Mee eens,als die echte zeikerds nu eens op houden met zeuren dan was deze topic veel beter geweest.Deze topic gaat gewoon de verkeerde kant opHillkiller schreef:Het gaat toch om een ding dat geen wat we allemaal delen ( anders zaten we niet op dit forum) passie voor biken en je moet fun hebben in het biken.
Iedereen doet dat op zijn manier maar respect voor de andere biker kan je toch wel tonen.
Thomas' compilatie 2008 !
Moderator:Beheerders
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Haha het valt niet mee hé, het met iedereen eens zijn.Mrtnrider schreef:Wat ben jij triest.Loeky schreef:"Basicly this is a compil. of the past year ! It represents my lifestyle , my friends ,etc. All the freeride/bmx/mx action is done by me"
aldus de tekst bij je video op pinkbike.
aangezien er buiten jou één iemand anders voorkomt in het filmpje, neem ik aan dat je 1 vriend hebt?
Enne, je lifestyle? Als die te zien is in dat korte filmpje, dan eeh.... tja![]()
(ik zal er maar een knipoogje achter zetten he, DE remedie voor ruzies/discussies op DP vandaag de dag!)
Ga je er niet van stinken om in iedereens kont te kruipen?
Mag jij mij haar fijn uitleggen waarom.Plip schreef:Haha het valt niet mee hé, het met iedereen eens zijn.Mrtnrider schreef:Wat ben jij triest.Loeky schreef:"Basicly this is a compil. of the past year ! It represents my lifestyle , my friends ,etc. All the freeride/bmx/mx action is done by me"
aldus de tekst bij je video op pinkbike.
aangezien er buiten jou één iemand anders voorkomt in het filmpje, neem ik aan dat je 1 vriend hebt?
Enne, je lifestyle? Als die te zien is in dat korte filmpje, dan eeh.... tja![]()
(ik zal er maar een knipoogje achter zetten he, DE remedie voor ruzies/discussies op DP vandaag de dag!)
Ik ben het gewoon niet met Loeky eens. Ga jij maar lekker in Loeky's kont beuken, stinkerd. Moet ik het met mensen eens zijn altijd? Nee. Ik zie Loeky nu eenmaal gewoon als iemand die niks anders is dan negatief. B-dirt is precies hetzelfde. Konden wel broertjes van elkaar zijn.
Hahahahahahahaha!!Mrtnrider schreef:Mag jij mij haar fijn uitleggen waarom.Plip schreef:Haha het valt niet mee hé, het met iedereen eens zijn.Mrtnrider schreef: Wat ben jij triest.
Ik ben het gewoon niet met Loeky eens. Ga jij maar lekker in Loeky's kont beuken, stinkerd. Moet ik het met mensen eens zijn altijd? Nee. Ik zie Loeky nu eenmaal gewoon als iemand die niks anders is dan negatief. B-dirt is precies hetzelfde. Konden wel broertjes van elkaar zijn.
Wat ben jij triest.
en oja ik ben het niet met je eens.
Goedzo jonge!Plip schreef:Hahahahahahahaha!!Mrtnrider schreef:Mag jij mij haar fijn uitleggen waarom.Plip schreef: Haha het valt niet mee hé, het met iedereen eens zijn.
Wat ben jij triest.
en oja ik ben het niet met je eens.
- Pieter en zijn V10
Ik voel weer een slotje aankomen.
Dan zeggen ze iets over hooliganisme bij het voetbal, moesten we nu allemaal in dezelfde kamer staan, het zou een stuk minder zijn, schat ik.
Misschien een ideetje voor de toekomst, DP-ledenbijeenkomsten om eens goed op elkaars tronie te tikken.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Dan zeggen ze iets over hooliganisme bij het voetbal, moesten we nu allemaal in dezelfde kamer staan, het zou een stuk minder zijn, schat ik.
Misschien een ideetje voor de toekomst, DP-ledenbijeenkomsten om eens goed op elkaars tronie te tikken.

Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

- driezzz_dirter
mensen mensen mensen,
waarom posten al die mannen met hun dikke nek niet eens zelf een filmpje? Dan kunne wij eens lachen....Dat filmpje is toch gewoon de max en die extra stukjes das gewoon thomas aja. Hij heeft tenminste een leven maar jullie blijkbaar niet :s
Aan alle dikkenekken hier op dp: trek ze zadelpen uit je fiets en steek je kleine lul erin
greetz en probs to thomas
waarom posten al die mannen met hun dikke nek niet eens zelf een filmpje? Dan kunne wij eens lachen....Dat filmpje is toch gewoon de max en die extra stukjes das gewoon thomas aja. Hij heeft tenminste een leven maar jullie blijkbaar niet :s
Aan alle dikkenekken hier op dp: trek ze zadelpen uit je fiets en steek je kleine lul erin
greetz en probs to thomas
ride and have fun
de mensen 'met dikke nekken' vinden het logischerwijs belangrijker om gewoon lekker (voor je-) zelf te fietsen, in plaats van de (kostbare) tijd door te brengen met een camera in je hand. Deze mensen hechten ook minder waarde aan wat anderen van hun fietskunsten denken en lopen niet de hele dag op zichzelf te geilen, vandaar het ontbreken van filmmateriaal.
Sterkte.
Sterkte.
-
- Contacteer:
Wauw nu doe je me echt pijnLoeky schreef:de mensen 'met dikke nekken' vinden het logischerwijs belangrijker om gewoon lekker (voor je-) zelf te fietsen, in plaats van de (kostbare) tijd door te brengen met een camera in je hand. Deze mensen hechten ook minder waarde aan wat anderen van hun fietskunsten denken en lopen niet de hele dag op zichzelf te geilen, vandaar het ontbreken van filmmateriaal.
Sterkte.

