Damn, vind dat maar eens weer bij de landing! Vet!Er is in de UK zelfs iemand die dirt jump wedstrijden meedoet met klikkers, heeft ooit in de dirt gestaan, die deed zelfs tailwhips op spd's....
Dirt Jumps : the real men way...
Moderator:Beheerders
Omdat bij zo een hippe freeride fiets je zadel aan je knieen zit en bij een CX'er dat zadel in je reet zit dus mega respect voor alle CX'ers zoals nys, stybar en deze belgische kampioen!!!Sneeck schreef:Niet om de 15-jarige-pinkbike-puber uit te gaan hangen, maar waarom zou dit zo speciaal zijn? Als jij een moto-whip op een 16+ kilo wegende freeride bak kan doen zou je je haast moeten schamen als je dat niet op een 5(?) kilo wegende cyclocrossert kan...
Theoretisch gezien zou je meer respect mogen hebben voor mensen die op een 16+ kilo wegende freeride bak trick's doen, die hebben heel wat meer massa om in een bepaalde richting op te manouvreren met dusdange controlle. Althans dat zijn mijn € 0,02
Op een CXer zit je met je zadel flink hoog ja. Heb er zelf ook 1, bloedsnel maar met afdalen moet je zeker meer je best doen dan op een MTB. Zondermeer is het te cool om met een racer zo hard mogelijk de berg af te stuiteren, XC werd me wat saai dus zo'n ding is dan perfect. Heb een mini-dubbeltje gedaan met mijn crosser maar ik kan niet zeggen dat dat een makkie was.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
En waar slaat dit nu eigenlijk op?Djamgils schreef:is het voor die "mannen" te koud buiten of wa?
Need some handbuilt wheels? Mail me: luc.vanrutten@telenet.be
dat was gewoon een kut opmerking die nergens op slaat net als heel het topic waar opeens wordt gedaan dat cx ruiger is dan dh ofzo.Luc schreef:En waar slaat dit nu eigenlijk op?Djamgils schreef:is het voor die "mannen" te koud buiten of wa?
en daarmee wil ik niet zeggen dat cx niet cool is ofzo. Ik zou ook best een cx fiets willen hebben maar heb daar geen geld voor op het moment. en zou daarnaast zeker nog gewoon blijven dhen. cx zou meer iets zijn om de winter door te komen als de bikeparken dicht zijn.
En vindt het ook zeker cool om te zien dat ze tijdens zon wedstrijd beetje truukjes uithalen. En ik verwacht ook dat iemand die het op een cx fiets kan het op iedere fiets kan, maar ook iemand die het op een dh fiets kan kan het net zo goed op een cx fiets, kost alleen wat tijd om te wennen.
En zo denk ik er ook over, vandaar m'n opmerking:Djamgils schreef:dat was gewoon een kut opmerking die nergens op slaat net als heel het topic waar opeens wordt gedaan dat cx ruiger is dan dh ofzo.Luc schreef:En waar slaat dit nu eigenlijk op?Djamgils schreef:is het voor die "mannen" te koud buiten of wa?
Laat ieder lekker z'n ding doen zonder andere "dicipline's" meteen af te zeikenDESL schreef:Zo hee, die cx'ers zijn echte stoere mannen met vette fietsen en radical lycra, ik ga nu meteen m'n fr verkopen

--Cranked Crusaders--
-----Nil Nobis Absurdum-----
-----Nil Nobis Absurdum-----
En zouden die CXers naar een echte DH track gaan ipv een kinderspeeltuin dan zouden ze hun broek vol schijten.Fry schreef:ja idd, moesten de CX'ers naar winterberg gaan zouden de freeriders nog eens rode wangen kunnen krijgengiant atx dh 2 schreef:toch denk ik dat je meer aan een fr/dh ik zie die gasten nog niet naat winterberg gaan
SlapHappy
dit is een pancakeBiKeRbOi schreef:wat is een pancake? (stond in beginpost)
nooit gehoord van die trick

http://www.pinkbike.com/photo/list/?dat ... xt=pancake
je kunt een pancake met heel veel tricks combineren

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
- Hydraulic_Pimp
En dit word dan op een freeride DH forum gezegd...Shame on you boy....Fuck Lycraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Fry schreef:ja idd, moesten de CX'ers naar winterberg gaan zouden de freeriders nog eens rode wangen kunnen krijgengiant atx dh 2 schreef:toch denk ik dat je meer aan een fr/dh ik zie die gasten nog niet naat winterberg gaan
pancake ammehoela.
als je een gaylord chickenfukker een dansje leert blijft t gewoon een gaylord chickenfukker.....
veel meer respect voor de singlespeeders en vintage freaks dan een stel halve zolen op een middeleeuwse velo.
T wordt tijd dat de grootste zool van den hoop, Francine (formerly known as plons) nog eens in Bwb komt ipv al dat cxen. Kwestie van perspectief
als je een gaylord chickenfukker een dansje leert blijft t gewoon een gaylord chickenfukker.....
veel meer respect voor de singlespeeders en vintage freaks dan een stel halve zolen op een middeleeuwse velo.
T wordt tijd dat de grootste zool van den hoop, Francine (formerly known as plons) nog eens in Bwb komt ipv al dat cxen. Kwestie van perspectief

you don't stop playing because you get old, you get old because you stop playing
Zodat ie mooie foto's kan schieten van de omgeving zeker?De Jean schreef:
Over bwb gesproken, pasen en eerste week mei. Ook van de partij? Zonder licra aub.
Zondagsrijder
-
- Contacteer:
are u threathening me ?De Jean schreef:pancake ammehoela.

zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
- Hydraulic_Pimp