Ik zat pas ook al zoiets te denken maar zelfs als ik het zakgeld van de vrouw verlaag van 5euri per week naar 0 euri per week heb ik nog niet genoeg geld voor een ticket.
Desalwelteplus ben ik al wel begonnen met sparen...
Whistler : carel on tour 04 ! Info ?
Moderator:Beheerders
Re:Whistler : carel on tour 04 ! Info ?
Ruud schreef:
Plons gaat naar naar Whistler en neemt mee:
- Tbx
- z"n camera
- veel fotorolletjes
Plons gaat naar whistler en neemt mee :
VEEL GELD.
Mmmm zo te horen is er veel animo en weinig geld ;D
Zooo duur is canada nou ook weer niet. Ben er net een maand geweest (Vancouver-V. Island - Whistler (incl bikepark) - Banff/Jasper etc).
De koers van de Euro/CAN dollar was/is redelijk OK.
Ben ook een paar dagen in Whistler geweest. Park is echt werelds (heb wel weinig tot geen referentie). Camping is goed te doen als je van beren houdt haha, en is in ieder geval tsjieper dan hotel. Naar Whistler toe rijden is ook fantastisch: Sea-to-Sky highway van Vancouver is erg mooi. Rij je ook meteen langs Squamish.....
"keb nog wel wat pics (tijdens Gravity festival) alleen geen idee hoe ik die krengen hiero kan plaatsen.
Enniewees, als mensen nog wat info willen: let mie noow
Zooo duur is canada nou ook weer niet. Ben er net een maand geweest (Vancouver-V. Island - Whistler (incl bikepark) - Banff/Jasper etc).
De koers van de Euro/CAN dollar was/is redelijk OK.
Ben ook een paar dagen in Whistler geweest. Park is echt werelds (heb wel weinig tot geen referentie). Camping is goed te doen als je van beren houdt haha, en is in ieder geval tsjieper dan hotel. Naar Whistler toe rijden is ook fantastisch: Sea-to-Sky highway van Vancouver is erg mooi. Rij je ook meteen langs Squamish.....
"keb nog wel wat pics (tijdens Gravity festival) alleen geen idee hoe ik die krengen hiero kan plaatsen.
coccobill schreef:
Ik wil wel meer info, maar is niet allemaal relevant voor Whistler, dus kan ik je mailen? Of mail anders mij ff, op jasper@mountainbike.nl
En foto"s kun je gratis uploaden op www.pinkbike.com en dan de link hier posten

-
Voor sommige vast oud nieuws, maar ook in de nieuwe MBA staat een artikel over Whistler.