pics zijn bezig..
ja beetje wel.. na meeeeeeerdere mails.. zou ik ook een headset krijgen ..
IN 1.5
laatste mail zegt de reducer headsets zijn net op sorry.. en wil me weer die ballbearing pig dh HSet WEER anbieden ..
moest ik voor de 4 de keer aankaarten dat ik een 1.5 vork heb.. > comment.. oja vergeten.. (die dude leest niet eens de mail denk ik ?)
ik krijg nu wel een Cane Creek Double X-II 1.5 opgestuurd das dan wel weer netjes.. na te melden dat ik 100 euro wil hebben als ik m moet bestellen ..of hij besteld m voor me.. let wel dit was de compensatie voor de ellende met het 1ste frame..!!
affijn.. gisteren herkende ik me frame nummer .. ff gechecked met oude pics.,. en ja hoor de zelfde cijfertjes.. mn link is ook ineens een beetje zwart geblakerd lijkt het wel..
snelle analyse.. OUDE MECH PAD
trek de troep eraf en ja hoor de oude pad erop.. niet eens naar gekeken ,,
toen ik m wisselde voor de reserve draaid het boutje zelfs ovale rondjes
(grootste angst is dat wat al hier is gezegd, dat het frame zo'n klap heeft gehad op de iscg tabs en de mech pad.. dat ik de rear end niet 100% meer vertrouw..)
SAME SHIT SAME FRAME DIFFERENT DAY AND PICTURE
self explaining..
totally fucked up..plat geslagen plekje
en nou zou je denken dis een goede foto.. NEE DUS.
ik krijg m zadel dus niet lager dan dit .. bij de eerste E van banshEe zit er iets in de buis wat mn seatpost klemt/stopt..
checken ze Uberhaubt wel de frames.. ?
ik ben tot 22:30 gister avond lyrisch geweest.. vandaar die gelikte post..
maar ben nu nog goed pissig..
ik ben t zat nou .. dit gaat dus allemaal het inet op.. freeborn is al gemailed..onder het motto of hij mn frame heeft verbouwd ..?
nu ga ik dus ook banshee zelf mailen wat hij mij eerst vroeg niet te doen wegens gekruiste communicatie(dat stonk al naar mijn idee)
ff hun vragen wat er nou is gedaan met mijn frame en warranty claim..?
maar zowiezo word dit monster gebouwd.. dit weekend en na de 12 ga ik verder..