Orange 224 17" (Groot genoeg?)
Moderator:Beheerders
Hallo,
Is er iemand die wat meer info weet te vertellen over een Orange 224 Frame van 2007 ?
Zou een 17" groot genoeg zijn voor mij want ben 1M90 groot. Mijn ghost dh worldcup was veel te klein kwa top tube.
Ik heb er eentje op het oog en daarmee.
Al hartelijk bedankt op voorhand !
Groetjes,
Bengt (the joker)
Is er iemand die wat meer info weet te vertellen over een Orange 224 Frame van 2007 ?
Zou een 17" groot genoeg zijn voor mij want ben 1M90 groot. Mijn ghost dh worldcup was veel te klein kwa top tube.
Ik heb er eentje op het oog en daarmee.
Al hartelijk bedankt op voorhand !
Groetjes,
Bengt (the joker)
Laatst gewijzigd door the joker op vr okt 09, 2009 8:55 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Mowgli leeft
Als je dan toch iets uit Engeland wilt halen:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=45041
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=44780
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=45041
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=44780
fly high schreef:ik rijd ook een 224, dan wel uit 2009 maar heeeel veel verschil is er niet, als k jouw was met je 1.90 zou k voor de grotere gaan. k rijd zelf met de kleine en ben 1.87 en zou nu als k weer opnieuwe zou mogen bestellen de grotere nemen;)
cheers
Tx voor de info dude

Hebt mij echt verder geholpen

Dus jij denkt dat die Orange 224 in 17" groot genoeg gaat zijn?
Groetjes,
Bengt
Mowgli leeft
fly high schreef:ik rijd ook een 224, dan wel uit 2009 maar heeeel veel verschil is er niet, als k jouw was met je 1.90 zou k voor de grotere gaan. k rijd zelf met de kleine en ben 1.87 en zou nu als k weer opnieuwe zou mogen bestellen de grotere nemen;)
cheers
Tx voor de info dude

Hebt mij echt verder geholpen

Dus jij denkt dat die Orange 224 in 17" groot genoeg gaat zijn?
Groetjes,
Bengt
Mowgli leeft
haha, nou. geen dank!
en inderdaad ik denk dat de grote beter bij je past, anders heb je zo'n kleine cockpit
k ben al wel eens vet over me stuur gegaan tijdens het trappen omdat me short achter het bovenste stukje van me vork (boven de kroon) haakte!
succes
ps, heb je nog meer info over de bike die je wilt kopen? welke specs enzo;)

en inderdaad ik denk dat de grote beter bij je past, anders heb je zo'n kleine cockpit
k ben al wel eens vet over me stuur gegaan tijdens het trappen omdat me short achter het bovenste stukje van me vork (boven de kroon) haakte!

succes
Brakes are like tampons... every pussy needs them!!
Wil tweedehands een orange 224 17" frame kopen van 2007.alleen bang dat die te kort zou zijn.Datzelfde wat jij aan hand hebt heb ik nu aan de hand met mijn ghost:)fly high schreef:haha, nou. geen dank!![]()
k ben al wel eens vet over me stuur gegaan tijdens het trappen omdat me short achter het bovenste stukje van me vork (boven de kroon) haakte!![]()
succes
Gr bengt
Mowgli leeft
Wil tweedehands een orange 224 17" frame kopen van 2007.alleen bang dat die te kort zou zijn.Datzelfde wat jij aan hand hebt heb ik nu aan de hand met mijn ghost:)fly high schreef:haha, nou. geen dank!![]()
k ben al wel eens vet over me stuur gegaan tijdens het trappen omdat me short achter het bovenste stukje van me vork (boven de kroon) haakte!![]()
succes
Gr bengt
Mowgli leeft
succes
Gr bengt
Mowgli leeft