Re:maasmechelen???
Moderator:Beheerders
Yooooow
MM valt zeker nog te spelen...zolang er maar van de heuveltjes wordt afgebleven...
Kheb er zelfs mijn eerste drops genomen met mijne nieuwe Big Hit alvorens ik haar in Winterberg ben gaan wippen ;D
have fun!
MM valt zeker nog te spelen...zolang er maar van de heuveltjes wordt afgebleven...
Kheb er zelfs mijn eerste drops genomen met mijne nieuwe Big Hit alvorens ik haar in Winterberg ben gaan wippen ;D
have fun!
-
Lynx schreef:
Ik rij regelmatig in Maasmechelen met mijn 8" DH gedrocht.
Maarja ik sta dan ook bekend als "de Poser" en het kan me eigenlijk niet schelen.
Maar tis vooral omdat ik erg graag bluf over de perfecte instellingen van mijn 5th.
Het is daarom wel aangenaam om ondertussen op en neer te kunnen wippen als ik op mijn fiets zit en ondertussen naar mijn shock kan wijzen. (net zoals Tim Flooks doet in de Fundamentals DVD)
Probeer maar eens op en neer te wippen op een hardtail terwijl je stilstaat. ::)
Laat me iets weten als het parcour er "terug" een beetje deftig bijligt, dan kom ik nog eens af met mijn DH.
Ps. zijn alle Limburgers zo"n zeveraars ?

Zullen toch maar eens een kijke daar gaan nemen op een vrij weekend.

poser als ik ben die niet kan fietsen is ook 1 keer in MM geweest dus ik kan er meteen geheel over mee praten.
Mijn enduro zat vooral in de weg, geveerde vork lijkt me daar ook weinig nuttig.
neem een HT, schijfremmen en leer fietsen heb ik ondervonden.

Mijn enduro zat vooral in de weg, geveerde vork lijkt me daar ook weinig nuttig.
neem een HT, schijfremmen en leer fietsen heb ik ondervonden.
Misschien heb je wel gelijk over een hardtail maar het probleem is dat ik alleen een dh bak thuis heb staan
Die dh bak komt dan wel weer van pas in de bikeparks en dh pistes.
greets,
the joker

greets,
the joker
- Xircuit
- Contacteer:
Ach ja, Bad Wildbad in Vlaanderen, laatst niet meer geweest, maar wel Ganz lekker Vlaams Bier. Voor-de-rest ben ik gewoon een XC nicht die af en toe op een 8" [sub]gehuurde[/sub] Poser bike kruipt.....simon-ffc schreef:das een mening die ik nie echt deel :- en dan nog,ben onlangs na bad-wildbad geweest,ne solid team-dh bike gehuurd,die reed best goed op de 4x,alle tafels en jumps in 1 keer genome, en de freeride was een dh beter dan een freeride bike(vooral de kärcher-piste) en de dh daar had je je freeride of hardtail 60%van de baan moete drageVoor alles wat Vlaanderen / Nederland is = HardTail !!!!
dussss,blijf jij maar fijn met je HT rije k vind dat bets vet,alleen hou ik meer van stevige dh
En voor Joker: Doe het even rustig aan met je posts, dat tempo van zinloze posts is niet bij te houden als Mod.
)offtopic(
Dusss,MM best met een HT?en zeker niks veranderen of gaan schuppen(of helemaal niet gaan rijden
zijn de opties
;D ;DEn voor Joker: Doe het even rustig aan met je posts, dat tempo van zinloze posts is niet bij te houden als Mod.
Dusss,MM best met een HT?en zeker niks veranderen of gaan schuppen(of helemaal niet gaan rijden

Ok ik zal het kalmer aandoen

Dusss,MM best met een HT?en zeker niks veranderen of gaan schuppen(of helemaal niet gaan rijdenzijn de opties
"Best" is relatief, zal je wel ondervonden hebben, ben er zelf nog niet geweest, heb een hardtail en amuseer me er reuze mee. Kan je zeker héél veel mee doen !
nu helemaal oftopic... waar zijn die trails in genk ??
wel das een beetje moeilijk om uit te leggen,maar als je over de europalaan rijd(maakt niet uit welke richting)kom je op een bepaald moment over een brug,ik weet niet juist of er daar borden zijn,maat je moet daar afslaan zodat je in bret-gelieren komt....vlak nadat je van de europalaan af bent,zou je het restaurant de bootte moeten(geel gebouw) en die straat inslaan en die weg volgen,en als je die weg volgt kom je er vanzelf,vlak voor een scherpe bocht ligt een bos met één huis tegenover en dan ben je er :P

hopelijk werke dees fotos :?nPS:hier mag wel gewerkt worden
want er is nog plaats genoeg,dus als er iemand eens gaat,ga je gang

