VSIronhorse Erik schreef:ff vraagje
waar komen die sundays vandaan dan ?
mzzl
E
Is DH dood?
Moderator:Beheerders
-
@ chmod :
dat was één van mijn favoriete stukjes van todtnau !
Mooi dat nog eens terug te zien.
Mooie fiets trouwens !
dat was één van mijn favoriete stukjes van todtnau !
Mooi dat nog eens terug te zien.
Mooie fiets trouwens !
zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
-
DH dood ? mijn fiets in ieder geval nog altijd wel...heb hem nu al een aantal maanden ( 2e hands) en nog altijd niet fatsoenlijk kunnen gebruiken...wacht nu weer op remmen...firma Hope is niet de snelste..
Minder populair ...OK...maar daarom niet minder VET....ik moet zelfs nog beginnen met het echte downhillen....dat de bikes duur zijn...OK...maar voor een kleiene duizend euro moet er toch genoeg leuk spul te vinden zijn, zeker in duitsland..
Ook ik word papa, dus tijd is er niet altijd...maar minimaal 1x in de week op de fiets kan toch ook...
Komend weekend weer even naar Vaals/Aken
Minder populair ...OK...maar daarom niet minder VET....ik moet zelfs nog beginnen met het echte downhillen....dat de bikes duur zijn...OK...maar voor een kleiene duizend euro moet er toch genoeg leuk spul te vinden zijn, zeker in duitsland..
Ook ik word papa, dus tijd is er niet altijd...maar minimaal 1x in de week op de fiets kan toch ook...
Komend weekend weer even naar Vaals/Aken

-
Nog te weinig ervaring om er echt iets nuttigs over te kunnen zeggen... Aan de demping moet in ieder geval iets veranderen want die is drie keer niets wanneer ik preload en positive volgens de manual instel.Black Tragic schreef:@cheeta:
Ik heb ook zo'n Marzocchi drop off tripple gehad.
veert jouw vork nog als een basketbal of heb je er al WT70 ingedaan om ze te kalmeren. Mijn raad, verkopen en vervangen door een Boxxer of Lyrick of Totem.
cheers.
Voorlopig mag hij nog even blijven (kan ik meteen bekijken of ik een DC of toch maar SC wil), maar wanneer ik goed alternatief voor een aantrekkelijk prijs vind, vliegt hij eruit...
- Pieter en zijn V10
-
Behalve Christiaan koopt niemand een Dh bak? was dat nou voor dikke kletspraat.
Niet iedereen loopt ermee te koop he.
Anyway Dowhill is dead, long live downhill
afgelopen zondag in Willingen op het WC parcours met hier Pieter op de 1ste gap(strobalen gap)

En voor mij de 1ste run op mn Sunday, beetje wennen maar toch kon ik het niet laten om voor het betere werk te gaan.

Niet iedereen loopt ermee te koop he.
Anyway Dowhill is dead, long live downhill
afgelopen zondag in Willingen op het WC parcours met hier Pieter op de 1ste gap(strobalen gap)

En voor mij de 1ste run op mn Sunday, beetje wennen maar toch kon ik het niet laten om voor het betere werk te gaan.

Downhill is voor mij zeker wel beter dan welke andere tak van fietsen. Echte downhill bakken zie je misschien wat minder maar op de DH tracks is het over het algemeen nou niet echt rustig (op Willingen na dan).
Das een beste gap Pieter, goed bezig man.
Das een beste gap Pieter, goed bezig man.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
Cheeta schreef:Voor mijn informatie over wat voor afstand hebben we het dan?volcomjerk schreef:afgelopen zondag in Willingen op het WC parcours met hier Pieter op de 1ste gap(strobalen gap)
Binnenkort weer eens naar Winterberg, dan ook maar eens in Willingen verkennen daar het toch in de buurt is...
Ik gok toch minimaal een meter of 8. Lengte van de sprong is niet het grootste probleem, de aanrit is pittiger aangezien je een verdomd strakke lijn moet rijden daar.
Downhill dood?
Volgende maand 1,5 week op roadtrip. les 2 alpes, livigno (misschien), gardameer, moeten nu ook officiële bikeparken liggen.
Zo nu en dan nog Winterberg, al is dat meer freeride.
Wil Willingen snel nog gaan bezoeken.
Enja hier in de buurt, Malmedy enz kun je je ook goed vermaken.
Volgende maand 1,5 week op roadtrip. les 2 alpes, livigno (misschien), gardameer, moeten nu ook officiële bikeparken liggen.
Zo nu en dan nog Winterberg, al is dat meer freeride.
Wil Willingen snel nog gaan bezoeken.
Enja hier in de buurt, Malmedy enz kun je je ook goed vermaken.
Life begins at the end of your comfortzone.
- cyberhawk
- Contacteer:
ik heb mn demo ook nog nooit echt uit kunne laten terwijl ik m dit jaar nog verbouwnd heb ook voor veel $$$
en idd zoals er al gezegd werd VerVOer is moeilijk naar de bike parks....
ik ga volgende maand naar winterberg voor de eerste keer en moet denk ik nog met de trein ook
(kijken hoe dat uitpakt ... iemand tips??)
de enige manier om het vol te houden voor mij is een beetje Urban DH (trappen, dropjes 2 flat
)
want ik ben dus anders ook alleen bezig met trial en btje street das altijd overal te doen...

en idd zoals er al gezegd werd VerVOer is moeilijk naar de bike parks....

ik ga volgende maand naar winterberg voor de eerste keer en moet denk ik nog met de trein ook

(kijken hoe dat uitpakt ... iemand tips??)
de enige manier om het vol te houden voor mij is een beetje Urban DH (trappen, dropjes 2 flat

want ik ben dus anders ook alleen bezig met trial en btje street das altijd overal te doen...