Ik wist niet dat Daniel 2x op dit forum zat...freeko schreef:Afgelopen jaren ook niet veel gedaan,hopelijk 2010 wel weer.Zit nu thuis met m'n arm in de mitella na een schouderoperatie.Ironhorse Erik schreef:Haha LOL kevinV10 is weer op proefverlof en skerp als tevoren.
Ik ben ook net vrij gelaten uit de isoleer en ben van plan volgend jaar de handschoen (fiets) weer op te pakken.
Dat wordt nog wat![]()
E
Begin dit jaar een bike-accidentje gehad en m'n schouder aan prut gereden.Hopelijk is tegen de tijd dat het seizoen weer begint alles weer in orde.
Show your Downhill/Freeride
Moderator:Beheerders
wats geburt?freeko schreef:Afgelopen jaren ook niet veel gedaan,hopelijk 2010 wel weer.Zit nu thuis met m'n arm in de mitella na een schouderoperatie.Ironhorse Erik schreef:Haha LOL kevinV10 is weer op proefverlof en skerp als tevoren.
Ik ben ook net vrij gelaten uit de isoleer en ben van plan volgend jaar de handschoen (fiets) weer op te pakken.
Dat wordt nog wat![]()
E
Begin dit jaar een bike-accidentje gehad en m'n schouder aan prut gereden.Hopelijk is tegen de tijd dat het seizoen weer begint alles weer in orde.
paar pinnen dr in?
zane
-
- Contacteer:
Oh freeko jij ook in de lappenmand
Ben de draad hier wel helemaal beetje kwijt geraakt afgelopen jaar niet ingelogd denk ik, teveel kopzorgen
Ik had gevalltje tumor diep weggestopt in m'n linkerbeen.................(zie medische topic)
Hoop hier snel weer mijn nieuwe ride(s) hier te kunnen posten alhoewel ik denk dat er eerst een mooie xc/marathon komt en daarna een freerider/downhill........

E
Ben de draad hier wel helemaal beetje kwijt geraakt afgelopen jaar niet ingelogd denk ik, teveel kopzorgen
Ik had gevalltje tumor diep weggestopt in m'n linkerbeen.................(zie medische topic)
Hoop hier snel weer mijn nieuwe ride(s) hier te kunnen posten alhoewel ik denk dat er eerst een mooie xc/marathon komt en daarna een freerider/downhill........

E
Ik heb ook 'n Nomad.....
Is alleen nog niet veel uitgelaten.
Deze bike heeft me er af geflikkerd in WB,eerste run van het jaar,vol gas en overmoedig naar beneden.Zat er ineens een stukkie in de baan wat ik me niet op die manier herinnerde.
Daar ga je dan,ff 2 uurtjes in het ziekenhuis in WB,spulletje weer in de kom,alleen pezen aangescheurd en kapsels naar de tering.Hebben ze eergister weer gerepareerd,nu ff rustig aan doen en fatsoenlijk revalideren.
En dan weer volop van de bike's genieten

Is alleen nog niet veel uitgelaten.
Deze bike heeft me er af geflikkerd in WB,eerste run van het jaar,vol gas en overmoedig naar beneden.Zat er ineens een stukkie in de baan wat ik me niet op die manier herinnerde.
Daar ga je dan,ff 2 uurtjes in het ziekenhuis in WB,spulletje weer in de kom,alleen pezen aangescheurd en kapsels naar de tering.Hebben ze eergister weer gerepareerd,nu ff rustig aan doen en fatsoenlijk revalideren.
En dan weer volop van de bike's genieten

zoon demper die je der achterop op hebt is die bestemd tegen wat spring werk of is dat echter al1 voor wat demp werk hehe ik heb ook zoon soort demper ma dan van rock shox
niej dak dat ding dalijk teveel ga belasten hehe dat zou eeuwig zonde zijn ze hebben me in de winkel gezegd dak der wel wat mee mocht sprinegn maja navraag is nooit verkeerd en aangezien der hier veel zijn met goede bik's en verstand der van hebben

psn:chillozz
come and beat me
have fun
come and beat me

have fun
Zo zie je maar,ongelukjes heb je overal......denk niet dat dat iets met de track te maken heeft...zelfs de beste rijders gaan wel eens op hun bek.Bart schreef:Moehahaha! Wie gaat er nou in Winterberg op z'n plaat!....freeko schreef: Deze bike heeft me er af geflikkerd in WB
Bart
Maar dat zal jou vast nooit overkomen

Helaas heeft niet iedereen hier dezelfde bovenmenselijke en goddelijke skillz als jij......je bent een held voor de rest van het forum.

Je moest eens weten wat een supervoorbeeld je voor ons allen hier bent.
Wordt toch eens tijd dat je posters van jezelf laat maken,kunnen we allemaal jou aanbidden bij ons thuis aan de muur.

Verbeelding heb je in ieder geval genoeg....
P.
- Jean-Pierre

Ja u ziet het goed : 16,04 kilo
en dit beestje rijdt zoals zijn baasje: lekker, hard en diep

zo lekker en zo echt
www.plonsracing.com
www.plonsracing.com
- blue mullet
-