A picture says a thousand words....
Moderator:Beheerders
Re:A picture says a thousand words....
ja nu dat we het toch even over Nico Vink hebben
ik had nog plaatje van hem gevonden van om zijn bmx
ik had nog plaatje van hem gevonden van om zijn bmx

-
Ik zal hem zaterdag wel weer moeten bitchslappen.
@tuup die eerste is een echte beauty, die twee vin ik let. en fig. een beetje kaal
frapp

frapp

Nogmaals heren, en zeker "oppergoeroe zeurpiet get-a-wife" (en dat is een quote van een moderator;)) Ruud, de titel is "a picture says a thousand words", dus niet hoe scherp, en super fototechnisch de foto is, open daar maar een ander topic over.
Een foto moet gewoon iets "zeggen"
Als ik bvb bovenstaande foto zie, roept dat bij mij herineringen op van wat ik vorige zomer deed, en hopelijk deze zomer weer zal doen. Hoe het daar rook, het uitzicht, gewoon lekker wegdromen waar geen zeurpieten rondlopen....
Nog iets, de fotos die ik hier link heb ik niet gemaakt, zo goed kan ik niet eens fotos maken.
Mischien moet Ruud wel eens een zelfgemaakte foto zetten zodat ik kan kijken hoe het wel moet.
Hij is heel fraai!
Benieuwd naar de locatie, waarschijnlijk niet Schoorl.
Benieuwd naar de locatie, waarschijnlijk niet Schoorl.
He Plons, was dat nu, gaan we huilen als iemand het niet met je eens is? Beetje kinderachtig om dan te vragen of ik het misschien beter kan denk je niet?
Maar hej, als jij liever topics wil openen waar iedereen het met je eens is zal ik wel niet meer reageren joh!
Maar hej, als jij liever topics wil openen waar iedereen het met je eens is zal ik wel niet meer reageren joh!
Lijkt me de alpen erg mooie foto overigens!
Ruud schreef:
He Plons, was dat nu, gaan we huilen als iemand het niet met je eens is? Beetje kinderachtig om dan te vragen of ik het misschien beter kan denk je niet?
Om eerlijk te zijn, dit was het antwoord wat ik van u verwachtte !
Hoop je ooit eens in levende lijvende tegen te komen, je blijkt een interessante kerel te zijn.
Binker schreef:
Was ook mijn eerste gedachte, maar dat is niet erg waarschijnlijk.
Ik zie niet waar in de Alpen een track zo ver boven een gletsjer zou kunnen zijn.
Pino schreef:
[Binker schreef:
Was ook mijn eerste gedachte, maar dat is niet erg waarschijnlijk.
Ik zie niet waar in de Alpen een track zo ver boven een gletsjer zou kunnen zijn.
zijn nochtans toch de alpen.
hier is de link : http://www.nsmb.com/trail_tales/alpen_attack_02_04.php
Had hem ook net gevonden, Wallis (Valais), maar waar?
Lijkt me Zermat vlak bij de Monte Rosa/Dufourspitze. Heb daar eens geklommen erg mooie omgeving,ook om te biken!
Nee toch niet, maar wel Wallis
Plons schreef:
Hoop je ooit eens in levende lijvende tegen te komen, je blijkt een interessante kerel te zijn.
Plons, waarder ook-interessant-mens, je hebt mij al eens ontmoet. Waarschijnlijk stonk jij of ik teveel, want handen schudden hebben we niet gedaan (boven aan de lift, openingsweekend vorig jaar).
Volgende keer zal ik u begroeten op Ruud wijze.
Beware!
Toch jammer dat de ware aard van dit onderwerp een beetje wordt verkracht.
Het ging er niet om, om elkaar af te troeven met mooiere foto"s dan die van Plons maar om foto"s te plaatsen waarbij een ieder een beplaat beeld en geluid bij heeft.
[
Tja en dat mensen een bepaalde foto niet mooi vinden.........................
MvG Spike
Het ging er niet om, om elkaar af te troeven met mooiere foto"s dan die van Plons maar om foto"s te plaatsen waarbij een ieder een beplaat beeld en geluid bij heeft.
[
Plons schreef:
Okee, ff een aanpassing, zet hier een foto, waarvan jijzelf vindt dat hij boekdelen spreekt maw =
Tja en dat mensen een bepaalde foto niet mooi vinden.........................
MvG Spike

Prachtige foto"s, kan ik echt bij weg dromen.