hoe plooi ik een turner.

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
wouterbiker
hoe plooi ik een turner.

Bericht door wouterbiker » zo jun 22, 2008 5:27 pm

ik was vorige week zondag in malmedy om de parcoursen voor het bk te verkennen.

beneden op de fourcross crashte daar iemand.
had ik toevallig mijn camera op. LOL
dus leuke beelden.

heb nadien nog met die gast gepraat.
maar ben zijn naam en mailadress vergeten.

hij zij dat hij vrij bekend was op dit forum.

dus als iemand hem herkend?

link:
http://www.myvideo.be/watch/4467161

is het einde van het filmpje.

grtz, wouter

Christiaan

Bericht door Christiaan » zo jun 22, 2008 6:02 pm

Auw, Pijnlijk! Voor de fiets

hubertje

Bericht door hubertje » zo jun 22, 2008 9:05 pm

fuck, ik zou't niet graag voor hebben..

M@lphy

Bericht door M@lphy » ma jun 23, 2008 2:15 pm

Hij hep nú ene kinked top tube à la een Kona! 8)

Springt ie gahast nu ene One Hundred ipv. Fifty Fifty?

Yeah fiddee'... aka Fewwawi F. Fifty!
RIDERS READY?

Z-Blocker

Bericht door Z-Blocker » ma jun 23, 2008 2:23 pm

Dat was ik dus. De crash viel wel mee voor mezelf, ik had helemaal niks. De 5 Spot daarentegen is wel degelijk naar de kloten. Het laaste van die 4X is nogal een dom stuk waar ge wat moet oefenen blijkbaar.

Z.

Ironhorse Erik
Contacteer:

Bericht door Ironhorse Erik » ma jun 23, 2008 3:26 pm

mooi kut dus

Z-Blocker

Bericht door Z-Blocker » ma jun 23, 2008 3:27 pm

Ironhorse Erik schreef:mooi kut dus
was het maar waar

Z.

Segunda3

Bericht door Segunda3 » ma jun 23, 2008 4:53 pm

Lekker ruig baantje wel voor een 4X !

obi-wan-mtb

malmedy

Bericht door obi-wan-mtb » vr jun 27, 2008 6:46 pm

au!

goed gefilmd trouwens, heb je dit met een fotocamera gedaan of met een video camera?
retro anyone?

fly high

Bericht door fly high » wo jul 02, 2008 7:32 pm

haha je ziet die vork helemaal door buigen! xD
vast heel goed voor je materiaal, volgende keer iets sneller en iets meer huppen :P

cheers

illuminatastigmata
Contacteer:

Bericht door illuminatastigmata » do jul 03, 2008 12:44 am

L.O.L. :o
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!

Z-Blocker

Bericht door Z-Blocker » do jul 03, 2008 10:22 am

Ik vind het heel raar dat het merendeel zoiets grappig vind.

Z.

Cheeta

Bericht door Cheeta » do jul 03, 2008 9:15 pm

Nooit gehoord van de uitdrukking "het beste vermaak is leedvermaak"? Lijkt me hier in het bijzonder van toepassing...

Klote van je fiets en dat een beginnersfout (sorry, meer kan ik er niet van maken) je op een dergelijke vervelende en hardhandige wijze moet opbreken. Ik weet niet of je denkt dat doe ik nooit meer of dat je serieus op dit punt wilt verbeteren, maar in Wilrijk zit een BMX vereniging (de voorzitter is in Houffalize ook op een MTB gesignaleerd) waar het rijden van dit soort hindernissen bijzonder goed en efficient te leren valt (je bespaart je behoorlijk wat bergop wandelen).
fly high schreef:vast heel goed voor je materiaal, volgende keer iets sneller en iets meer huppen :P
Ik weet niet of je opgevallen is hoeveel hindernissen er liggen, maar 'iets sneller en iets meer huppen' zoals je opppert is indien je hem haalt met een dergelijke houding er op de volgende hindernis nog veel harder af...

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » do jul 03, 2008 10:15 pm

Cheeta schreef:Nooit gehoord van de uitdrukking "het beste vermaak is leedvermaak"? Lijkt me hier in het bijzonder van toepassing...

