ik heb een probleem! nu heb ik wel een heen reis, een plekje in de mega maar nog geen terug reis naar nederland!
zijn er nog mensen die ook terug gaan en mischien nog een plekje over hebben voor mij!?
dat zou super zijn!
cheers
MEGA AVALANCHE
Moderator:Beheerders
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!
ik ben 1.87m en me bike en me gear/andereshit gaat al met iemand anders mee... dus alleen ik, maar als mijn bike met jou terug zou kunnen zou dat super zijn!!, anders moet ik lang wachten, want de gene die mijn spullen meeneemt gaat nade mega nog 2weken op vakantie, dus dat zou betekenen dat ik 2 weken zondrr bike zit. maar als dat echt niet kan, doe ìk wel2weken zonder me bike, en?moet ke alleen mij mee heen en terug neme, meer niet.
ik woon in drachten, friesland.
ik woon in drachten, friesland.
uhm... ik leg het ff uit :P
een vriend, van mij gaat met nick en christiaan naar de mega, nick kan niet meer mee wegens zijn crash. dus werd mij gevraagt of ik wou! en ik wil natuurlijk wel
.
ik kan met die vriend mee rijden, maar omdat hij na dat de mega is afgelopen nog 2 weken vakantie heeft in italie, kan ik dus niet terug komen.
het plan was nu om dus al mijn spullen gewoon bij hem te laten na afloop van de mega, en gewoon zonder bike en gear, met iemand anders mee terug te reizen naar NL.
als hij dan terugkomt krijg k me spullen weer.hij woont ook in drachten .
PS waar woon jij dan?
een vriend, van mij gaat met nick en christiaan naar de mega, nick kan niet meer mee wegens zijn crash. dus werd mij gevraagt of ik wou! en ik wil natuurlijk wel

ik kan met die vriend mee rijden, maar omdat hij na dat de mega is afgelopen nog 2 weken vakantie heeft in italie, kan ik dus niet terug komen.
het plan was nu om dus al mijn spullen gewoon bij hem te laten na afloop van de mega, en gewoon zonder bike en gear, met iemand anders mee terug te reizen naar NL.
als hij dan terugkomt krijg k me spullen weer.hij woont ook in drachten .
PS waar woon jij dan?