hopelijk werke dees fotos :?nPS:hier mag wel gewerkt worden

grappig is dat jullie dit onder de noemer freeride zetten.
Dit is gewoon weer dirt (jumps) een onderdeel van de freeride
Wat jullie daar bouwen is HEEL slim, maar dat zullen jullie binnenkort wel zelf merken.
Voor het echte freeride gebeuren moet je ergens heel anders zijn als aan het vijverke.
Dit is gewoon weer dirt (jumps) een onderdeel van de freeride
Wat jullie daar bouwen is HEEL slim, maar dat zullen jullie binnenkort wel zelf merken.
Voor het echte freeride gebeuren moet je ergens heel anders zijn als aan het vijverke.
Plons schreef:
Dit is gewoon weer dirt (jumps)
als je dit al dirt (jumps) noemt????
en weer dirt, ik weet ni veel plaatsen zijn waar je deftig kunt dirten!
mss tijd dat je zelf dan de handen uit de mouwen steekt(tenzij jij je eige super-dirts hebt)en het is daar best al te doen,maar mag/moet/kan nog veel gebouwd/gegraven worden :-,t"is beter dan niks +t is niet dat dit een dirt-park word,het zijn ook geen echte dirts zoals dirtE19 ofzo maar gewoon een plek waar er een beetje kan gereden worden daarom vroeg k ook of er nog iets te doen was in MMik weet ni veel plaatsen zijn waar je deftig kunt dirten!
mss tijd dat je zelf dan de handen uit de mouwen steekt(tenzij jij je eige super-dirts hebt)en het is daar best al te doen,maar mag/moet/kan nog veel gebouwd/gegraven worden :-,t"is beter dan niks +t is niet dat dit een dirt-park word,het zijn ook geen echte dirts zoals dirtE19 ofzo maar gewoon een plek waar er een beetje kan gereden worden daarom vroeg k ook of er nog iets te doen was in MM
ik leg per toeval alle dirts aan op dirtE19

;Dexcuseer mij dan grondig,ben geen dirter maar vind het daar wel vet

geachte heren die in Maasmechelen bouwen,
ondergetekende (en nog een paar andere hier op DP) zijn "gezocht" door de politie en de vlaamse gemeenschap.
Met wat geluk is één van ons te weten gekomen dat dat het geval was, sinds toen blijven wij daar weg.
Als je er gewoon fietst is er geen probleem, pakken ze jou met een schop/gereedschap in je handen, moet je ALLE kosten betalen die in dat stukje natuur volgens hun is afgebroken.
En geloof me het gaat in hun berekiening over 10000-den euro"s, belachelijk maar waar.
Waar jullie nu weer bouwen komen alle bezoekers langs (wandelaars, fietsers, paarden) en ook toevallig een politieman die veel mtb-ed.
Daarom dat de locals er ook weg blijven, die zijn wel slimmer.
Daarom dat de Supercross baan ook ergens lag dat ze het NIET zagen als ze op de normale paden wandelden of fietsten.
Jullie doen maar, maar door dit te doen mag je zeker zijn dat er binnekort helemaal niet meer mag gefietst worden in dat bos, terwijl de overtredingen maar betrekking hebben op dat klein stukje grond.
Trouwens, zoals jullie zelf al hebben kunnen merken, ze zijn daar hennig aan het werken aan de ecobrug, vanaf het moment dat die klaar is, is het hek van dam.
Komen er 30 nieuwe parkopzichters en strenge controles.
Dus aan jullie : vinden jullie het de moeite om daar bloed, zweet en tranen te werken en binnen een paar maanden alles weg is
of
gaan jullie ergens anders werken (bvb timkes berg in genk is meer dan ideaal voor jump toestanden)
ondergetekende (en nog een paar andere hier op DP) zijn "gezocht" door de politie en de vlaamse gemeenschap.
Met wat geluk is één van ons te weten gekomen dat dat het geval was, sinds toen blijven wij daar weg.
Als je er gewoon fietst is er geen probleem, pakken ze jou met een schop/gereedschap in je handen, moet je ALLE kosten betalen die in dat stukje natuur volgens hun is afgebroken.
En geloof me het gaat in hun berekiening over 10000-den euro"s, belachelijk maar waar.
Waar jullie nu weer bouwen komen alle bezoekers langs (wandelaars, fietsers, paarden) en ook toevallig een politieman die veel mtb-ed.
Daarom dat de Supercross baan ook ergens lag dat ze het NIET zagen als ze op de normale paden wandelden of fietsten.
Jullie doen maar, maar door dit te doen mag je zeker zijn dat er binnekort helemaal niet meer mag gefietst worden in dat bos, terwijl de overtredingen maar betrekking hebben op dat klein stukje grond.
Trouwens, zoals jullie zelf al hebben kunnen merken, ze zijn daar hennig aan het werken aan de ecobrug, vanaf het moment dat die klaar is, is het hek van dam.
Dus aan jullie : vinden jullie het de moeite om daar bloed, zweet en tranen te werken en binnen een paar maanden alles weg is
of
gaan jullie ergens anders werken (bvb timkes berg in genk is meer dan ideaal voor jump toestanden)
nog locaties in genk.....
- Terril van winterslag, op de plek waar je achter de mijn de houten brug over het straat over kan steken, daar kan je effe bergop en naar rechts, loopt een paadje. Dat bos mag je helemaal gebruiken, daar komt geen kat en de ondergrond is relatief goed.
- Achter het oud stadion van genk (langs de noordlaan) daar liggen hopen zand die dringend een juiste vorm nodig hebben, ligt net achter een groot nieuw gebouw.
- 2e en 4e cité mag ook helemaal onder gegraven worden....
- op einde hengelhoefstraat net voor de autostrade brug kan je het bos in, dan rij je achter H. Essers door. Op een gegeven moment zie te een grote open plek . ik denk dat daar wel mooie dirts te schoppen vallen.
- Terril van winterslag, op de plek waar je achter de mijn de houten brug over het straat over kan steken, daar kan je effe bergop en naar rechts, loopt een paadje. Dat bos mag je helemaal gebruiken, daar komt geen kat en de ondergrond is relatief goed.
- Achter het oud stadion van genk (langs de noordlaan) daar liggen hopen zand die dringend een juiste vorm nodig hebben, ligt net achter een groot nieuw gebouw.
- 2e en 4e cité mag ook helemaal onder gegraven worden....
- op einde hengelhoefstraat net voor de autostrade brug kan je het bos in, dan rij je achter H. Essers door. Op een gegeven moment zie te een grote open plek . ik denk dat daar wel mooie dirts te schoppen vallen.
Ah k fijn te weten dat er in genk nog zoveel plekken zijn waar er wat te schoppen valt

