Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.
Moderator:Beheerders
-
Timmos
Bericht
door Timmos » di nov 13, 2007 8:45 pm
Marcuos schreef:Ik wil niet stoken in dit forum maar wat mij betreft zouden ze de dh baan weg mogen halen. Ga voor dh lekker naar Willingen of verder richting bad wildbad.
Dan wordt Winterberg een mooi bikepark... En weer ruimte in de lift.
wat wil je nou...
Als er iets positiefs komt gelijk neigen naar iets anders... kom op wees blij dat ze zoiets doen
-
kevinv10 - Berichten:514
Bericht
door kevinv10 » di nov 13, 2007 8:46 pm
Tot je de DH in Wberg rijd zoals je m hoort te rijden kan je maar beter niet te hard roepen dat het te makkelijk is.
Durf te wedden dat er van dit hele forum een handje vol mensen daar rijden zoals het hoort (met als referentie een gemiddelde iXS race) en de rest van Nederland rijd gewoon als een stel knakworsten.
Maak jezelf geen illusies over "echte" downhill banen als je op een "te makkelijke" downhill baan als Winterberg nog niks klaar maakt tijdens een race.
SlapHappy
-
Bericht
door kevinv10 » di nov 13, 2007 8:49 pm
[quote="-AAB-]
tja kwil ook niet stoken , maar northshore en slopestyle is voor showbinkies[/quote]
Precies Henk, al die gastjes tegenwoordig in hun G Unit outfits met hun fotos met moeilijke gebaren en stoere blikken.
Beetje tof lopen doen wie t toftse truukje kan...

SlapHappy
-
Plip
Bericht
door Plip » di nov 13, 2007 8:50 pm
kevinv10 schreef:Tot je de DH in Wberg rijd zoals je m hoort te rijden kan je maar beter niet te hard roepen dat het te makkelijk is.
Durf te wedden dat er van dit hele forum een handje vol mensen daar rijden zoals het hoort (met als referentie een gemiddelde iXS race) en de rest van Nederland rijd gewoon als een stel knakworsten.
Maak jezelf geen illusies over "echte" downhill banen als je op een "te makkelijke" downhill baan als Winterberg nog niks klaar maakt tijdens een race.
'T maakt toch geen reed uit hóe je hem rijdt, t gaat er gewoon om dat ze beter meer aandacht of een 2e dh hadden moeten bouwen.
er zijn genoeg lui die het relaxed vinden om als knakworsten te rijden,
prima toch?
-
Bericht
door kevinv10 » di nov 13, 2007 8:54 pm
Plip schreef:kevinv10 schreef:Tot je de DH in Wberg rijd zoals je m hoort te rijden kan je maar beter niet te hard roepen dat het te makkelijk is.
'T maakt toch geen reed uit hóe je hem rijdt, t gaat er gewoon om dat ze beter meer aandacht of een 2e dh hadden moeten bouwen.
er zijn genoeg lui die het relaxed vinden om als knakworsten te rijden,
prima toch?
Niet als ze lopen te zeuren dat de baan te makkelijk zou zijn.
Todtnau is zelf makkelijk als je alles rolt als een zacht gekookt ei.
SlapHappy
-
Cheeta - Berichten:667
Bericht
door Cheeta » di nov 13, 2007 8:55 pm
Ahh, mag ik ook als een gehaktbal naar beneden gaan? Dat past nl. beter bij m'n postuur
Maar waar moet ik zoal aan denken bij 'hem rijden zoals het hoort'...
-
hubertje - Berichten:1262
Bericht
door hubertje » di nov 13, 2007 9:02 pm
Niet als ze lopen te zeuren dat de baan te makkelijk zou zijn.
Geloof me, veel stukken DH zijn moeilijker als je ze trager rijdt...
Dan kan je'r niet over springen..
-
Bericht
door kevinv10 » di nov 13, 2007 9:10 pm
Cheeta schreef:Ahh, mag ik ook als een gehaktbal naar beneden gaan? Dat past nl. beter bij m'n postuur
Denk dan maar aan tijden rond de 2.10. Als je daar onder rijd mag je klagen dat de baan te makkelijk is...
SlapHappy
-
-AAB- - Berichten:218
Bericht
door -AAB- » di nov 13, 2007 9:12 pm
'hoe wou je dat doen met 13 speken in een wiel
-
Bericht
door kevinv10 » di nov 13, 2007 9:13 pm
hubertje schreef:Niet als ze lopen te zeuren dat de baan te makkelijk zou zijn.
Dat weet ik, iedereen begint op die manier en dat maakt ook helemaal niets uit zolang je niet gaat zeuren dat een baan te makkelijk is want dat slaat nergens op.
Denk dat we juist blij moeten zijn dat er iets zo dicht in de buurt ligt.
Winterberg is een super baan om op te trainen.
SlapHappy
-
Bericht
door kevinv10 » di nov 13, 2007 9:14 pm
-AAB- schreef:'hoe wou je dat doen met 13 speken in een wiel
Bedankt voor de herinnering, ik wist wel dat ik nog iets aan mn fiets moest doen...

