Megavalanche

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

FOX-BIKER

Bericht door FOX-BIKER » zo jan 18, 2009 11:01 pm

YuriS schreef:Lijkt me idd niet echt fijn om halferwegen een defect te krijgen en dat de rest van het stuk te moeten lopen :roll: :roll:

Dragen jullie Full Body Armour zoals dit:??
Ik wel igv rijden genoeg gekken rond daaro en soms ist ook best druk (400 man van een gletsjer) en oja parcours is soms ook best spannend...
....

Woody Nick

Bericht door Woody Nick » ma jan 19, 2009 7:21 pm

Dit jaar ook weer bij! Vorig jaar 29ste in de quali en de race besloten niet te rijden vanwege het wel heel erg slechte weer! Start van de Mega was zelfs van de Pic Blanc verplaatst naar waarvandaan de Quali ook startte. Dit jaar wordt de Glory ingezet tijdens de quali en de Reign tijdens de mega! Wordt weer een feest! Heb er zin in!

Quali is op 1 klim na volledig downhill, de Mega is andere koek. Veel klimmen!

Ook ik ben begonnen met wat lichamelijke beweging. Wat extra kilometers in de benen kan nooit kwaad!
Intense 951

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » ma jan 19, 2009 8:36 pm

Ik heb alleen m'n Big Hit om te rijden dus dat wordt zwoegen.

Of ik moet m'n dirtbike meenemen :lol: (niet dat dat lekker klimt....)

YuriS

Bericht door YuriS » ma jan 19, 2009 10:58 pm

Gewoon wat van die Fransen wat stokbrood en brie toe gooien, sleeplijntje uitgooien en gaan met de banaan :lol:

dirty rider

cannondale prophet

Bericht door dirty rider » di jan 20, 2009 11:37 am

seg heb me juist in geschreven voor de megq maar ben niet zeker welke bike het best geschikt is. cannondale judge of een prophet.
if you have no pain you atny trying hard enough

BartGast

Bericht door BartGast » vr feb 13, 2009 4:28 pm

Hmm ik zou er ook graag heen willen maar heb zozo geen vervoer dus asl er iemand heen gaat en een plaatsje over heeft dan hoor ik het graag hehe ;)

En ik lees net "klimmen" .. brrr .. rechtdoor rijden hou ik maar 1 uur vol op de yeti-asx ik moet er echt niet aan denken om serieus te klimmen haha. ( maar afzien is ook een vak )

Ben stiekum wel trainen voor dit soort dingen want wat woody zegt, extra kilometers kan nooit kwaad ;)

Gieleuh
Contacteer:

Bericht door Gieleuh » vr feb 13, 2009 4:37 pm

Ik heb me ook ingeschreven van dag 1.. Bronze pakket! We zijn normaal met 2 en zoeke nog wat plek om te overnachte.. iemand tips?

mtb arno

Bericht door mtb arno » vr feb 13, 2009 9:27 pm

iemand die daar in de buurt al gebruik heeft gemaakt van camping, met tent enz... zijn er in de directe buurt?

Plaats reactie