Bikepark vervoer/lift gezocht
Moderator:Beheerders
-
Zo! Het loopt ineens storm met aanbiedingen voor een lift,Thanx guys!Lijkt me leuk om te gaan,maar zoals ik al vermelde,mijn financien laten het pas over 2 weken toe.Om op de vraag terug te komen welke fiets ik rij,ik rijd op een Kona Coiler 2006.Tot nu toe mijn fijnste fiets die ik gehad heb en als er een volgende komt wordt het een Stinky..
Intense Uzzi Vpx
Nice... Ik rij ook op een Coiler 
http://www.jerkbaits.nl/images/bike.jpg
Heb alleen andere pedalen, banden, kortere stem, breder stuur en handvaten gekocht... Hij ziet er nu even wat stoerder uit

http://www.jerkbaits.nl/images/bike.jpg
Heb alleen andere pedalen, banden, kortere stem, breder stuur en handvaten gekocht... Hij ziet er nu even wat stoerder uit

-
Inderdaad net even wat stoerder als orgineel,mijne is nog helemaal standaard,heb hem gekocht toen die een half jaar gebruikt was vanuit nieuw.De vorige eigenaar had met een andere fiets een zware crash gehad en heeft daar blijvende schade aan opgelopen en kon deze mooie sport niet meer uit oefenen.de Coiler is 2 dagen in Winterberg geweest in het verleden en voor de rest gebruikt voor rustige ritjes,zelf ben ik er ook niet echt wild mee geweest,dus zijn eerste pak ruigwerk moet die nog hebben( net als zijn baasje
)

Intense Uzzi Vpx
Op de foto zie je nog niet mijn nieuwe onderdelen
Moet even een nieuwe foto maken... De houding die ik had met deze setup was gewoon niet goed... Zat veel te ver naar voren! NU met kortere stem en een wat breder stuur met wat meer rise zit ik een stuk beter!
Als het weer volgende week goed wordt gaan we wel ff biken mannen!

Als het weer volgende week goed wordt gaan we wel ff biken mannen!
-
Laten we dan maar hopen dat de weergoden ons een tochtje niet in de weg staan en het droger wordt,volgens het Knmi gaan we hier midden van de week vorst krijgen,meestal betekend dat ook droger weer dus.....
Als onze weergoden even alles afstemmen met de Duitse collegaas...Btw mijn Coiler heeft een Sram x9 gekregen ipv een xt( dus niet helemaal in standaard staat
)

Intense Uzzi Vpx
-
waarschijnlijk kun je ook wel afentoe met mij meerijden naar het zuiden bijvoorbeeld. arnhem en zevenaar is erg dichtbij. dus als ik een keer plek over heb, zet je je fiets maar in mijn bus en dan knallen we ergens heen.luv 2 ride schreef:Nu het weer(bijna) zover is wou ik eerst even vissen voor het bikendus als de aanbiedingen nog gelden hou ik me aanbevolen! @ trixie 24 Wat is je nieuwe bike geworden?
-
-
-
Als er iemand gaat zie ik wel een post hier of een P.b.Dit weekend eerst even naar Rockin-Park en dan zijn de weekenden( alleen zondag,zaterdag meestal ook een werkdag voor mij)voor het rijden gereserveerd tot aan het eind van het seizoen.....laat het maar een mooie zomer worden met vele mooie ritten!
Intense Uzzi Vpx