opgemerkt : Zijn XC"ers mietjes ?
Moderator:Beheerders
- Xircuit
- Contacteer:
Als XCers Mietjes zijn, wat zijn voetballers dan.....?
Re:opgemerkt : Zijn XC"ers mietjes ?
JD = Real schreef:
Xc"ers zijn geen mietjes. Ik ben opzich een XC"er,
JD
en dat noem jij een argument ? ;D
Ok ok...ik vind mezelf iig geen mietje ;D
JD
JD
Niet alle XC"ers zijn mietjes, maar de meeste wel. Mijn reden daarvoor is dat die XC"ers de andere bikers, DH of Freeride DS, maar hinderlijk en luie bikers vinden. Ik ondervindt dat bijna elke week als we wat aan het freeriden zijn, dan verklaren die XC"ers ons altijd voor gek en dat we ook eens bergop moeten fietsen en niet altijd het gemakkelijke bergaf werk moeten doen.
Gisteren nog komen er Xc"ers de berg af, niet te snel, valt er een. Daarna gaat ie verder en wel zo "snel" dat ie nog net niet omvalt. Die hebben niet in de gaten dat wanneer je die fiets laat gaan het een stuk beter gaat, No Guts No Glory ;D
Greetz
Gisteren nog komen er Xc"ers de berg af, niet te snel, valt er een. Daarna gaat ie verder en wel zo "snel" dat ie nog net niet omvalt. Die hebben niet in de gaten dat wanneer je die fiets laat gaan het een stuk beter gaat, No Guts No Glory ;D
Greetz

xc"ers zeike altijd van jah kijk maar uit enzo en zelf valle ze altijd over een gladde wortel
zijn egt te "stoer woord"
xcurs zjn egt te "stoer woord" , allemal. kuttoesenbort ook hir.kona-rider schreef: xc"ers zeike altijd van jah kijk maar uit enzo en zelf valle ze altijd over een gladde wortel
Niet alle XC-ers zijn helden, net zoals niet ook alle zelfverkozen DH-masters helden zijn.
XC is wel wat laagdrempeliger dan DH/FR dus ook wat toegankelijker voor mensen die achteraan in de rij stonden toen de durf uitgedeeld werd.
mwaoh een goede vriand van me doet xc-en,
in zo een strak broekje ;D
stondie best mooi voor lul bij de vrouwen, sinsdien rijd hij in een gewone trainingbroek
in zo een strak broekje ;D
stondie best mooi voor lul bij de vrouwen, sinsdien rijd hij in een gewone trainingbroek

**** Gaaaaap *****
:-[ oh sorry... moet niet op [reageer] duwen als ik bijna is slaap val...
:-[ oh sorry... moet niet op [reageer] duwen als ik bijna is slaap val...

[offtopiek]vooral bij de proffies, of de goede teams, potverdikkie ik word ziek van die "stoer woord" constant schwalbes, nooit een gewaagde pingelaktie, alleen maar overspelen. ziek word je als je 90 min naar die "stoer woord" moet kijken. zo kan ik nog lang doorgaan. maar verder zijn de jonge voetballers (10 en jonger) vaak leuk bezig. [/oftoppiek]Xircuit schreef: Als XCers Mietjes zijn, wat zijn voetballers dan.....?
ontopic: ...
ik zit dus op voetbal en het suksss, echt waar!
hoe meer ik ging biken hoe erger voetbal werd.
maja ik ga er binnekort vanaf ;D ;D
en op tv, 1 op de 100 wedstrijden is leuk om na te kijken, de rest alleen maar schwalbe enz.
maar xc is erger
jan
hoe meer ik ging biken hoe erger voetbal werd.
maja ik ga er binnekort vanaf ;D ;D
en op tv, 1 op de 100 wedstrijden is leuk om na te kijken, de rest alleen maar schwalbe enz.
maar xc is erger

