworden.
Greetz jarno

[brute_agrarier schreef:
Klopt helemaal, denk ook niet dat er veel Evil"s in Europa te vinden zijn. Agent zal inderdaad wel redelijk veel te zien zijn binnen afzienbare tijd, maar ja wat dan?
Wat denk je van een Nicolai frame en dan in een idiote eigen kleurdesign spuiten?
DE AGENT "ORANGE" IS IN ALLE RAL KLEUREN NAAR KEUZE LEVERBAAR ZONDER MEERPRIJS !!!
WIL JE EEN ORANJE OF EEN GELE OF EEN ZALM KLEUR ? GEEN PROBLEEM DUS !!! EN ZO BLIJF JE DUS ALTIJD UNIEK !!!
-
-
en ik had jouw al mailtje gestuurd brute-agrier alleen dat werkte niet helemaal dus
maar je woont in zevenhuizen en je hebt nog een vette starre vork in de aanbieding hoorde ik??
stuur maar gelijk picture mee met mailtje van je vork
groeten jeffrey

maar je woont in zevenhuizen en je hebt nog een vette starre vork in de aanbieding hoorde ik??
stuur maar gelijk picture mee met mailtje van je vork
groeten jeffrey
-
Sodemieter op, ik wil mijn vork helemaal niet verkopen. Wat een gedoe zeg.
Deze topic is bedoeld om Bertus een nieuw frame te adviseren. Als ik mijn vork wil verkopen dan zet ik hem wel in de categorie te koop. Iedereen mee eens? Mooi.
Deze topic is bedoeld om Bertus een nieuw frame te adviseren. Als ik mijn vork wil verkopen dan zet ik hem wel in de categorie te koop. Iedereen mee eens? Mooi.
Dacht dat Shaun Palmer ook mooie frames (laat) maakt, maar vind er helaas nix meer van op "t net.
-
- Contacteer:
Niet zo stoer als de Duncon Cock, maar zeker ook geen doetje: CMP Helldancer frame (14 & 16" en verkrijgbaar in quasi alle RAL kleuren en designs)