SlapHappy
-
mechanicien - Berichten:778
Bericht
door mechanicien » di nov 13, 2007 9:33 pm
Als je geen IXS wedstrijden rijdt, je dus eigenlijk tot de "knakworsten" hoort, maar wel alle trails in Whistler, Sun peaks, Silverstar enz afrolt..., hoeveel knakworst ben je dan

En wat boeit het eigenlijk dat er allemaal knakworsten rond rijden. Iedereen rijdt op zijn eigen kunnen en nivo. Als je maar lol hebt.
Anyway een extra DH zou wel een welkome aanvulling zijn in WB. Alleen als je kijkt naar de helling, ondergrond, hoogte verschil enz. kom je toch uit bij iets wat er al ligt en ook dan ben je weer zo beneden om lang voor de lift te wachten. Goed dat ze er voorkiezen iets te creeren bij de nieuwe sleeplift. Hopelijk levert dat meer spreiding op en een minder lange wachtrij.
Places you have to ride:
Whistler
Finale ligure
Are bikepark
-
mokumpje - Berichten:330
Bericht
door mokumpje » di nov 13, 2007 10:08 pm
Wat een geklaag allemaal hiero!!! Als je de drukte niet aan kunt in het weekend dan ga je toch op een ander tijdstip van de week.......lijkt mij simpel.
Daarnaast ben ik het met sommige eens dat er niet geklaagd mag worden met zo'n park 2-4 uur rijden vanuit Nederland. Drie jaar terug bestond er alleen maar een suf freeride (high way) baantje in Willingen, en nu is er schijnbaar dus teveel keuze........?
Als je hard genoeg rijd of andere lijnen kiest behalve de highway lijn of chicken way zijn er nog genoeg grenzen te verleggen waardoor het toch nog technisch is. En dan rond de 2 minuten rijden .....
-
BVP - Berichten:127
Bericht
door BVP » di nov 13, 2007 10:20 pm
Samengevat:
Biken = Fun
Houden zo

-
degoe
-
Contacteer:
Bericht
door degoe » di nov 13, 2007 10:32 pm
precies en dat is het belangrijkste..dat iedereen op zijn manier lol heeft aan de sport ,zonder een ander te hinderen wel te verstaan.
Ik ben zeker een voorstander van een tweede baan ,zou alleen jammer zijn als deze toch "makelijker wordt als de gene die ze nu hebben. Anderzeits kan je het zo zien dat we dan nog meer goede dh´lers krijgen want de"knakworsten" kunnen daar perfect op oefenen en dan volgas op de andere rijden...zo heeft alles een voor en nadeel.
that´s all folks
-
jojo
Bericht
door jojo » wo nov 14, 2007 8:32 am
kevinv10 schreef:Beetje tof lopen doen wie t toftse truukje kan...

Ergens van afspringen is nog geen trucje, dus zitten ze zomaar wat tof te doen...
Beter maken ze idd in Winterberg alleen slopestyle parcoursen en maken ze in Willingen er nog wat leuke DH banen bij! Met de nieuwe lift zijn we toch sneller boven, en hebben we tevens een langer parcours dan in Winterberg!!
Willingen voor de downhillers!
Winterberg voor de slopestylegaylords!
keybone collector!!!
-
bighitter - Berichten:527
Bericht
door bighitter » wo nov 14, 2007 8:58 am
sjeezes wat e afgetrapte zever hier...
Doe toch s ff normaal allemaal en wees blij dat ze die bikeparks uitbreiden...

