Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.
Moderator:Beheerders
-
frank de jonge - Berichten:158
Bericht
door frank de jonge » vr okt 19, 2007 6:41 pm
Online afspelen is namelijk mindere kwaliteit omdat anders de pagina te traag wordt, helemaal na veel hits (heb ik me ooit is laten vertellen)
Maar van google downlaoden en dan weer omzetten naar origineel bestandstype en dan is het weer ok

Tjah......
-
Wvdv - Berichten:35
Bericht
door Wvdv » vr okt 19, 2007 6:53 pm
Die ATC2K heb ik ook bestelt.
Ik weet dat de kwaliteit niet het van het is, maar voor youtube en dergelijke is deze meer dan voldoende (en ik zie toch meestel filmpjes op mijn computer...) en het feit dat hij waterdicht is en draadloos is toch een voordeel denk ik...
Ik zal eens een filmpje posten (als ik het niet vergeet) als ik mijn camera heb.
Grtn.
-
BartGast
Bericht
door BartGast » ma dec 08, 2008 11:36 am
Wvdv schreef:Die ATC2K heb ik ook bestelt.
Ik weet dat de kwaliteit niet het van het is, maar voor youtube en dergelijke is deze meer dan voldoende (en ik zie toch meestel filmpjes op mijn computer...) en het feit dat hij waterdicht is en draadloos is toch een voordeel denk ik...
Ik zal eens een filmpje posten (als ik het niet vergeet) als ik mijn camera heb.
Grtn.
Ik heb hem ook en ben er zeer ontevreden over. Maarja ik ben nou eenmaal gewoon kwaliteit geil.
En als je een leuke wilt hebben dan kost het weer gelijk 500 eurie ...
-
M@lphy - Berichten:3388
Bericht
door M@lphy » ma dec 08, 2008 1:56 pm
Hey Colin,
Chri$tiaan, Chiel & Woody Nick zijn naar de MEGA gweest.
Nick zit echter in Peru... Chiel is rete-druk dus ik zou zeggen PM die wheze ff.
@DESL!
Kan ik jou set-up niet lenen?

RIDERS READY?