jan
Tering.
DK heeft gelijk, zoals altijd
. Over een kam scheren is hier snel gedaan. En zeggen dat je er nix aan vind is snel gezegd.
Ik vind XC geweldig ,ik vind het leuk om te doen, en heb gewoon respect voor de mensen die DH ofzo doen.
Maar dat er dan een thread moet worden geopend over: "Zijn XC"ers zijn mietjes?" om alleen "Ja" en "Amen" te horen, vind ik best lachen.
No offence, maar hoe zou er worden gereageerd worden als iemand er thread opent met de titel: "DH"ers/Freeriders/Dualers zijn mietjes?"
Naja. Veel suc6 ermee, ik heb ook respect voor iedereen op een fiets.
Hou het gezellig!
DK heeft gelijk, zoals altijd

Ik vind XC geweldig ,ik vind het leuk om te doen, en heb gewoon respect voor de mensen die DH ofzo doen.
Maar dat er dan een thread moet worden geopend over: "Zijn XC"ers zijn mietjes?" om alleen "Ja" en "Amen" te horen, vind ik best lachen.
No offence, maar hoe zou er worden gereageerd worden als iemand er thread opent met de titel: "DH"ers/Freeriders/Dualers zijn mietjes?"
Naja. Veel suc6 ermee, ik heb ook respect voor iedereen op een fiets.
Hou het gezellig!
GEEN domme benamingen meer gebruiken gasten!
zane
zane
Dn Helle schreef:
Tering.
DK heeft gelijk, zoals altijd.
ho ho.. niet overdrijven...
maar nu we het er toch over hebben, probeer dat maar eens aan mijn ouders uit te leggen...
- Goofy @ Team SoliD
- Contacteer:
ja..ja..
dit topic is weer Plons op z"n best!! ;D
enneuh.. die xc"ers van gisteren ...... NOU MOE!!!
dat was echt enorm VET!!
met een dikke pens op een bike en dan eerst max. 20 km/h achter elkaar de berg af
en dan valt er eentje ..... en dan is het feest!! dan durven ze al helemaal niet meer!!!
ff samengevat.... XC ZUIGT!! DH ROELT!
;D
dit topic is weer Plons op z"n best!! ;D
enneuh.. die xc"ers van gisteren ...... NOU MOE!!!

dat was echt enorm VET!!
met een dikke pens op een bike en dan eerst max. 20 km/h achter elkaar de berg af
en dan valt er eentje ..... en dan is het feest!! dan durven ze al helemaal niet meer!!!
ff samengevat.... XC ZUIGT!! DH ROELT!
;D
-
als xc"s meitjes vindt vergeet dan niet de mearage vroeger een heel goed dh"er was idem voor jonny T deze manne konden beide diciplines aan met goed resultaat
ik weet dat jullie bas de bever op tijd eens mee doet(dee) aan een xc wedstrijd
dus dan is bas ook een mietje john thamac ook filip mearage ook enz........
denk dat digene dai deze topic starte zelf een mietje is omdat hij niet aan xc durft te doen
sorry dat ik me eventjes laat gaan maar ik bekijk mtb in het algemeen
doe af en toe wat aan free-riden mss op mietjes nieveau als ik de auteur zijn woorden mag gebruiken
doe af en toe wat aan soort van marathons
ik hou van het mtb gebeuren in het algemeen
ik weet dat jullie bas de bever op tijd eens mee doet(dee) aan een xc wedstrijd
dus dan is bas ook een mietje john thamac ook filip mearage ook enz........
denk dat digene dai deze topic starte zelf een mietje is omdat hij niet aan xc durft te doen
sorry dat ik me eventjes laat gaan maar ik bekijk mtb in het algemeen
doe af en toe wat aan free-riden mss op mietjes nieveau als ik de auteur zijn woorden mag gebruiken
doe af en toe wat aan soort van marathons
ik hou van het mtb gebeuren in het algemeen
van Bas D Bever is inderdaad al lang geweten dat hij een ridder in bruine kanalen is.
-
blijkbaar zijn er zo meerder in de wereld van de dh/freeride/dual
blijkbaar zitten er meerder mietjes daar dan in het gewone mtb gebeuren ;D

