Mooie foto's. Roept weer herinneringen op van vroeger.
Beterschap voor de ongelukkige rijder.
To Daniël: vet filmpje van slopestyle in Chatel. Klasse apart.
Megastory
Moderator:Beheerders
Yep, wel kloten en niet best voor mijn zelfvertrouwen. Hier heb ik overigens niet lang last van gehad, had ook geen hersenschudding. Het ging fout op een rotsig stukje, brugje over een beekje en weer omhoog, had de dagen ervoor daar zonder bij na te denken of te twijfelen gewoon over heen gereden niets bijzonders...toch fout gegaanmaarten.verhoeven schreef:Mooi verslagje, leuke fotos! Die rodney heeft wel pech, vorig jaar hetzelfde verhaal toen hij moet ons mee was..
Joe (zeker betere rijder dan ik) moest daar op 1 van de eerste dagen van de fiets af, maar landde nog wel op zijn voeten (wel pijnlijke enkels), mogelijk is dat tussen mijn oren zitten in de daarop volgende dagen.
Verder niet om perse excuses te vinden, maar ik had geklooi met de remmen, de avond ervoor moest ik blokjes vervangen en kreeg ik de klauwen niet uit elkaar, ik heb zitten vijlen en klooien (achteraf gewoon meer olie eruit laten lopen) en de achterrem liep dus zwaar aan. Ik vermoed dat ik daardoor onverwacht stil ben komen te staan en uit balans geraakt of zoiets... Ook had ik net daarvoor een 200mm schijf voor geplaatst en ik moest nog even wennen aan de extra remkracht, dus misschien ben ik domweg op het bruggetje over de kop gegaan daardoor...
Les hieruit: materiaal beter op orde hebben, ik ben die ochtend gewoon begonnen met, ach die blokjes slijten vanzelf wel...
Als je dan achteraf hoort dat ze mijn fiets mee hebben weten te krijgen, Stefan notabene het hele frame en hij valt tijdens de quali later nog beroerder, phew....