Tip #7464365
Ga bij een bouwmarkt werken. Je krijgt 20% korting op alle shit en je kunt ongelimiteerd korte balkjes en 244*122 spaanplaat (jaja, das troep, ik weet "t) meenemen. Verpakkingsmateriaal van ander plaatmateriaal die shit.
Re:eigen parcours
Moderator:Beheerders
-
Aha, de ruimtelijk ordening. Nou, ik zou het in een BMX-achtige setting neerleggen. Met een goede starthelling, heb je al in de vorm van die wand, enkele simpele stepups en dubbels in de eerste lijn. Mooi kombochtje en zo kort mogelijk terug voor maximale ruimte benutting, dan kan je mooi een rythym sectie neerleggen etc.
Optie 2, meerdere parallale dirtbanen. Kun je ze allemaal starten vanaf de helling. Lekker varieren met niveau en afstanden tussen de bulten. Goede dirts hoeven niet heel hoog te zijn, als er maar een lekkere lip opzit.
Optie 2, meerdere parallale dirtbanen. Kun je ze allemaal starten vanaf de helling. Lekker varieren met niveau en afstanden tussen de bulten. Goede dirts hoeven niet heel hoog te zijn, als er maar een lekkere lip opzit.
-
brute_agrarier schreef:
Edegemse bergskes pfff.
bergschenhoek hahahaaaaaa wat een mop! maak er een radijzenplantage van :-*
-
jeppa, ik ga binnenkort daar ook is komen spelen, als mijn borstbeentje het terug aankanSly schreef: Tip 9: Kom gewoon naar de Edegemse bergskes daar ligt alles ;D