Laatst gewijzigd door
bighitter op wo nov 14, 2007 9:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Fullthrottle @ Team Solid
-
Contacteer:
Bericht
door Fullthrottle @ Team Solid » wo nov 14, 2007 9:12 am
Woooooow
Winterberg is weer goed bezich ! kan niet wachten tot het nieuwe seisoen!
Voor sommige mensen is het nooit goed

Maar je moet toegeven het is gewoon een super park! en overtreft zich ieder jaar weer met nieuwe dingen!
Ik ben benieuwd naar meer foto's!

-
thomasmb - Berichten:2007
-
Contacteer:
Bericht
door thomasmb » wo nov 14, 2007 3:42 pm
Steek je tijd toch in iets anders dan mensen heel de tijd liggen uit te maken als " knakworsten " Als ik jullie bezig hoor ben je niet veel beter dan de " slopestylegaylords" zij pronken met foto's en jullie zitten te zijken over snelheid op de baan in Wberg => Juist dezelfde shit als je het mij vraagt !
Djeezzz
-
remmie_dirt - Berichten:1029
Bericht
door remmie_dirt » wo nov 14, 2007 4:21 pm
kevinv10 schreef:Cheeta schreef:Ahh, mag ik ook als een gehaktbal naar beneden gaan? Dat past nl. beter bij m'n postuur
Denk dan maar aan tijden rond de 2.10. Als je daar onder rijd mag je klagen dat de baan te makkelijk is...
dus 2.04 is goed genoeg voor jou? wat maakt het uit man? als mensen het leuk vinden een downhill langzaam te doen moeten ze dat lekker doen, alleen moeten ze niet heel irritant in de weg gaan zitten. En toch, wie is er nou nog nooit als een knakworst naar beneden gekomen? iedereen in het begin toch
-
Bericht
door kevinv10 » wo nov 14, 2007 4:22 pm
Als jullie eerst eens leren lezen voor je je lelijke hoofd open trekt?
hubertje schreef:
kevin schreef:Dat weet ik, iedereen begint op die manier en dat maakt ook helemaal niets uit.
En zeiken schrijf je met e i.
Knakworst.
SlapHappy
-
Don
Bericht
door Don » wo nov 14, 2007 4:33 pm
Can't we all just get along!
Hm, knakworst, geen slecht idee!
hubertje schreef:
Je kan m ook achterstevoren op je Gazelle doen, ist nog moeilijker.
Zondagsrijder
-
Lacer - Berichten:723
Bericht
door Lacer » wo nov 14, 2007 4:47 pm
wat maakt het uit
ik ben ook nog niet snel en ik rijd de DH in winterberg omdat ik m leuk vind
en ookal is het nivo te laag de baan te makkelijk en de mede-riders te sloom... dan ga je toch lekker naar willingen?
wees blij dat er een nieuwe baan is joh..
als er niks gebeurt is iedereen tevreden, doet het park wat goeds meteen dit gezeik

-
b-dirt
Bericht
door b-dirt » wo nov 14, 2007 5:53 pm
ik vind het echt leuk om jullie ruzie zien te maken over slopestyle en freeride

volgens mij kunne jullie het niet hebben dat hun met iets kunnen pronken

want weet je wat ik echt triest vind dat mensen aleenmaar de dh rijden de helledag door want kijk maar wat ze er voor doen om mensen happy te maken met een andere baan er bij

daar moet je nou eens aan denken
greetz bas en ik ga zeker die superdikke shit rijden in winterberg

-
m.m.biker - Berichten:112
Bericht
door m.m.biker » wo nov 14, 2007 5:57 pm
thomasmb schreef:Steek je tijd toch in iets anders dan mensen heel de tijd liggen uit te maken als " knakworsten " Als ik jullie bezig hoor ben je niet veel beter dan de " slopestylegaylords" zij pronken met foto's en jullie zitten te zijken over snelheid op de baan in Wberg => Juist dezelfde shit als je het mij vraagt !
Djeezzz
jong kerel jij moet juist veel zeggen

je zit te zeggen van mensen uit te maken maar heb je zelf eens gelezen wat je zelf zegt ''slopestylegaylords''

damn kerel

ik weet u huis wonen !