Mogelijk nieuwe bike... raad gevraagd!

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

dirty d

Bericht door dirty d » wo aug 29, 2007 4:47 pm

Bij kraftstoff zelf staan de dealers maar ik raad het u af, lang wachttijden en 975€ lijkt niet veel voor een frame, maar als ge die gaat afmonteren zoals de nieuwe torque fr 8.0 dan zit ge dik aan 2800€, de torque staat nu geloof ik aan 2299€ verbeter me als ik het mis heb.

En die onbekende achterdempers wat ze erbij leveren weet ik het fijne ook niet van, ik heb de torque van dichtbij gezien en de kraftsoff en eerlijk ik was eerst ook voor krafstoff maar ik vind het maar een lelijke fiets, die canyon's zien er echt degelijk uit en worden ook te weinig gekocht.

Ik heb me nu een xc gekocht van canyon voor héél weinig, 1700€ en de afmontage is super. Moest ik niet bezeten zijn van santa cruz had ik ook een canyon gekocht en ja santa is een heel andere prijsklasse...
sx trail 2 2008, jackal

Rik_B

Bericht door Rik_B » vr sep 07, 2007 5:15 pm

...hmmm...tip...probeer zelf eens te rijden op een van die bikes en bepaal dan. andere kunnen het top vinden en sommige weer super slecht... ieder mens is anders. Ik heb zelf een demo 7 2008 besteld bij mn Specialized dealer... ik ben gek van Specialized maar die norco is ook een beest...Btw de Demo 7 I = 2999,- das 350 euries minder dan de Demo 7 I 2007.

Kijk...rij...en maak dan een keuze...en kijk ook WAT je met die bike wil gaan doen...wil je DH...drop offs...northsshore..etc en kijk dan welke bike(s) daar het meest geschikt voor zijn.

Ik ben wel in voor alles maar vooral drop offs en northshore had een SX in gedachten maar is erg nerveuse bike en een Demo is een manesje van alles dus vandaar een allround bike omdat ik er veel al alles mee wil doen...hoe hoger hoe beter.

Succes met het maken van een keuze.

Cheers
Ride it like you stole it!

Plaats reactie