Super dag at Filthy Trails (Maasvallei)

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Loeky

Bericht door Loeky » wo nov 07, 2007 3:04 pm

@ F.B. en 07bighit: zoek dan toch lekker een andere hobby, stelletje kleuters. En dan binnenkort weer een upgrade van je bike posten zeker, die tientallen, zoniet honderden euro's heeft gekost. Dat soort mensen worden posers genoemd, wel een fiets kopen maar er niet op kunnen/durven/willen rijden. 5 euro? what the fock das toch geen geld man, schooiers! ... :censored: ....

Plip

Bericht door Plip » wo nov 07, 2007 3:04 pm

Ga fietsen man!!

Plons

Bericht door Plons » wo nov 07, 2007 3:13 pm

wie wilt betalen zal betalen
zie die niet willen betalen moeten thuis blijven
of een gat zien te vinden
hahahahha

wij vinden het super dat de filthy trails bestaan
dan blijft de grote hoop weg van onze !

amen
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo nov 07, 2007 4:31 pm

Loeky schreef:@ F.B. en 07bighit: zoek dan toch lekker een andere hobby, stelletje kleuters. En dan binnenkort weer een upgrade van je bike posten zeker, die tientallen, zoniet honderden euro's heeft gekost. Dat soort mensen worden posers genoemd, wel een fiets kopen maar er niet op kunnen/durven/willen rijden. 5 euro? what the fock das toch geen geld man, schooiers! ... :censored: ....
Helemaal mee eens.Voor 5 euro rijden op de trails doe je Styles en de rest van de Filthy crew een plezier.Dat mensen zo moeilijk doen over 5 euro wat ja geen geld is voor een dagje biken.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

07bighit

Bericht door 07bighit » wo nov 07, 2007 5:30 pm

Plons schreef:wie wilt betalen zal betalen
zie die niet willen betalen moeten thuis blijven
of een gat zien te vinden
hahahahha

wij vinden het super dat de filthy trails bestaan
dan blijft de grote hoop weg van onze !

amen
kuch kuch !!!!!!
moet hier nog iets bij :ban:

dirty d

-

Bericht door dirty d » wo nov 07, 2007 5:32 pm

zal ik u eens zeggen wat ze moeten doen op de filthytrails....iedereen zen pas checken en dan eens kijken hoe oud die pipo's zijn wat zagen, ik betaalde toen ik 16 was meer entree voor een skatepark met cheap ass instrumenten...en welke freerider rijd er nu de rode route...serieus ik ben militair en heb serieus conditie...dus ik volg wel als jullie ze rijden..alletwee de bergen omhoog hé....de rest stelt geen zak voor...gewoon dikke zever allemaal....mischien wat meer fietsen en minder zeiken...en als ge niet wilt dokken ga dan langs de kanaal fietsen....

en nog beter u zever voor u zelf houden dan krijgt ge deze reacties allemaal niet...praten is goed maar van het moment dat er meer kwijl bij zit dan info...dan is het ZEVER.

much much respect voor de filthy trails uitbaters want dankzij deze mensen krijgt freeride een goede naam, worden er initiatieven genomen uit eigen zak nog wel en kunnen wij onze sport lekker beoefenen zonder honderden km's te rijden

u merkt ik was een beetje pissed hierdoor
sx trail 2 2008, jackal

m.m.biker

Bericht door m.m.biker » wo nov 07, 2007 5:34 pm

Trekrules schreef:
Loeky schreef:@ F.B. en 07bighit: zoek dan toch lekker een andere hobby, stelletje kleuters. En dan binnenkort weer een upgrade van je bike posten zeker, die tientallen, zoniet honderden euro's heeft gekost. Dat soort mensen worden posers genoemd, wel een fiets kopen maar er niet op kunnen/durven/willen rijden. 5 euro? what the fock das toch geen geld man, schooiers! ... :censored: ....
Helemaal mee eens.Voor 5 euro rijden op de trails doe je Styles en de rest van de Filthy crew een plezier.Dat mensen zo moeilijk doen over 5 euro wat ja geen geld is voor een dagje biken.
jons kerels hie wordt ik nu eens echt pis om he :x wie zegt dat 5 € te veel is lees eens tegoei man :? trouwens we zeggen gewoon dat we beter 3€ aan styles konden betalen ipv 5 € en dan maar 2.5 naar styles gaat
ik weet u huis wonen !

