Ik wel igv rijden genoeg gekken rond daaro en soms ist ook best druk (400 man van een gletsjer) en oja parcours is soms ook best spannend...YuriS schreef:Lijkt me idd niet echt fijn om halferwegen een defect te krijgen en dat de rest van het stuk te moeten lopen![]()
![]()
Dragen jullie Full Body Armour zoals dit:??
Megavalanche
Moderator:Beheerders
....
-
Dit jaar ook weer bij! Vorig jaar 29ste in de quali en de race besloten niet te rijden vanwege het wel heel erg slechte weer! Start van de Mega was zelfs van de Pic Blanc verplaatst naar waarvandaan de Quali ook startte. Dit jaar wordt de Glory ingezet tijdens de quali en de Reign tijdens de mega! Wordt weer een feest! Heb er zin in!
Quali is op 1 klim na volledig downhill, de Mega is andere koek. Veel klimmen!
Ook ik ben begonnen met wat lichamelijke beweging. Wat extra kilometers in de benen kan nooit kwaad!
Quali is op 1 klim na volledig downhill, de Mega is andere koek. Veel klimmen!
Ook ik ben begonnen met wat lichamelijke beweging. Wat extra kilometers in de benen kan nooit kwaad!
Intense 951
-
cannondale prophet
seg heb me juist in geschreven voor de megq maar ben niet zeker welke bike het best geschikt is. cannondale judge of een prophet.
if you have no pain you atny trying hard enough
Hmm ik zou er ook graag heen willen maar heb zozo geen vervoer dus asl er iemand heen gaat en een plaatsje over heeft dan hoor ik het graag hehe 
En ik lees net "klimmen" .. brrr .. rechtdoor rijden hou ik maar 1 uur vol op de yeti-asx ik moet er echt niet aan denken om serieus te klimmen haha. ( maar afzien is ook een vak )
Ben stiekum wel trainen voor dit soort dingen want wat woody zegt, extra kilometers kan nooit kwaad

En ik lees net "klimmen" .. brrr .. rechtdoor rijden hou ik maar 1 uur vol op de yeti-asx ik moet er echt niet aan denken om serieus te klimmen haha. ( maar afzien is ook een vak )
Ben stiekum wel trainen voor dit soort dingen want wat woody zegt, extra kilometers kan nooit kwaad