- King Zeus @ DirtE19
yare-man schreef:mss tijd dat je zelf dan de handen uit de mouwen steekt(tenzij jij je eige super-dirts hebt)en het is daar best al te doen,maar mag/moet/kan nog veel gebouwd/gegraven worden :-,t"is beter dan niks +t is niet dat dit een dirt-park word,het zijn ook geen echte dirts zoals dirtE19 ofzo maar gewoon een plek waar er een beetje kan gereden worden daarom vroeg k ook of er nog iets te doen was in MM
ik leg per toeval alle dirts aan op dirtE19![]()
spekker...
Plons, mag je in Maasmechelen wel van de gebaande paden af voor een steile afdaling te zoeken of wordt dat ook niet getolereerd?
zolang niemand je "pakt" mag alles, zo is belgie
maar in de toekomst is het inderdaad strafbaar om van de paden af te wijken.
zoals eigenlijk overal....
maar in de toekomst is het inderdaad strafbaar om van de paden af te wijken.
zoals eigenlijk overal....
Binnenkort mag dan niets meer zo te horen ;D
wij zullen al blij zijn als de "gravers" ermee ophouden en zo het hele gebied niet oflimits maken voor de rest die er komt TRAILrijden...
greetz
bettes
greetz
bettes
Plons schreef:
maar dan heb je natuurlijk wel geen publiek aan wie je je truukjes kan tonen :P
een beetje aan t overdrijven ?? ze doen dat heus niet voor slechts een paar bikers.
damn, da klinkt er als een echte boswachter-plaag. Alhoewel, wie had Dutroux weer gevangen?
is wel raar
in houthalen kelichter hoef hebbe wij een paar jumpjes waar je miss maar twee meter mee ver springt maar jah het is iets en daar zegt de boswachter nix tege nog meer zelfs die heeft na ons gewuift maar jah wij hebbe ook wel nog geen bommen om gehakt of zo maar jah wel al veel gegegraven er zijn er ook al wel 6 af gebroken door de boswachter maar jah ik vnd het wel spijtig van maasmechellen maar genk is ook wel iets korter ma ik weet nie echt waar da timmkes berg ligt dus jah
in houthalen kelichter hoef hebbe wij een paar jumpjes waar je miss maar twee meter mee ver springt maar jah het is iets en daar zegt de boswachter nix tege nog meer zelfs die heeft na ons gewuift maar jah wij hebbe ook wel nog geen bommen om gehakt of zo maar jah wel al veel gegegraven er zijn er ook al wel 6 af gebroken door de boswachter maar jah ik vnd het wel spijtig van maasmechellen maar genk is ook wel iets korter ma ik weet nie echt waar da timmkes berg ligt dus jah