hulp nodig bij keuze nieuwe bike
Moderator:Beheerders
-
ik heb hulp nodig bij de keuze van een nieuwe bike ik wil er freeride mee rijden.
ik d8 eerst aan een pitch.
en daarna stelde een vriend voor om een rockrider fr9 te kopen.
weet iemand een goede bike voor freeride voor beginners ik wil er niet te veel aan uitgeven 1300 ofzo
help me aub
ik d8 eerst aan een pitch.
en daarna stelde een vriend voor om een rockrider fr9 te kopen.
weet iemand een goede bike voor freeride voor beginners ik wil er niet te veel aan uitgeven 1300 ofzo
help me aub
when u stay on the top off the mountain don't think i can't
-
de poll zegt net hetzelfde als ik al tege hem heb gezegt en ik heb ook gezegt dat hij misschien beter een sx pakt of zo'n rockrider schijnt een hele goede bike tezijn voor dat geld beetje meer info joris is rond de meter 80 als ik me niet vergis en is een BEGINNER dus kom niet af met een bike met een veerweg van 200mm dan leert hij niets bij want dan vangt de bike teveel op dus beter een freeride bike met minder veerweg zoals mijn bike een ghost northshore dus mense zoek een goede beginnersbike met 150mm veerweg ofzo en vanvoor 170 ofzo maar geen dubbelcrown van 200mm en een achtervering van over de 200mm mensen bedankt om mee te zoeken dan hoort joris et ven mense die er veel van kenne want hij is te koppig om mij te geloven :p
don't fail and
don't fall
that's all
GHOST northshore freeride
wtp trust
don't fall
that's all
GHOST northshore freeride
wtp trust
-
Leestekens?jonas biker schreef:de poll zegt net hetzelfde als ik al tege hem heb gezegt en ik heb ook gezegt dat hij misschien beter een sx pakt of zo'n rockrider schijnt een hele goede bike tezijn voor dat geld beetje meer info joris is rond de meter 80 als ik me niet vergis en is een BEGINNER dus kom niet af met een bike met een veerweg van 200mm dan leert hij niets bij want dan vangt de bike teveel op dus beter een freeride bike met minder veerweg zoals mijn bike een ghost northshore dus mense zoek een goede beginnersbike met 150mm veerweg ofzo en vanvoor 170 ofzo maar geen dubbelcrown van 200mm en een achtervering van over de 200mm mensen bedankt om mee te zoeken dan hoort joris et ven mense die er veel van kenne want hij is te koppig om mij te geloven :p