Todtnau

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Hydraulic_Pimp

Bericht door Hydraulic_Pimp » wo mei 24, 2006 10:23 pm

fietsen van 5000 euro (moet je eens goed zoeken op internet je kan er echt goedkoper aangeraken hoor)
kleding nog eens 1000 (moet je eens goed zoeken op internet je kan er echt goedkoper aangeraken hoor)
setje remblokken in een weeknd 60 euro (moet je minder remmen, ik kom zeker toe met 1 setje hayes voor gans seizoen)
setje banden in een weekend 150 euro (maxxis 60a, voor meeeeer dan seizoen knalplezier
zuipen als ketters ( no comment, maar als je je eigen jupiler meedoetn kan het gans goedkoper)
100 euro wiet erdoorheen (ik doe maar harddrugs, srry, maar doe ik niet als ik ga biken anders loop het de dag erachter slecht af :lol: )

Eddy_the_Eagle

Bericht door Eddy_the_Eagle » do mei 25, 2006 9:27 pm

Jammer dat het zo duur geworden is, maar het is net als met de benzine. Die wordt ook alsmaar duurder en we betalen het toch wel.

Is het te duur, ga je naar een "goedkoper" park, maar relatief gezien heeft Erik gelijk. Dure fiets en het vervoer naar Todtnau is ook niet bepaald gratis . We zullen wel zien hoeveel het de meeste rijders waard is om er te blijven rijden.

Rodger

Bericht door Rodger » wo aug 30, 2006 4:44 pm

Floortje deelde mij mee dat vanaf september er weer dagkaarten zijn a 26 euro.
Dit is ook te lezen op de site van het bikepark.

http://www.mtb-fun-park.de/?s=1&id=50

Mooi, ben ik maar 78 euro kwijt binnenkort.

Christiaan

Bericht door Christiaan » do aug 31, 2006 8:57 am

Rodger schreef:Floortje deelde mij mee dat vanaf september er weer dagkaarten zijn a 26 euro.
Dit is ook te lezen op de site van het bikepark.

http://www.mtb-fun-park.de/?s=1&id=50

Mooi, ben ik maar 78 euro kwijt binnenkort.
Wrijf t er even in joh!

Soon, soon........ :evil:

Chmod

Bericht door Chmod » do aug 31, 2006 8:57 am

Dan ga ik we nog een keer dit jaar! :o

De Jean
Contacteer:

Bericht door De Jean » do aug 31, 2006 9:58 am

los van de prijs: is t nog een beetje de moeite daar? Veel veanderd aan t parkoer of is t nu helemaal een lachtertje geworden? Zijn er nog wat leuke stukken (bvb anaconda in t bos over) of heeft die sukkel van n felix behalve de start drop, de finishjump en het laatste stuk, de andere neige stukken er ook uit gehaald?

Ben na een ruzie met Felix er in geen drie jaar meer geweest. Lang verhaal kort: Steve, Hakke, Micha en ik waren naar T gegaan t weekend voor de geplande opening. hij wou wat advies en hulp, wij wilden al wat rijden voor de massa kwam. De Deal was: zaterdag werken, zondag rijden. Klinkt fair. Tot het zover was. De hele zaterdag gegraven als ezels. 'S zondags, hebben we onze bikes niet eens gezien. Al onze ideeen snauwde hij af. Tegen zondagmiddag was de maat vol. Na een korte woordenwisseling hebben we de spades naar zijn voeten gegooid en zijn we vertrokken en niet meer teruggekomen.
you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing

Chmod

Bericht door Chmod » do aug 31, 2006 10:46 am

ben laatst vorig jaar geweest en die einddrop is er niet meer hoor...

nu hoef je niet meer naar links voor het laatste stuk, maar naar rechts. Eigenlijk vind ik het wel leuker langs deze kant!

Ook de startdrop is anders, na de landing kan je opnieuw een jump nemen, soort roadgap.

de rest was toen hetzelfde gebleven.

De wildride vond ik altijd ook wel leuk, maar nu is er in het open veld een rodelbaan die dwars door de piste loopt.

Geen idee als er nog iets anders gemaakt is.

Chmod

Bericht door Chmod » do aug 31, 2006 11:02 am

nog iets op pinkbike gevonden:

Afbeelding

schnitzer

Bericht door schnitzer » wo sep 06, 2006 5:37 pm

en is er al iemand geweest aan dagtarief?

Slimmie

Bericht door Slimmie » ma sep 18, 2006 1:31 pm

Chmod schreef:nog iets op pinkbike gevonden:

http://photo.pinkbike.com/photo/961/pbpic961192.jpg

Dat ben ik :)

Was daar afgelopen vakantie heen. Erg vet bikepark.
Maar het is inderdaad schandalig dat het zo ontzettend duur is. Daar moet echt iets aan gedaan worden.

k@tze

Bericht door k@tze » ma sep 18, 2006 9:13 pm

Inmiddels is de dagkaart weer terug als vanouds volgens de berichten. En het parcours is zeker nog de moeite, de einddrop is dan wel weg, maar je krijgt er wel een roadgapje voor de grote kom bovenin, een technische chicane bijna op het eind en een drop met kommen voor terug.

Rodger

Bericht door Rodger » di sep 19, 2006 9:31 am

Net terug van een paar dagen T.

Dh en Wildride liggen er goed bij, dit vanwege het feit dat iedereen het park meed ivm de dure prijzen en de tracks dus in uitstekende staat blijven/bleven.

Dagkaarten zijn 31 euro, als je aan het einde van de dag je kaart inlevert krijg je 5 euro terug.

Met de lift naar boven ging ook redelijk (qua snelheid), ondanks dat er tegenwoordig hele volksstammen naar boven gaan voor de rodelbaan.

Half oktober ben ik weer van de partij.

Plaats reactie