scott voltage FR 30 of kona stinky?
Moderator:Beheerders
hey, ik ben aan het sparen voor een freeride fiets, en ik vond de scott voltage FR30 en Kona Stinky wel vette bike's. maar welke is nou eigelijk beter, en wat zijn van deze 2 de prijzen want ik krijg ze aleen maar in dollars te zien?
jaartal d8 ik 2010 deze http://www.thebikelist.co.uk/imagecache ... DELUXE.jpgtrixie24 schreef:Welk jaar?
Welke kona stinky?
-
Zijn beiden leuke fietsen voor "weinig" geld, dus zit je volgens mij met beide goed als beginnend freerider.
voor die nieuwe (oude stock) stinky deluxe moet je volgens mij toch een kleine 2000 euro betalen, en voor een gewone stinky van 2009 vanaf 1400euro.
een stinky deluxe heeft vooral betere vork en demper en een d.o.p.e remsysteem.
voor minder dan de nieuwprijs (uiteraard) vind je deze fietsen vaak, eventueel met upgrades.
(ja ik heb zelf een geupgrade kona stinky 2009 te koop staan voor 1200euro)
voor die nieuwe (oude stock) stinky deluxe moet je volgens mij toch een kleine 2000 euro betalen, en voor een gewone stinky van 2009 vanaf 1400euro.
een stinky deluxe heeft vooral betere vork en demper en een d.o.p.e remsysteem.
voor minder dan de nieuwprijs (uiteraard) vind je deze fietsen vaak, eventueel met upgrades.
(ja ik heb zelf een geupgrade kona stinky 2009 te koop staan voor 1200euro)
dead straight to live wrong
stinky deluyxe uit 09 van timmos is ook in goede vorm en volgens mij valt er wel te praten over de prijs, en nee ik weet neit hoeveel hij er voor vraagt.
het zlef wel voor het zelfde dilemma gestaan . ben uit eindlijk voor een stinky uit 08 gegaan die nieuw stof stond te verzamen in een winkel. super fijne fiets maar die scott is ook erg gaaf
het zlef wel voor het zelfde dilemma gestaan . ben uit eindlijk voor een stinky uit 08 gegaan die nieuw stof stond te verzamen in een winkel. super fijne fiets maar die scott is ook erg gaaf
ge ken de groeten uit brabant krijgen
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
zomer 2011....
\_/ team roekeloos \_/
- dleidelmeijer
- Contacteer:
Misschien de Stinky van Roy (Groenewegen) een optie? Heb zelf ook een stinky en ben er erg over te spreken! Voor wat ze kosten heb je een erg goeie fiets. Oke hier en daar kwa afmontage kan het beter maar dat is allemaal te upgraden. Ik heb hem er nu zo bijstaan na een aantal upgrades: http://www.pinkbike.com/photo/5415434/ inmiddels is er ook een breder stuur opgekomen.
Dan zeggen er wel veel het is een beginnersfiets maar ik denk dat er in nederland maar weinig mensen zijn die aan de max van een stinky komen (dan heb ik het over Freeride!)
Maar ik moet toegeven dat een Scott Voltage FR ook een mooie fiets is.
Dan zeggen er wel veel het is een beginnersfiets maar ik denk dat er in nederland maar weinig mensen zijn die aan de max van een stinky komen (dan heb ik het over Freeride!)
Maar ik moet toegeven dat een Scott Voltage FR ook een mooie fiets is.