Fox 40 suckage?
Moderator:Beheerders
op een maand tijd staan er 3 fox 40 in de vitrine? 2 ervan vermelden garantiegevallen...
watskebeurd?
watskebeurd?
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Bij mij was de lak van de T-stukken beginnen afpellen....no big deal dus.
Heb ik deze T-stukken opgestuurt met de vraag of dit normaal was en een week later 2 splinternieuwe T-stukken te koop.
Van mij hoor je geen slecht woord over Fox en zeker niet van de garantie want die is echt top!
Reden voor mij van verkoop is een aankoop van een freerider die gemonteerd komt met een Totem....dus de fox moet buiten anders had ik er nu nog mee gereden als ik geen complete fiets had besteld.
Heb ik deze T-stukken opgestuurt met de vraag of dit normaal was en een week later 2 splinternieuwe T-stukken te koop.
Van mij hoor je geen slecht woord over Fox en zeker niet van de garantie want die is echt top!
Reden voor mij van verkoop is een aankoop van een freerider die gemonteerd komt met een Totem....dus de fox moet buiten anders had ik er nu nog mee gereden als ik geen complete fiets had besteld.
- Pieter en zijn V10
Als je het maar goed verneukt gaat alles kapot..
En het moet zo licht mogelijk allemaal, en dan raar op kijken als het kapot gaat. En bovendien is dit een foto van een spanjaard waar je het verhaal niet eens precies bij weet. Misshcien was het wel een megaklapper. Kijk als die om niks gescheurd is trek ik mijn woorden terug, maar heb het idee dat het een beste klapper was..
En het moet zo licht mogelijk allemaal, en dan raar op kijken als het kapot gaat. En bovendien is dit een foto van een spanjaard waar je het verhaal niet eens precies bij weet. Misshcien was het wel een megaklapper. Kijk als die om niks gescheurd is trek ik mijn woorden terug, maar heb het idee dat het een beste klapper was..
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
zerks da, t'is alleen dat dit zo vaak voorkomt bij de fox 40's want dit is al de zoveelste die ik zie.En ik kan mij op 1scheur(in de poten, waar steekas zit)na niet herinneren dat ik een 888 gebroken heb gezien.en die boxxer's tja zelfde verhaal, zo licht mogelijk maken.Als je het maar goed verneukt gaat alles kapot..
T 'is je eigen verantwoordelijkheid als je zoveel geld wilt neertellen, maar moet je nadien niet zagen als je geen garantie krijgt

PS: k vind wel dat de 40's erg lekker rijden

wil met deze post helemaal geen flamewars over welk merk nu goed is. (fox - zoki - RS - Manitou) Die komen intussen vaker voor dan blotemeidensites.
T is mijn persoonlijke keuze om nu aan Fox te denken.
Heb zelf mn boxxer over de muur gegooid nadat ik 4 probleem-weekends had op 4: gebroken veren, olielek, gescheurde onderpoten....
Omwille van de rij-eigenschappen kijk ik nu eerder naar Fox dan marzocchi. Travis is nog niet in 2e hands te krijgen....
waar ik vooral oren naar had behalve die occasionele breuken (komop, wie post een fubar boxxer, dorado, en 888) naar de demping van de 40. Ze zou nogal licht zijn.
T is mijn persoonlijke keuze om nu aan Fox te denken.
Heb zelf mn boxxer over de muur gegooid nadat ik 4 probleem-weekends had op 4: gebroken veren, olielek, gescheurde onderpoten....
Omwille van de rij-eigenschappen kijk ik nu eerder naar Fox dan marzocchi. Travis is nog niet in 2e hands te krijgen....
waar ik vooral oren naar had behalve die occasionele breuken (komop, wie post een fubar boxxer, dorado, en 888) naar de demping van de 40. Ze zou nogal licht zijn.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Jean, als je een 2e hands zoekt, check dan eerst effe RM en de topics over de pre-2007 40's.De Jean schreef:.....de demping van de 40. Ze zou nogal licht zijn.
Bijna iedereen vindt em iets te lineair en ze vinden geen gulden middenweg tussen kleine bump gevoeligheid en anti-bottom.
Zelfs de mechanics op RM kunnen geen echte 'mod' vinden die ideaal is.
De 2007 modellen zouden dit 'probleem' niet meer hebben. Is idem voor de 36.
Ik heb alleen een paar parkings op en af geketst met een 40, dus geen 'echte' info hier.
gooi je imago weg