tis tog gewoon wat je leuk vind?
alleen denken xc-ers dat ze het bos voor zich alleen hebben..
alleen denken xc-ers dat ze het bos voor zich alleen hebben..
XC-ers verdienen het niet om mietjes genoemd te worden.
Meeste mietjes zijn homo en homo"s doen over het algemeen opvallend raar.
Wil de stelling wijzigen in XC-ers zijn watjes.
En op het komende bikefestival mogen ze deze stelling verdedigen in de Xtreem XC contest!
Meeste mietjes zijn homo en homo"s doen over het algemeen opvallend raar.
Wil de stelling wijzigen in XC-ers zijn watjes.
En op het komende bikefestival mogen ze deze stelling verdedigen in de Xtreem XC contest!
XC"ers die niks doen dan XC"en en geen respect hebben voor andere mtb takken zijn homos, voetballers zijn nog veel dikkere homos, waarschijnlijk loopt elke hond van een voetballer ondertussen wel mank
maar XC"ers die wel respect hebben, eeey da zijn koel gasten
maar XC"ers die wel respect hebben, eeey da zijn koel gasten
DH"ers met respect zijn ook koele gasten uiteraard.
Nog koeler (en meer respect) zijn DH"ers die XC doen of andersom, zoals Zane in Holten en enkele anderen hier met de funklasse wedstrijd in Oss.
Nog koeler (en meer respect) zijn DH"ers die XC doen of andersom, zoals Zane in Holten en enkele anderen hier met de funklasse wedstrijd in Oss.
Iedereen die een andere biker niet in zijn waarde kan laten is gewoon een mietje.Ik ken xc-ers die helemaal zonder vering door het ruige terrein knallen,respect(in de toekomst waarschijnlijk kinderloos maar respect).
En ja door al dat strakke lycra vraag je natuurlijk wel om een homo etiket,dus moet eigenlijk de vraag zijn:wanneer gaan die voetballers nou massaal aan de lycra.
Fietsers zijn gewoon nooit mietjes,dit in tegenstelling tot voetballers...
Greetz Roadkill:het blijkt trouwens dat Jamai ook een voetballer is ;D
En ja door al dat strakke lycra vraag je natuurlijk wel om een homo etiket,dus moet eigenlijk de vraag zijn:wanneer gaan die voetballers nou massaal aan de lycra.
Fietsers zijn gewoon nooit mietjes,dit in tegenstelling tot voetballers...
Greetz Roadkill:het blijkt trouwens dat Jamai ook een voetballer is ;D
roadkill schreef:
Iedereen die een andere biker niet in zijn waarde kan laten is gewoon een mietje.Ik ken xc-ers die helemaal zonder vering door het ruige terrein knallen,respect(in de toekomst waarschijnlijk kinderloos maar respect).
Kinderen heb je niets aan... kosten alleen maar geld

haha voetbal sucks.. op en neer met een balletje is toch geen kick? maar mtb-en is gewoon ruig wat je doet moet je zelf weten haha
Respect voor iedereen op een fiets zonder zijwieltjes...
Respect voor iedereen die vaker op zijn fiets zit dan nutteloos thuis jezelf vet zit te vreten en niet achter zijn PC vandaan te krijgen is.
Respect voor iedereen die met snelheid en risico lol probeert te hebben
OMHOOG en OMLAAG.
Respect voor iedereen die schaamteloos kan generaliseren, zou wat vaker moeten gebeuren ipv eindeloos beargumenteren....
De rest zijn allemaal mietjes!!!
Respect voor iedereen die vaker op zijn fiets zit dan nutteloos thuis jezelf vet zit te vreten en niet achter zijn PC vandaan te krijgen is.
Respect voor iedereen die met snelheid en risico lol probeert te hebben
OMHOOG en OMLAAG.
Respect voor iedereen die schaamteloos kan generaliseren, zou wat vaker moeten gebeuren ipv eindeloos beargumenteren....
De rest zijn allemaal mietjes!!!