Je lokt gewoon graag discussie uit , zit wss eenmaal in je trieste karakter. Zo'n weer en toch binne achter je pc'tje zitte ?

- Pieter en zijn V10
Nee mijn kick haal ik wel als ik mijn downhill fiets gebruik op terrein waar die voor gemaakt is. Dit gezeur op het forum is puur vermaak. Je hebt ook mensen die roken groen spul voor hun vermaak.cyberhawk schreef:Pieter en zijn V10 schreef:Haha wat heerlijk waar een einde van een filmpje toe kan leiden.haal jij hier je kicks uit ?
its all about "being single, seeing double and jumping triples"
- Jean-Pierre
Lekkere steek onder waterPieter en zijn V10 schreef:Nee mijn kick haal ik wel als ik mijn downhill fiets gebruik op terrein waar die voor gemaakt is. Dit gezeur op het forum is puur vermaak. Je hebt ook mensen die roken groen spul voor hun vermaak.cyberhawk schreef:Pieter en zijn V10 schreef:Haha wat heerlijk waar een einde van een filmpje toe kan leiden.haal jij hier je kicks uit ?

Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Pieter en zijn V10
Ja lekker he. Het is toch gewoon zo wie de bal kaatst!Stillridingbmx schreef:Lekkere steek onder waterPieter en zijn V10 schreef:Nee mijn kick haal ik wel als ik mijn downhill fiets gebruik op terrein waar die voor gemaakt is. Dit gezeur op het forum is puur vermaak. Je hebt ook mensen die roken groen spul voor hun vermaak.cyberhawk schreef:haal jij hier je kicks uit ?
- driezzz_dirter
- Jean-Pierre
Ja nja, boeit me eigenlijk niet. Was gewoon het eerste wat in me op kwam.Pieter en zijn V10 schreef:Ja lekker he. Het is toch gewoon zo wie de bal kaatst!Stillridingbmx schreef:Lekkere steek onder waterPieter en zijn V10 schreef: Nee mijn kick haal ik wel als ik mijn downhill fiets gebruik op terrein waar die voor gemaakt is. Dit gezeur op het forum is puur vermaak. Je hebt ook mensen die roken groen spul voor hun vermaak.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Pieter en zijn V10
Wat doe jij gemeen zeg!driezzz_dirter schreef:jullie zijn nog de grootste homo's van heel dp!kevinv10 schreef:Tijd voor een beetje nivo in deze thread.
Jullie zijn allemaal homo's!!
(behalve Pieter natuurlijk)
ga jij nog maar wat kontneuken met je pietertje
driezzz_dirter schreef:jullie zijn nog de grootste homo's van heel dp!kevinv10 schreef:Tijd voor een beetje nivo in deze thread.
Jullie zijn allemaal homo's!!
(behalve Pieter natuurlijk)
ga jij nog maar wat kontneuken met je pietertje
He dries roelvink
Je mag weer praten als je zijwieltjes eraf zijn!

SlapHappy
- Jean-Pierre
-
- cyberhawk
- Contacteer:
ik snap de steek niet ?Stillridingbmx schreef:Lekkere steek onder waterPieter en zijn V10 schreef:Nee mijn kick haal ik wel als ik mijn downhill fiets gebruik op terrein waar die voor gemaakt is. Dit gezeur op het forum is puur vermaak. Je hebt ook mensen die roken groen spul voor hun vermaak.cyberhawk schreef:haal jij hier je kicks uit ?
ik gebruik mn DHer ook op terrein waar die dus niet voor gemaakt is..als ik maar kan biken..
ik rook groen spul maar das om me rustig te houden ter voorkoming dat ik niet me eigen burgeroorlog begin

MAAR met dit vermaak <de mensen die blowen> irriteer je geen andere mensen mee..
met jou 2de hobby//of manier van vermaak irriteer je wel andere mensen om je heen
misschien voel je je wel helemaal fantastisch omdat je niet blowt en drinkt en goed presteerd op bike parks ...
maar als je kapsones gaat krijgen en geestelijk bekrompen gaat doen .....
is dat allemaal niets meer waard..
amen