Mrtnrider

Re: -

Bericht door Mrtnrider » wo nov 07, 2007 5:36 pm

dirty d schreef:zal ik u eens zeggen wat ze moeten doen op de filthytrails....iedereen zen pas checken en dan eens kijken hoe oud die pipo's zijn wat zagen, ik betaalde toen ik 16 was meer entree voor een skatepark met cheap ass instrumenten...en welke freerider rijd er nu de rode route...serieus ik ben militair en heb serieus conditie...dus ik volg wel als jullie ze rijden..alletwee de bergen omhoog hé....de rest stelt geen zak voor...gewoon dikke zever allemaal....mischien wat meer fietsen en minder zeiken...en als ge niet wilt dokken ga dan langs de kanaal fietsen....

en nog beter u zever voor u zelf houden dan krijgt ge deze reacties allemaal niet...praten is goed maar van het moment dat er meer kwijl bij zit dan info...dan is het ZEVER.

much much respect voor de filthy trails uitbaters want dankzij deze mensen krijgt freeride een goede naam, worden er initiatieven genomen uit eigen zak nog wel en kunnen wij onze sport lekker beoefenen zonder honderden km's te rijden

u merkt ik was een beetje pissed hierdoor
Goed gezegt dirty D. En IK rij met je mee, al is het maar een singlespeed. Het gaat om het idee :D

07bighit

Bericht door 07bighit » wo nov 07, 2007 5:37 pm

m.m.biker schreef:
Trekrules schreef:
jons kerels hie wordt ik nu eens echt pis om he :x wie zegt dat 5 € te veel is lees eens tegoei man :? trouwens we zeggen gewoon dat we beter 3€ aan styles konden betalen ipv 5 € en dan maar 2.5 naar styles gaat
ja leer allemaal lezen :ban: :ban: :ban:

thomasmb
Contacteer:

Bericht door thomasmb » wo nov 07, 2007 6:49 pm

m.m.biker schreef:thomasmb ik rijd regelmatig de rooie roete en die komt toch gewoon langs de trails dus ... en om dan eens ff te blijven staan op de trails .. is dat mischiens een probleem ??? ja volgens jou wel ???en trouwens wat o7 bighit zegt is toch veel beter voor 3 € ofzo te betalen aan de filthy
Jonge ga nu niet lope zijke tege mij ! Volgens walter kwame jullie in full rpotection aan met jullie " stuntfietjes" en full face enz. en volges bepaalde personen hebben jullie hee lde dag op de TRAILS liggen BIKEN dus loop niet te zagen :) Waarheid is hard ;) Al koste de trails 10€ zou'k nog betalen.
Zij betalen alles uit hun eige zak om ervoor te zorgen dat we toch iets hebben ;)

Klaar
Monsieur velo: MTB speciaalzaak
KONA - ORBEA - Moustache - Giant

www.monsieur-velo.be

dirty d

Bericht door dirty d » wo nov 07, 2007 7:23 pm

haha
de mijnterrils doen met protectie aan
wat is dat voor zever, haha

zijn we door de spreekwoordelijke mand gevallen :-)
sx trail 2 2008, jackal

Erikje

Bericht door Erikje » wo nov 07, 2007 7:38 pm

Dames dames, ik heb thuis 2 kinderen, 1 van vier en de ander van 6 jaar jong.... en die halen het lang niet bij wat jullie allemaal uitkramen.

Ga toch fietsen en ga "gezellig" tijdens die rit in discussie, hier doen is overbodig, althans, op de manier waarop het in de laatste 20 posts gaat...

Nu ben ik te lui om die postjes te verwijderen, maar onder de streep hieronder gewoon normale discussie anders ga ik dit Afbeelding knopje gebruiken en is het hele topic in één keer foetsie!

Hier komt die streep:

dirty d

Bericht door dirty d » do nov 08, 2007 6:45 pm

spreekwoordelijke streep hé mannen....hahaha :-)
sx trail 2 2008, jackal

Plaats reactie