Kona Stinky
Moderator:Beheerders
Beste forum mensen!
Ik ben vandaag tegen een mooie fiets gelopen namelijk een kona stinky van 2010.
Hij kost 1400 en nu vroeg ik mij af of dit een leuke begin fr/Dh bike is?
De jongen waar hij van komst heeft hem enkel 2x gebruikt in winterbergen om te proberen maar hij vond er nix aan.
170mm demper en 180 vork.
Het is een 16 inch (ik ben 1,80 ongeveer).
Ik heb er even op gereden en beviel goed (behalve op het zadel zitten en trappen =P, maja da is ie niet voor gemaakt toch?)
Ik vond hem wel vrij zwaar. Er is mij wel gezegd dat ie een kleine wielbasis heeft en daarom lekker soepel en wendbaar is.
Aangezien ik morgen avond op vakantie ga moet ik morgen vroeg beslissen anders is ie weg denk ik =P
Iemand tips en of ervaringen?
Ik ben vandaag tegen een mooie fiets gelopen namelijk een kona stinky van 2010.
Hij kost 1400 en nu vroeg ik mij af of dit een leuke begin fr/Dh bike is?
De jongen waar hij van komst heeft hem enkel 2x gebruikt in winterbergen om te proberen maar hij vond er nix aan.
170mm demper en 180 vork.
Het is een 16 inch (ik ben 1,80 ongeveer).
Ik heb er even op gereden en beviel goed (behalve op het zadel zitten en trappen =P, maja da is ie niet voor gemaakt toch?)
Ik vond hem wel vrij zwaar. Er is mij wel gezegd dat ie een kleine wielbasis heeft en daarom lekker soepel en wendbaar is.
Aangezien ik morgen avond op vakantie ga moet ik morgen vroeg beslissen anders is ie weg denk ik =P
Iemand tips en of ervaringen?
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......
-
Goede keuze.
Ik rij zelf ook Kona. Altijd stabiele speelse eigenschappen. Ik heb een geupgrade Stinky met boxxer gereden in Whistler. Niets op aan te merken!! Prima keuze voor een overjarig model ook voor dat geld.
Maat is ook goed. Zelf 1.76 rij op een 15 inch voor Downhill. Voor gemiddeld gebruik rij ik op een 17 inch.
Ik rij zelf ook Kona. Altijd stabiele speelse eigenschappen. Ik heb een geupgrade Stinky met boxxer gereden in Whistler. Niets op aan te merken!! Prima keuze voor een overjarig model ook voor dat geld.
Maat is ook goed. Zelf 1.76 rij op een 15 inch voor Downhill. Voor gemiddeld gebruik rij ik op een 17 inch.
Nice,
Veel plezier ermee! Ik blijf alle Kona's altijd stoer vinden!
Veel plezier ermee! Ik blijf alle Kona's altijd stoer vinden!
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit
-