Klote van je fiets en dat een beginnersfout (sorry, meer kan ik er niet van maken) je op een dergelijke vervelende en hardhandige wijze moet opbreken. Ik weet niet of je denkt dat doe ik nooit meer of dat je serieus op dit punt wilt verbeteren, maar in Wilrijk zit een BMX vereniging (de voorzitter is in Houffalize ook op een MTB gesignaleerd) waar het rijden van dit soort hindernissen bijzonder goed en efficient te leren valt (je bespaart je behoorlijk wat bergop wandelen).
fly high schreef:vast heel goed voor je materiaal, volgende keer iets sneller en iets meer huppen :P
Ik weet niet of je opgevallen is hoeveel hindernissen er liggen, maar 'iets sneller en iets meer huppen' zoals je opppert is indien je hem haalt met een dergelijke houding er op de volgende hindernis nog veel harder af...
ne beginner zou k m toch ni zomaar noemen! maar ja, it's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious.

Vooral vanaf youtube, met een te dure fiets op je kamer die max een weekje winterberg per jaar ziet. We all know what DP really means....
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Plons

Bericht door Plons » vr jul 04, 2008 5:55 am

word !
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com

Christiaan

Bericht door Christiaan » vr jul 04, 2008 8:20 am

Turner heeft toch een goede crash replacement policy, ik zeg, informeer eens, en steel Plons zijn Hollands Oranje Turner 4X voor deze track.

Cheeta

Bericht door Cheeta » vr jul 04, 2008 6:58 pm

De Jean schreef:ne beginner zou k m toch ni zomaar noemen!
Ik noem de wijze van nemen van deze hindernis, het enige wat op de beelden te zien is, een beginnersfout... Over de rest wil ik en kan ik geen uitspraak doen, onder andere om de hele simpele reden dat ik me op andere vlakken niet terzake kundig beschouw...

Het slachtoffer geeft verder zelf aan dat je dat je op dit soort hindernissen blijkbaar moet oefenen, hetgeen ik volledig met hem eens ben (ik spendeerde ooit al snel een uur per week op dit soort hindernissen).

Iedereen kan overigens beginnersfouten, een kwalificatie op basis van een referentiekader mijns inziens, maken door allerlei redenen (meestal onderschatting van de situatie).

Maar hoe zouden julle het dan willen kwalificeren?
We all know what DP really means....
*kuch* Geloof niet dat de gemiddelde DP'er bij Rinderknecht en Prokop in een halve finale in Elite Cruiser (BMX) op het EK stonden. Sorry, ik begin op Plons te lijken: oude herinneringen aan het ophalen. Sorry...

Het klopt overigens dat ik niet zoveel fiets als dat ik zou willen fietsen :cry:

Christiaan

Bericht door Christiaan » vr jul 04, 2008 7:58 pm

Cheeta schreef:
De Jean schreef:ne beginner zou k m toch ni zomaar noemen!
Ik noem de wijze van nemen van deze hindernis, het enige wat op de beelden te zien is, een beginnersfout... Over de rest wil ik en kan ik geen uitspraak doen, onder andere om de hele simpele reden dat ik me op andere vlakken niet terzake kundig beschouw...

Het slachtoffer geeft verder zelf aan dat je dat je op dit soort hindernissen blijkbaar moet oefenen, hetgeen ik volledig met hem eens ben (ik spendeerde ooit al snel een uur per week op dit soort hindernissen).

Iedereen kan overigens beginnersfouten, een kwalificatie op basis van een referentiekader mijns inziens, maken door allerlei redenen (meestal onderschatting van de situatie).

Maar hoe zouden julle het dan willen kwalificeren?
We all know what DP really means....
*kuch* Geloof niet dat de gemiddelde DP'er bij Rinderknecht en Prokop in een halve finale in Elite Cruiser (BMX) op het EK stonden. Sorry, ik begin op Plons te lijken: oude herinneringen aan het ophalen. Sorry...

Het klopt overigens dat ik niet zoveel fiets als dat ik zou willen fietsen :cry:
Had je niet naar Plopsa Land moeten verhuizen, hahahaha

Plaats reactie