Voor de mensen met een echte DH/FR bike: hoe vaak en waar?

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Atzerath

Bericht door Atzerath » wo sep 21, 2011 8:40 pm

"dates" is een goed idee dunkt me maar je bent sowiezo genekt als degene die mee wil 100km verder woont...
Ik zou bv moeilijk met jullie kunnen afspreken voor naar winterberg te rijden omdat ik net buiten brussel woon en de meeste mensen hier van Nederland zijn...
Mss moet je "provinciaal" organiseren zodat je je post kan plaatsen voor mensen specifiek uit de buurt...anders heeft carpoolen ook geen zin...

Whouz

Bericht door Whouz » do sep 22, 2011 4:59 pm

Als iemand bij arnhem woont, en ik in zuid-holland, kan ik naar hem toe rijden en van daar aan samen verder gaan. Dan ben je altijd nog stukken voordeliger uit ;)
een etui.

stunior

Bericht door stunior » do sep 22, 2011 6:19 pm

Als alles het toelaat probeer ik elke week op de downhill fiets te zitten, soms zelfs 2 keer per week. Meestal ga ik naar Malmedy, Filthy, plons, Namen, Aachen, willingen of winterberg.
Ik woon in zuid-Limburg dus voor mij liggen er toch wel een aantal plekken in de buurt binnen een uurtje rijden. Meestal ga ik met een vast groepje fietsen, maar het komt ook af en toe voor dat niemand mee kan en alleen ga ik niet zo snel.
Als er mensen zijn in de omgeving die eens mee willen is dat geen probleem! gewoon even contact opnemen en we kunnen vast iets regelen.

elias den otter

Bericht door elias den otter » do sep 22, 2011 7:47 pm

Ik heb ooit een carpool topic opgezet hier..misschien iets voor jullie?
Laatst gewijzigd door elias den otter op za sep 24, 2011 2:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Atzerath

Bericht door Atzerath » do sep 22, 2011 9:44 pm

Whouz schreef:Als iemand bij arnhem woont, en ik in zuid-holland, kan ik naar hem toe rijden en van daar aan samen verder gaan. Dan ben je altijd nog stukken voordeliger uit ;)
Touché :D Ik bekeek het vanuit mijn standpunt en dan is het al moeilijker 8)

Whouz

Bericht door Whouz » za sep 24, 2011 12:58 pm

Je hebt ook wel gelijk. Maar als het positief bekijken is er altijd wel een oplossing te vinden.

Maar uiteindelijk is het een idee/tip voor iedereen die wat gezelligheid/goedkoper uit wil zijn (:
een etui.

WinDH

Bericht door WinDH » za sep 24, 2011 8:12 pm

Ik kan het carpool topic niet vinden, vandaar dat ik deze even kaap. 8)

Over 2 weken (8 of 9 oktober) wil ik graag een bikepark gaan bezoeken en mijn reguliere maatjes kunnen niet mee. Wie heeft er zin om mee te gaan naar winterberg of malmedy. Misschien kunnen we de kosten delen. Het zou helemaal top zijn als je ook een rijbewijs hebt zodat we beide kunnen rijden :D
Pinkbike Photo Album Knolly Podium, Prophet SL en een Klein Adroit

Atzerath

Bericht door Atzerath » zo sep 25, 2011 8:37 pm

dit weekend, niks bijzonders, gewoon lekker snel afdalen..voor 't eerst met de FR om een beetje te leren aanvoelen...lekker sjezen...niks aan 't handje...
Ik denk dat ik er 5min opgereden heb toen ik lekke band had voor door 'n knoert van een steen...

Plaats reactie