Hallow,
ik ben op zoek naar mense die mij willen meedoen naar winterberg in duitsland .
Ik ben nog maar 16 en heb aleen een crosshelm , ik huur alles daar ,,
liefst in de 2de week van de paasvakantie , voor een dag of in de grote vakantie paar dagen ;;;
reageer maar als je geïntreseerd bent !!!
grts Addicted 2 Cross
Bikepark winterberg
Moderator:Beheerders
-
als je tot in antwerpen geraakt, wil ik je gerust eens meenemen, mits toestemming van je ouders (als ik je mee neem, ben ik ook voor je verandwoordelijk omda je minderjarig bent) maar ik laat nog wel weten als ik die richting uit ga. ik ga wel telkens een weekend naar daar (vrijdag avond of zaterdag morgen vertrekken, zondag terug)
MVG Christoff
MVG Christoff
oke dankuj als je eens vertrekt laat het me gerust weten!christoff schreef:als je tot in antwerpen geraakt, wil ik je gerust eens meenemen, mits toestemming van je ouders (als ik je mee neem, ben ik ook voor je verandwoordelijk omda je minderjarig bent) maar ik laat nog wel weten als ik die richting uit ga. ik ga wel telkens een weekend naar daar (vrijdag avond of zaterdag morgen vertrekken, zondag terug)
MVG Christoff
dan laat ik weten of ik toestemming heb ,,
Lijkt me wel iets , heb je toevallig nog een fiets of huur jij die daar ook mee ???
MVg stef
--
in de zomer zal ik er zeker 1 hebbenchristoff schreef:ik heb mijn eigen fietsen. 1 4X bike en 1 DH. kben dan ook al 3 jaar bezich met deze sport.
als de sport u echt licht zou ik zeggen, zoek hier een goedkoop fr of dh, er staan er hier genoeg nu en dan kan je ook wa hier in belgie rijden.
MVG Christoff

Mvg stef